Mecze w Project A będą podzielone na rundy, jak w CS:GO
Jak będzie wyglądać standardowy mecz w Project A – najnowszym FPS od Riot Games?
Project A często było porównywane z Overwatch. Okazuje się jednak, że nadchodzącemu FPS bliżej jednak do produkcji pokroju Counter Strike.
Dowiedzieliśmy się, że mecze będą podzielone na rundy. Wygrywa ta drużyna, która zgarnie więcej rund.
Podział na rundy i kupowanie broni
Nie wiadomo jeszcze ile dokładnie będzie rund. Każda z nich ma się jednak zaczynać tak samo, jak w CS (przynajmniej w podstawowym trybie gry). Przed meczem wybierzemy własną postać, by bezpośrednio podczas rozgrywki kupować uzbrojenie.
Ten aspekt widzimy w zwiastunie, na jednym z ujęć.
Co dokładnie tutaj widać? Pole wybierania borni. Po lewej stornie prawdopodobnie mamy listę z tym, co posiada nasza drużyna. Centralny punkt monitora zajmuje możliwe wyposażenie dla naszej postaci.
Nadal nie wiadomo, czy bronie będą unikalne dla danego bohatera, czy może każdy będzie miał do wyboru cały dostępny oręż.