w

Rankedy w Valorant, nowy agent, system dogrywki, rozdzielczość i więcej

Pojawiły się nowe informacje odnośnie Valorant, nowego FPS od Riot Games.


Dotesports opublikowało nowe informacje z wersji Alfa, w którą mieli okazję grać youtuberzy, streamerzy, czy profesjonalni gracze. Dzięki temu poznaliśmy kilka bardzo ciekawych wiadomości, które do tej pory nie były dostępne publicznie.

Nowy agent w Valorant

Dotesports posiada informację z testów. Zgodnie z tymi informacjami, nowy agent nosi nazwę “Breach”. Opis jego wyglądu jednak zgadza się z opisem Dilliona. Postać o ciemniejszej karnacji podobna łudząco do Brimstone, z szarym beretem wojskowym, czymś w rodzaju słuchawki przy uchu i czarną przepaską na prawym oku. To ta sama postać. Dillion jest jego starą, lub nową nazwą – tego nie wiemy. Być może postać zmieniła swoje imię po testach, lub przed nimi.

Zgadzają się także umiejętności oraz sposób odblokowania. To jeden z agentów, których odblokujemy grając pozostałymi postaciami za sprawą kontraktów. Breach/Dillion będzie posiadał umiejętności podobne dla Flashbanga, oprócz tego pojawi się granat ogłuszający przeciwników, czy Rolling Thunder, zadający mnóstwo obrażeń, uznawany przez graczy za OP skill.

System rankingowy w Valorant

System rankingowy będzie podobny do tego, który znamy przykładowo z League of Legends. Rangi będą nosiły jednak inne nazwy. Każda ranga posiada trzy dywizje, oprócz tej najwyższej, która nosi nazwę “Valorant”. System rankingowy to:

  • Mercenary
  • Soldier
  • Veteran
  • Hero
  • Legend
  • Mythic
  • Immortal
  • Valorant

W grze nie pojawi się system banów postaci, a przynajmniej nie ma tego obecnie w planach.

Przedmioty kosmetyczne

Już wcześniej wiedzieliśmy, że Valorant będzie skupiał się głównie na skórkach broni. Nie pojawią się skiny do postaci. Będą natomiast dostępne także zawieszki na bronie oraz graffiti. Odblokowanie ich będzie możliwe za sprawą kontraktów.

Dogrywka, która usunie element remisu

Według Dotesports, w grze znajdzie się system dogrywki, który wyeliminuje element remisu. Jeżeli mecz zakończy się wynikiem 12-12, wówczas będzie rozgrywana jedna, dodatkowa runda. Każdy gracz na start dogrywki otrzyma “Kredyty” w wysokości 5000.

Oprócz tego serwis wspomina również o możliwości ustawienia rozdzielczości 4:3, która ma działać podobnie do tego, co mamy obecnie w CS:GO. Natomiast będą czarne paski na górze i po bokach ekranu.

W grze pojawi się również system pingów, przypominający ten z League of Legends. Gracze będą mieli możliwość oznaczenia miejsc, w których przebywają przeciwnicy. Po likwidacji, sojusznicy dalej będą mieli opcję pingowania.

Rozbrajanie ładunku działa nieco inaczej od tego, co jest w CS:GO. Jeżeli przeciwnicy przerwą proces w połowie, a my zaczniemy ponownie rozbrajać, wówczas rozpocznie się ono właśnie od przerwanego momentu.

Pojawi się też opcja customów, czyli prywatnych meczów dla maksymalnie 10 osób.