Riot wyjaśnia, że ich Project A nie będzie jak Overwatch
Riot Games ogłosiło kilka produkcji, jedną z nich jest Project A, często porównywany z Overwatch.
Riot zauważył, że Project A został w prostej linii postawiony naprzeciwko Overwatch. Produkcja faktycznie mechanikami przypomina tytuł Blizzarda.
Developerzy Rito uważają jednak, że cała produkcja jest oparta o zupełnie inne zasady.
Umiejętności to tylko dodatek
W Overwatch używanie umiejętności stanowi klucz do wygranej. Tymczasem w Project A do tworzenia sobie nowych możliwości.
While we are honored by comparisons between Riot’s Project A and Overwatch, the two aren’t really in the same genre. Project A is a tactical shooter. Lethality is high and you don’t respawn. Map control and gunplay are key. The abilities are more about utility.
— Greg Street (@Ghostcrawler) October 17, 2019
Jak widzicie, Riot uważa, że to nie jest ten sam gatunek. Projekt A ma być taktyczną strzelanką, gdzie nie ma włączonego odradzania się. Developerzy bardziej kierują się w stronę CS:GO.
Yes closer to that
— Greg Street (@Ghostcrawler) October 17, 2019
Wcześniej dowiedzieliśmy się, że skille mają być po prostu możliwością, niż koniecznością. W Overwatch stanowią kompletną podstawę, gdzie CC jest praktycznie kluczem do zwycięstwa. Tutaj ma być zupełnie inaczej.
Główną robotę będzie robić broń. Dopiero gdzieś na dalszym planie znajdą się skille, jakie posiadamy.