Twórcy Among Us żartują z nowej mapy, która ma mieć w środku kość. Koncepty The Ariship
InnerSloth w swoich mediach społecznościowych zamieściło nowe grafiki pokazujące, jak na początku wyglądało The Airship.
Twórcy Among Us stosunkowo rzadko dzielą się tego typu informacjami, ale teraz najprawdopodobniej grafika konceptowa ma pokazać, dlaczego The Airship i ogólnie nowe mapy powstają przez tak długi okres czasu.
Deweloperzy na swoim oficjalnym Twitterze opublikowali kilka grafik pokazujących konkretne etapy produkowania najnowszej mapy, która trafiła do Among Us. Przypomnijmy, że w Amongu wszystko rysowane jest ręcznie – stąd tak długi czas oczekiwania na nowości.
Jak powstawało The Airship
Jest to na pewno całkiem ciekawe zobaczyć, że sterowiec na początku wyglądał następująco:
Widząc to, pojawiło się ze strony społeczności sporo komentarzy odnośnie tego, że jest to nic innego, jak fasolka, czyli kształt, który mają Crewmate’ci. Wśród wszystkich tych osób znalazło się również oficjalne konto Xboxa.
Zgodnie z tym, czego można się było spodziewać, InnerSloth odpowiedziało w klasycznym dla siebie stylu, pokazując w środku nic innego, jak tylko kość i prosząc, by zachować anatomię, jaka rządzi światem.
Ten pierwszy koncept nie jest jedynym, jaki ujawniono. Deweloperzy podzielili się także trzema innymi:
Widać, że obecny sposób projektowania i kończenia map jest bardzo czasochłonny oraz przede wszystkim pracochłonny. Jeżeli InnerSloth chce rzeczywiście przyspieszyć nad rozwojem gry, to musi wymyślić bardziej optymalny sposób działania.