Opis nowej aktualizacji Brawl Stars. Nowe gadżety, nowe tryby gry, skiny i zmiany postaci
Wczoraj do Brawl Stars dodano nową aktualizację. Ta nie przyniosła jednak najbardziej oczekiwanych nowości.
W Brawl Stars znalazł się nowy patch, wprowadzający między innymi nowy balans, czy zmiany w trybach gry. Niestety, gracze nie zobaczyli dwóch najbardziej wyczekiwanych nowości.
Mimo tego, że wiele osób zapowiadało zakupienie wczoraj karnetu bojowego i nowego Zadymiarza,t to nie byli w stanie tego zrobić. Dlaczego?
Kiedy Brawl Pass i nowy Zadymiarz „Surge”?
Od początku Supercell informował, że Brawl Pass z nową postacią pojawi się dopiero 6 lipca. Dlaczego kilka dni po aktualizacji? Chodzi tutaj o upewnienie się, że wszystko działa zgodnie z planem i nie ma żadnych większych problemów technicznych.
Tymi problemami są bugi, błędy, czy brak połączenia z grą – Jak wszyscy wiedzą, brak połączenia występował, więc może i dobrze, że Supercell podjął decyzję o rozdzieleniu aktualizacji z Brawl Passem i Zadymiarzem.
Nowy Brawl Pass „Lato Potworów” oraz nowy Zadymiarz „Surge” pojawią się w grze za kilka dni, 6 lipca. Przypomnijmy, że karnet przeszedł kilka ważnych zmian i pozwala teraz odbierać nagrody według własnej kolejności.
Nowy chromatyczny zadymiarz Surge (od 6 lipca)
- Główny atak – Sok sprawiedliwości, Atak, który rozdwaja się horyzontalnie po uderzeniu w cel.
- Super Atak – Użycie Superki ulepsza Surge’a. Strata ulepszenia po śmierci.
○ 1wszy Upgrade: Przyśpieszenie ruszania
○ 2gi Upgrade: Większy zasięg głównego ataku
○ 3ci Upgrade: Od teraz pocisk rozdziela się na 6 pocisków po uderzeniu w przeciwnika
- Gadżet – Power Surge – Surge przeciąża swoje obwody i teleportuje się kawałek do przodu ( 3 ładunki na mecz)
- Gwiezdna moc – Na Maksa! – Surge w głównym ataku wyrzuca teraz pociski, które rozdzielają się po trafieniu w ścianę lub po osiągnięciu maksymalnego dystansu
Karnet Zadymiarski – Sezon 2 – Lato Potworów
- Start 6 lipca i potrwa przez 10 tygodni!
- Mecha Paladyn Surge – w karnecie
- SuperRanger Brock – w karnecie
- Chromatyczny kolor imion od teraz dostępny dla graczy z karnetem.
- Nagrody za karnet mogą być od teraz zbierane w dowolnej kolejności
Nowe skiny
- Remodel Kruka
- Mega Chrząszcz Bea – 150 diamentów
- Ultra Wietrnik Jacky – 150 diamentów
- Krab Królewski Tick – 80 diamentów
- Streetwearowy Maks – 80 diamentów
- Biały Kruk – 80 diamentów
- Retro Nani – 30 diamentów
Srebrne i Złote skiny:
Gracze mogą kupić srebrne skiny po ulepszeniu Brawlera na 9 poziom mocy. Złota wersja jest dostępna po zakupie srebrnej.
- Srebrne w cenie 10 000 monet
- Złote 25 000 w cenie monet
- Dostępne dla Emz, El Primo, Shelly, Piper, Leon
- Pirat Gene ma od teraz nowy efekt wizualny używając Ulti
- Nowe animacje twarzy dla Shelly, Colta i Kruka
Tryby gry / Ekonomia / I zmiany w rotacji wydarzeń
- Aleja Pucharków zostaje przedłużona do 50,000 Pucharów
- Gorąca Strefa na stałe zostanie dodana do rotacji wydarzeń
Nowy tryb PvE – Rozwałka Supermiasta
- Gracze walczą razem, aby chronić miasto przed potworem, który próbuje je zniszczyć. Potwór wygrywa jeśli zniszczy wszystkie fragmenty miasta
- Potwory odblokowują nowe umiejętności na wyższych poziomach trudności.
- 5 misji na 5 poziomów trudności dla tego wydarzenia zbliżonych do Walki z Bossem i Walki Robotów
Wielka Gra
- Wielka gra otrzymała nowy balans. Wielcy Zadymiarze wygrywali za często w porównaniu do małych.
- Obrażenia i zdrowie Wielkich Zadymiarzy zostało zredukowane.
- Samoleczenie Wielkiego Zadymiarza zostało zredukowane
- Zdrowie wielkiego zadymiarza zostało dostosowane do bazowej ilości życia danego Zadymiarza.
Walka Robotów
- Poziomy trudności: trudny, expert i insane są od teraz o wiele łatwiejsze
- Mechanika “złości” została teraz zmniejszona z 90 sekund do:
- Roboty od teraz są złe po 20 sekundach i dostają przyśpieszenia.
- Roboty stają się bardzo złe po 40 sekundach i atakują bezpośrednio sejf
Bitewne wsparcie odznak – Odznaki mogą być od teraz używane w trakcie bitew
- Odznaki są widoczne dla obydwu drużyn
- Użycie odznaki aktywuje 10 sekundowy odstęp przed kolejnym użyciem
- Odznaki mogą zostać wyłączone w trakcie bitwy z poziomu ikony odznaki – ustawienie trwa do ponownej aktywacji.
- W ekranie edycji ustawień sterowania można zmienić położenie przycisku odznak.
- Gracze mogą używać w trakcie bitwy 4 rodzaje odznak: Wesołą, Smutną, Wściekłą i Specjalna kategorię
- Specjalna kategoria odznaki może zostać Specjalna kategoria odznak może być skonfigurowana indywidualnie dla każdego Zadymiarza. Gracze muszą zebrać odznaki dla każdego z Brawlerów, aby móc użyć tych konkretnych odznak dla danego Zadymiarza. Jeśli gracz nie ma odznak dla konkretnego Zadymiarza to wyświetlana będzie domyślna odznaka.
Archiwum
Ostatnia szansa na skorzystanie z ofert na poniższe skiny po czym zostaną one przeniesione do archiwum: Caveman Frank, Touchdown Bull, Rock and rollowy Mortis, Spicy Mike, Bumboks Brock
Nowe gadżety! (wprowadzane do gry pojedynczo co tydzień przez 10 tygodni od wejścia aktualizacji.)
- Crow: Wszyscy zatruci przeciwnicy zostają spowolnieni.
- Penny: Odpalenie zapory strzałów w lokalizacji Penny
- Bo: Natychmiastowa detonacja min
- Mortis: Przez moment szybsze tempo przeładowywania ataku.
- El Primo: Pojawienie się małego meteora przy najbliższym wrogu.
- Jessie: Superdoładowanie wieżyczki, dzięki czemu strzela dwa razy szybciej.
- Barley: Wyrzuca leczącą miksturę do każdego zadymiarza z ekipy będącego w zasięgu, która zostawia leczącą kałużę na ziemi.
- Shelly: Kolejny zwykły atak będzie miał węższe pole rażenia
- Piper: Kolejny atak będzie szukającym pociskiem.
- Dynamike: Kolejny atak oszałamia przeciwników
Balans
Gale
- Główny atak Gale’a od teraz wypuszcza 6 mniejszych pocisków, aby ulepszyć regularność zadawanych obrażeń
- Gale już nie odrzuca siebie do tyłu po aktywowaniu Super Ataku.
- Zwiększenie dystansu na który Super Atak odpycha przeciwników
Nani
- Zwiększenie punktów życia z 2400 do 2600
- Pociski Naniego przy użyciu głównego ataku od teraz latają dłużej jeśli nie trafią w cel, aby ulepszyć regularność zadawanych obrażeń
Dynamike
- Użycie Fidget Spinnera od teraz ulepsza również prędkość poruszania się Dynamike’a
Gene
- Zmniejszenie punktów życia z 3600 do 3400
Jacky
- Zmniejszenie punktów życia z 5200 do 5000
- Zmniejszona prędkość podbicia Wzmacniacza pneumatycznego z 30 do 20%
- Zwiększona ilość użyć Wzmacniacza Pneumatycznego z 2 do 3
Kiełek
- Przerost od teraz będzie ładować się 5 sekund, ale za każdym razem będzie razem z nim działać zwiększony promień działania
- Zwiększenie doładowania Super Ataku zmniejszone z 4 do 5 uderzeń.
Pan P
- Blaszana puszka zostanie zastąpiona nowym Star Powerem: Drzwi Obrotowe
- Drzwi Obrotowe: Zrobotyzowani bagażowi odradzają się 3 sekundy szybciej po porażce.
Leon
- Zwiększenie obrażeń głównego ataku z 440 do 460
- Klon z Miotacza Klonu nie umiera od teraz od jednego uderzenia, ale od tego momentu zgarnia podwójne obrażenia ze wszystkich możliwych źródeł. Od teraz obrażenia zadane przez przeciwników są również widoczne.
Tara
- Zwiększenie obrażeń głównego ataku z 420 do 460
EMZ
- Zmniejszona ilość punktów życia z 3800 do 3600
- Zwiększony promień i dystans odepchnięcia przez Friendzonowanie
- Więcej możliwych załadowań Friendzonowania z 2 na 3 ładunki.