Bez ściemy. Tak wygląda Dust 2 w CSGO po przeniesieniu na Source 2
Gabe Follower, jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób w społeczności CS:GO pokazuje, jak wygląda przeniesienie mapy Dust 2 na silnik Source 2.
Wszyscy już chyba wszystko wiedzą o tym, jak będzie działał i wyglądał CS:GO po przeniesieniu na Source 2. Oczywiście nieoficjalnie mówi się, że nie będzie to prosty port, a deweloperzy będą chcieli mimo wszystko odświeżyć grafikę i wszystkie elementy wokół CS’a.
Gabe Follower pokazuje, jak wyglądałoby to, gdyby Valve nie ingerowało w wygląd map. Gdyby po prostu teraz studio stwierdziło, że przenosi sobie mapy 1:1 przy pomocy sboxgame (jeżeli nie wiecie co to, to projekt stworzony na Source 2, duchowy następca Garry’s Mod).
Jak to by wyglądało
Bez upiększania, bez zbędnego dodawania efektów wizualnych. Czyste przeniesienie mapy na Source 2 wygląda tak:
Oczywiście nie jest to finalna wersja, ale tak naprawdę nie widać jakiejś niesamowitej różnicy. Gołym okiem można jedynie dostrzec, że krawędzie są ostrzejsze, ale to w zasadzie wszystko. Nie ma fajerwerk i na dobrą sprawę, można w ogóle się nie zorientować, że coś się zmieniło.