Dlaczego różne miejsca a mapie w CSGO robi się różowe, gdy wielokrotnie uderzy się w nie nożem?
W CS:GO jest wiele dziwnych zjawisk, niektóre z nich da się jednak wytłumaczyć. Przynajmniej teoretycznie.
Każdy chociaż raz w swojej historii grania w CS:GO uderzył nożem o ścianę. Normalnie powinny się tam pojawić „pęknięcia” i tyle. Okazuje się jednak, że na wielu mapach, w wielu miejscach i po wielokrotnym uderzeniu nie zostaje tylko ślad w postaci uszkodzonej ściany.
Sama ściana często zmienia swój kolor. Jest to obecne w grze od naprawdę długiego czasu i wypływa co jakiś czas. Dokładnie tak jest i tym razem.
Dlaczego ściany robią się różowe?
Użytkownik Reddita o nicku „snek_7” opublikował swoje nagranie, które doskonale pokazuje, o co dokładnie chodzi. Wygląda to całkiem dziwnie i oczywiście zostało okrzyknięte dość problematycznym błędem.
Wszystko zaczyna się od normalnego wyglądu tekstury, by później ta stała się praktycznie w pełni różowa. Nie ma to absolutnie znaczenia dla rozgrywki, praktycznie na nic nie wpływa. Jest to jednak błąd.
Jak wiemy, dzieje się tak przez niedopracowane tekstury. Ślady po nożu nie są przezroczyste, najłatwiej to wytłumaczyć zdzieraniem nałożonego koloru, pod którym w tym wypadku mamy różowy.
Bug ten jednak zdecydowanie nie jest niczym nowym i bardzo wątpliwe, by Valve się tym zajęło.