Mało osób wie, że chowanie się w CSGO za poległymi przeciwnikami to bardzo zły pomysł
Często w meczach widzi się sytuacje, w których gracze chowają się za przeciwnikami, lub sojusznikami, którzy zostali już likwidowani.
W CS:GO jest wiele różnych tricków, a część osób nadal, po kilku dobrych latach jest przekonana, że chowanie się za ciałami w CS:GO to dobry pomysł. Teoretycznie tak, bo postać potrafi być całkowicie zasłonięta.
Niestety, nie do końca tak jest. Wszystko dlatego, że poległe osoby mogą wyglądać u każdego inaczej. O co konkretnie chodzi?
Dlaczego nie warto tego stosować?
Widząc, że sojusznik, czy przeciwnik został zlikwidowany na skrzynce, aż kusi, by schować się dokładnie za nim i stamtąd obserwować sytuację. Niestety, jest to bardzo zgubne myślenie. Głównie dlatego, że ciała zlikwidowanych graczy są generowane po stronie klienta, a nie serwera.
Co to oznacza? U każdego mogą wyglądać zupełnie inaczej. Na przykładzie skrzynki, u innego gracza sytuacja z górnej części artykułu może wyglądać tak:
W tej sytuacji raczej nikt nie ma wątpliwości, że dany gracz jest doskonale widoczny.
Grając w CS:GO należy pamiętać o tym szczególe i wykorzystywać go na swoją korzyść. Ciała w zależnością od osoby mogą być przemieszczone o dobrych kilka metrów w jedną, lub drugą stronę. Mogą być na jakiejś powierzchni, albo kompletnie leżeć na ziemi.