Source 2 dostanie opcję, która rzeczywiście mogłaby pomóc w polepszeniu grafiki CSGO
Tematy Source 2 i CS:GO być może kiedyś się połączą, a gdy do tego dojdzie, gracze mimo wszystko mogą odczuć różnicę.
W temacie Source 2 i CS:GO powiedziano w 2020 roku chyba wszystko. Global Offensive miało zostać przeniesione na nowy silnik, ale ostatecznie tak się nie stało z wielu powodów, które głównie dotyczyły kultury pracy Valve.
Już kilka miesięcy temu osoby związane z Valve i te, które zajmowały się przeciekami studziły emocje informując, że Source 2 tak naprawdę niewiele zmieni, jeżeli chodzi o przeciętnego gracza, który nie tworzy map etc.
A jednak, coś się zmieni
To, że do tej pory nie wprowadzono Source 2 do CS:GO nie oznacza, że to nigdy się nie stanie. Tyler McVicker był przekonany, że nowy silnik od strony graczy niczego nowego nie wprowadzi i będzie tylko i wyłącznie pomocą dla osób bardziej zaawansowanych, które szczególnie tworzą mapy, mody etc.
Tymczasem pliki Artifacta sugerują, że jednak coś się zmieni. Jak informują leakerzy, w kodzie gry znaleziono wsparcie dla Ray Tracingu.
Czym jest Ray Tracing? Najprościej mówiąc to znacznie lepsze oświetlenie i efekty odbicia światła. To coś, co działa już w Cyberpunku 2077, Minecrafcie, czy Fortnite i naprawdę widać różnicę. Wszystko póki co wygląda tak, jakby Artifact był poligonem doświadczalnym. Społeczność tej produkcji jest bardzo mała i być może Valve zdecydowało się na testy „po cichu” sądząc, że nikt nie obserwuje tej konkretnej gry aż tak wnikliwie.
Można się więc spodziewać, że jeżeli Source 2 pojawi się w CS:GO, to od razu wprowadzi pełne wsparcie dla Ray Tracingu. Oczywiście nie jest to nic potwierdzonego, ale takie wnioski wyciągają gracze na podstawie informacji z zeszłego roku i obecnych testów Valve.