Właśnie takie zmiany mogłyby obudzić CSGO i być podstawą czasowych trybów gry
Praktycznie wszystkie sieciowe produkcje mają swoje specjalne tryby gry. CS:GO korzysta jedynie z dobrodziejstw Warsztatu.
CS:GO mogłoby być urozmaicone na wiele różnych sposobów. W społeczności co chwilę pojawia się jakiś pomysł, koncept zmian, nowych funkcji, czy możliwości. Za większość z nich odpowiadają modderzy, którzy podglądają inne produkcje i zastanawiają się, jak dana rzecz mogłaby działać w CS:GO.
Z jakiegoś powodu Valve nie jest skore do wykorzystywania tych pomysłów, a szkoda, bo wystarczyłoby zebrać ich kilka i stworzyć różne, mniej i bardziej zwariowane tryby gry.
CS:GO z możliwością skakania po ścianach
ZooL ponownie wpadł na pomysł tego, w jaki sposób można urozmaicić rozgrywkę CS’ie. Stworzył w pełni działające chodzenie i skakanie po ścianach. Oczywiście do rozgrywki typowo nastawionej na rywalizację nie mogłoby zostać to wprowadzone.
Ale już do tymczasowego trybu, dlaczego nie? Byłoby to ciekawym urozmaiceniem na jeden, czy dwa wieczory. Potem wystarczy taki tryb wyłączyć i włączyć następny. Dzięki temu ten casualowy CS byłby zdecydowanie bardziej popularny.
Fortnite cały czas bardzo mocno wspiera tryb kreatywny, z różnymi formami rozgrywki. Overwatch ma specjalną zakładkę z trybami, które w jakiś sposób zmieniają sposób gry. Valorant podobnie, LoL również ma czasowe tryby, dlaczego CS:GO nadal się przed tym broni?