w

CDPR naprawił to, co popsuła poprzednia aktualizacja Cyberpunka 2077, gracze są wniebowzięci

Jednym z najważniejszych elementów Cyberpunka 2077 jest oczywiście stworzony świat i jego uroki.


Gracze na PC mają do pobrania blisko 5GB aktualizacji. Zaskakująco dużo, jak na fakt, że wprowadzono jedynie poprawki. W każdym razie, wśród poprawek znajduje się ta wydaje się najważniejsza, jeżeli chodzi o narzekania graczy.

Mianowicie, CDPR zepsuło jakiś czas temu efekt mokrych dróg i ogólnie całego miasta. Po kilku tygodniach wycofano błędy, a wręcz ogólnie poprawiono ten element rozgrywki. Bezpośrednie porównywanie:

Co oprócz tego?

Opis aktualizacji to tak naprawdę same poprawki. Żadnych rewolucji, chyba, że mówimy o błędach. Już po kilku minutach gracze zaczęli się dzielić “nowościami”.

Wygląda dość dziwnie i pokazuje, że CDPR będzie miało co robić w następnych aktualizacjach. Opis tego obecnego patcha wygląda następująco:

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.
  • Poprawiono wysokość skoku ładowanego.
  • Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.
  • V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut „Jak skała”.

Zadania i otwarty świat
Bezład

  • Naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street.

Wyboista droga

  • Thorton Galena „Rattler” nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.

Do krwi

  • Naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel „Udaj się na finałową walkę” w zapisach zrobionych na wersji 1.22.

Nie mów Saulowi

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel „Poczekaj na nomadów” wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.

Zawsze wiatr w oczy

  • Naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.
  • Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.
  • Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.
  • Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.

Interfejs

  • Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.
  • Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.

Inne

  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: „Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później”.

Konsole

  • [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.