10 typów graczy ADC, których spotkasz na Solo Q w LoLu. Typowe stereotypy
Jakie cechy mają najbardziej stereotypowi ADC? Oto zestawienie jednego z graczy.
W League of Legends gra ogromna ilość ludzi. Każdy z nich jest na swój sposób unikatowy, choć można uśrednić pewne cechy i wypisać najpopularniejsze typy zachowań, które można spotkać w czasie gry rankedów czy normali. Jeden typ będzie zdecydowanie pozytywny, inny – irytujący i niewróżący nic dobrego.
Pewien fan LoLa postanowił wypisać najbardziej typowych graczy ADC, których spotkał podczas swojej wspinaczki po drabince rankingowej.
10 typów graczy ADC
Gracz o pseudonimie Whoevencares21, który mainuje supporta, postanowił spisać najbardziej stereotypowe cechy różnych graczy ADC. Lista bazuje na jego osobistych doświadczeniach, choć pewnie wiele osób spotkało podobnych strzelców podczas swojej przygody z rankedami. Który z typów jest najbardziej irytujący?
Berserker
- Musi powstrzymać swoją żądzę krwi od pierwszej minuty gry.
- Jeśli tylko nadarzy się okazja, musi wejść w przeciwnika all in.
- Jego wrogowie wracają do bazy tylko jako trupy.
- Na końcu gry z nim ktoś zawsze widzi szary ekran.
- Ma śmiertelną alergię na szacunek do wież.
- Albo feeduje, albo carry’uje. Nie ma nic pomiędzy.
- Tym typem jest 90% graczy Tristany.
ZOBACZ – Dlaczego Tristana jest obecnie jednym z najlepszych ADC w całym LoLu?
Dziki recaller
- Wraca do bazy 78 razy podczas fazy liniowej. Zawsze w najbardziej nieodpowiednim momencie.
- Będzie patrzył, jak umierasz podczas animacji powrotu.
- Kupowanie jednego daggera to zawsze lepsza opcja niż wzięcie fali, zanim ta rozbije się o wieżę.
- „Co to wave management?”.
Bóg
- Dobrze wykonuje swoją robotę.
- Nie jest psychopatą.
- Nie komunikuje się na czacie.
- Silna psychika.
- Prosisz go o więcej.
Niemowlak
- Boi się samotności.
- Denerwuje się za każdym razem, gdy jego support odchodzi na 2 sekundy.
- Zawsze umiera, gdy zostaje sam.
- Nie umie czytać mapy.
- „Pobyt przy mnie jest twoim obowiązkiem!”.
- „Dlaczego nie ma żadnych wardów po drugiej stronie mapy?”.
Roślina doniczkowa
- Reaguje tylko na ograniczone spektrum bodźców.
- Wydaje się, że skillshoty go przyciągają.
- „Gdzie jest jama smoka?”.
- „Chcesz mi powiedzieć, że jest coś innego niż farmienie?”.
„Pierwszy raz”
- Z całych sił stara się dogonić wroga w ilości CSów.
- Myśli, że wyhoduje trzeci totem, jeśli będzie trzymać 2 wardy w ekwipunku.
- „Co masz na myśli, mówiąc, że można wyłączyć autoatak?”.
Szalony naukowiec
- Wybiera najdziwniejszych championów i jakimś cudem to działa.
- Powoduje zmieszanie u innych graczy.
- Nie farmi minionów, tylko zabójstwa.
ZOBACZ – Nowe gadżety z League of Legends z motywem K/DA. Jak wyglądają?
Radioaktywny
- Planuje invade’a jeszcze przed rozpoczęciem gry.
- Wyzywanie na czacie > granie w grę.
- Wyzywa ludzi, którzy grają na poziomie Żelaza.
- On nigdy nie robi niczego źle. Nigdy.
- „xyz diff”
- „gg ez” przy statystykach 2/11
- Pisze „ff 15” po pierwszej śmierci.
Carry
- Jest niesamowicie dobry w grze.
- Sam z łatwością wygrywa linię.
- Przez niego wstydzisz się tego, jak grasz.
- GG na koniec gry
AD mag
- Wybiera ADC, ale częściej używa umiejętności niż autoataku. Prawdopodobnie nie wie, że istnieje autoatak.
- Nie wie jak kite’ować przeciwników.
- „Nie mam już many” na 3 levelu.
- Lethality build
- Swoje nafeedowanie zawdzięcza supportowi.
- Ezreal, 7 poziom maestrii, 500 gier rankingowych, Silver 2.