w

ARURF powraca w zmienionej wersji wraz z wydarzeniem Lunar Beast. Co dokładnie zmieniono?

Powraca znany i lubiany tryb w League of Legends. Twórcy nieco go odświeżyli, by dostosować go do zmian nowego sezonu.


Zbliża się nowe wydarzenie – Lunar Beast. Wraz z nim do gry powróci jeden z najbardziej rozpoznawalnych trybów. Jednak tym razem nie będzie on w 100% taki sam jak wcześniej. Co warto wiedzieć o nadchodzącym Ultra Rapid Fire?

ARURF powraca – co się zmieni?

Riot Kami Banani poinformowała na swoim Twitterze, że ARURF jest już dostępny na PBE. Mimo że w kliencie jest oznaczony jako zwykły URF, to jest to wersja z losowymi bohaterami. Twórcy zdecydowali się na nią, ponieważ daje większą różnorodność i nie dochodzi do sytuacji, że gracze wybierają ciągle tych samych bohaterów.

Kolejna Rioterka – Reina Sweet – opisała dokładnie wszystkie zmiany, jakie zaszły w tym trybie. Jak większość osób wie – w ostatnim czasie w League of Legends pojawiło się kilka aktualizacji, a w tym duże zmiany w przedmiotach. Czym konkretnie różni się nowy randomowy Ultra Rapid Fire?

Wraz z kolejną edycją URFa wprowadzimy sporo zmian, aby lepiej uwzględnić przedsezonową przeróbkę przedmiotów. Te zmiany mają na celu umożliwienie wam pełniejszej interakcji z nowym systemem itemów.

Riot oprócz samej zapowiedzi, udostępnił także wszystkie informacje o zmianach.

  • Zamiast 80% CDR otrzymacie teraz +300 Ability Haste. Kumuluje się to z innymi źródłami przyśpieszenia umiejętności.
  • Lethal Tempo i Ultimate Hunter nie są już wyłączone.
  • Jeśli trafisz na postać polegającą na manie: dodatkowa mana zostanie zamieniana na HP (przelicznik 40%), a dodatkowa regeneracja many będzie konwertowana na regenerację HP (przelicznik 100%).
  • Przedmioty takie jak Spellthief’s Edge, Steel Shoulderguards, Relic Shield czy Spectral Sickle (a także itemy, w które się przekształcają) zostaną wyłączone.

Tryb można testować na PBE.