Ciąg dalszy zmian Karthusa. Co jeszcze planuje zmienić Riot u bohatera?
Dalsze buffy Karthusa. Wychodzi na to, że bohater z pewnością powróci na mida.
W ostatnim czasie przypadkowo Riot ujawnił zmiany jednej z umiejętności Karthusa, jednocześnie przyznając, że trafiły one na serwery testowe przedwcześnie. Dziś gracze poznali dalsze plany twórców dotyczących bohatera. Czy gracze mają się czego obawiać i czy deweloperzy osiągną swój cel?
Co zostanie zmienione u Karthusa?
O ostatnich zmianach W było naprawdę głośno. Mimo że bohater nie radzi sobie najgorzej w jungli, to Riot postanowił go wzmocnić, nie podając kontekstu. Dopiero po czasie okazało się, że przedwczesne ukazanie zmian to pomyłka i twórcy postanowili podzielić się swoimi planami względem bohatera. Ma on powrócić na swoją pierwotną rolę, a jednocześnie nie zostać nadto wzmocniony w jungli.
Aby osiągnąć ostatnie z podanych wyżej założeń, postanowiono zmniejszyć obrażenia zadawane potworom za pośrednictwem jednej z głównych umiejętności wykorzystywanych do farmienia w jungli.
ZOBACZ – Wizualny błąd Sylasa w League of Legends, który może doprowadzić do napadu epilepsji?
Pełna lista zmian Karthusa:
- Bazowe zdrowie zwiększone z 528 do 550
- Prędkość poruszania się zwiększona z 325 do 335
- Lay Waste (Q)
- Obrażenia zwiększone z [45/65/85/105/125 (+30% AP)] do [50/70/90/110/130 (+35% AP)]
- Obrażenia zadawane stworom zmniejszone z 100% do 80%.
- Defile (E)
- Odzyskiwanie many zmienione z [tylko kiedy umiejętność jest wyłączona] na [zawsze].
- Tick rate zwiększony z [1 raza na sekundę] do [4 razy na sekundę].
Powyższe zmiany miałyby trafić na serwery już w aktualizacji 10.14. Nie ma jednak informacji dotyczących zmienionego W Karthusa. Wydaje się również, że zapowiadane wzmocnienia są naprawdę duże i osłabienie Q do 80% może nie wystarczyć. Bohater w jungli może również sporo zyskać na zmianach.
Mimo wszystko należy pamiętać, że są to na razie tylko serwery testowe i wszystko może się jeszcze zmienić.