w

Co musiałoby się stać, aby Arena – nowy tryb gry – została na stałe w League of Legends?

Reklama

Twórcy LoLa odpowiedzieli na pytania graczy związane z najnowszym trybem w grze.


Arena, czyli gamemode 2v2v2v2, o którym mówi się już od paru miesięcy, wzbudza ogromne zainteresowanie wśród fanów League of Legends. Dzieje się tak, ponieważ w przeszłości nie wprowadzano zbyt wielu trybów, które mocno naruszały typowy schemat drużyn – czyli dwa teamy, zazwyczaj po 5 osób, które walczą między sobą.

2v2v2v2 to świeży, dynamiczny i ciekawy gamemode, przez co przyciąga zainteresowanie graczy. Sporo osób uważa, że pomysł jest na tyle interesujący, że Arena świetnie sprawdziłaby się jako stała mapa zaraz obok Summoner’s Rift czy Howling Abyss.

Twórcy wyjaśnili, że nie jest to takie proste. Muszą zostać spełnione pewne warunki.

Riot ponownie o trybie Arena

Reklama

Gracze cały czas wypytują o nowy tryb w League of Legends. Na jedno z najnowszych pytań od fanów odpowiedział Riot Axes, który wyjaśnił, jakie są najbliższe plany twórców wobec Areny i co musiałoby się stać, by ten gamemode został w LoLu na stałe.

Reklama

Na ten moment mamy na celu stworzenie świetnego letniego eventu.

W dłuższej perspektywie myślę, że jest naprawdę duża szansa, że będziemy dążyć do przywrócenia znacznie ulepszonej wersji – nie jest to zagwarantowane – musimy zobaczyć, jak zareagują gracze, ale myślę, że jest to prawdopodobne.

Istnieje świat, w którym ta wersja trybu jest tak udana, że nigdy jej nie wyłączamy i od razu wydajemy ją z zespołem wsparcia, ale chcę złagodzić oczekiwania – wymagałoby to naprawdę ogromnego zaangażowania graczy w tryb, które utrzymywałoby się przez długi czas.

Podsumowując, chcielibyśmy, aby tryb ten został na stałe, prawdopodobnie (ale nie na pewno) w pewnym momencie będziemy dążyć do wprowadzenia ulepszonej wersji (nie mamy jeszcze harmonogramu), a jeśli reakcja graczy będzie wystarczająco wymowna, zmienimy nasze plany w tym zakresie.

Jak widać, jest szansa, że Arena zagości w League of Legends na stałe, jednak społeczność musi wykazać duże zainteresowanie – nie chodzi o krótki skok popularności, ale dużą i stałą pulę graczy, która chce wracać do trybu 2v2v2v2.

Między innymi dlatego np. Nexus Blitz nie stał się nigdy trybem stałym – Riot twierdził, że zainteresowanie nim nie spełniało oczekiwań i było o wiele niższe, niż zakładano na etapie tworzenia.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends