Czy efekt Kruchości nakładany przez Ornna powinien zostać zmieniony?
Jeden z graczy zasugerował zmiany jednego z bardziej rozpoznawalnych elementów Ornna.
Jeden z elementów Ornna zdaniem graczy zasługuje na rework. Mowa o efekcie nakładanym przez jego umiejętności, za sprawą którego następny cel otrzymuje większe obrażenia od następnego ataku Ornna i i jest bardziej podatny na wszelkie efekty kontroli tłumu. Drugi element jest tym, który skłania graczy do tych przemyśleń.
Co jest nie tak z efektem Kruchości?
Gracze uważają, że obrażenia zadawane dzięki umiejętności są za wysokie i pozwolenie tankowi na zbyt szybkie eliminowanie carry nie jest do końca sprawiedliwe.
Ornn jest jedyną postacią nakładającą Kruchość, ale sama mechanika ma sporo potencjału. W zamierzeniu była ona narzędziem do ulepszenia cc, ale skończyła jako darmowy efekt Czaroostrza. Dlaczego bonusowe obrażenia nie zostaną usunięte? Samo nałożenie odrzucenia i potencjał na nałożenie kolejnego cc powinien gwarantować więcej niż wystarczająco, gdyby został lekko zbuffowany. Kruchość powinna być poniekąd kontrą na Nieustępliwość, a zamiast tego pozwala tankom na bardzo szybkie wykańczanie postaci carry.
Reklama
ZOBACZ – Jaką rolę najbardziej lubią gracze League of Legends? Zaskakujące wyniki
Wielu użytkowników zgodziło się z przedmówcą. Co więcej, większość z nich przyznaje, że w ogóle zapomniała o efekcie, który pierwotnie służyć miał przedłużeniu efektu kontroli tłumu.
Zdaniem większości postacie odpowiedzialne za obronę tych, którzy powinni zadawać obrażenia, same nie powinny zadawać ich aż tyle, ile zadaje Ornn.
Mimo że kwestia balansu zawsze będzie czymś, co dzieli graczy, to w tym przypadku dyskusja powinna dotyczyć samej mechaniki i tego, że niekoniecznie jest rozpoznawalna z tego, z czego powinna być.