Czy powiadomienia o otrzymaniu odłamka klucza w LoLu zostały usunięte?
Brak powiadomień o odłamku klucza. Kolejny błąd czy zamierzony zabieg twórców?
Gracze od dłuższego czasu nie dostają już powiadomień powiązanych z otrzymaniem kolejnego fragmentu klucza. Nie jest pewnym czy Riot zrobił to celowo, a dodatkowo pojawiają się pewne wskazówki, które mogą świadczyć o tym, że jest to po prostu kolejny błąd klienta.
Odmawiający współpracy klient
Gracze mimo usłyszenia dźwięku powiadomienia nie otrzymują go.
Zauważyłem, że czasami klient wydaje dźwięk powiadomienia losowo podczas logowania i nic poza tym się nie dzieje. Jestem pewny, że kiedy gracz otrzymuje fragment, to wiadomość już się nie pojawia.
Reklama
Poza błędem opisanym powyżej gracze postanowili podzielić się swoimi przygodami z klientem.
Myślałem, że po prostu nie podbiłem swojego poziomu honoru, a następnie wszedłem na swój profil, żeby zobaczyć, że wbiłem już 3 kolejne checkpointy.
Mój poziom honoru wskoczył z poziomu 0 na 1, a kiedy zalogowałem się ponownie, znowu widziałem poziom zerowy. Support powiedział mi, że widzi poziom pierwszy, kiedy w kliencie dalej pokazuje 0.
Błędy klienta dla graczy League of Legends nie są niczym nowym. Czasami ciężko wyobrazić płynnie i poprawnie działający klient, kiedy kolejne i kolejne elementy mogą doprowadzać graczy do frustracji.
ZOBACZ – Eclipse Aatrox jako świetny, fanowski skin do League of Legends
Możliwe jest, że Riot naprawi poszczególny błąd, ale również, że naprawi się on sam przy okazji. W większości przypadków twórcy będą liczyć raczej na drugą opcję, poprawiając jedynie kluczowe problemy.