Reklama

Czy powiadomienia o otrzymaniu odłamka klucza w LoLu zostały usunięte?

League of Legends

Reklama

Brak powiadomień o odłamku klucza. Kolejny błąd czy zamierzony zabieg twórców?

Reklama


Gracze od dłuższego czasu nie dostają już powiadomień powiązanych z otrzymaniem kolejnego fragmentu klucza. Nie jest pewnym czy Riot zrobił to celowo, a dodatkowo pojawiają się pewne wskazówki, które mogą świadczyć o tym, że jest to po prostu kolejny błąd klienta.

Odmawiający współpracy klient

Gracze mimo usłyszenia dźwięku powiadomienia nie otrzymują go.

Zauważyłem, że czasami klient wydaje dźwięk powiadomienia losowo podczas logowania i nic poza tym się nie dzieje. Jestem pewny, że kiedy gracz otrzymuje fragment, to wiadomość już się nie pojawia.

Reklama

Poza błędem opisanym powyżej gracze postanowili podzielić się swoimi przygodami z klientem.

Myślałem, że po prostu nie podbiłem swojego poziomu honoru, a następnie wszedłem na swój profil, żeby zobaczyć, że wbiłem już 3 kolejne checkpointy.

Mój poziom honoru wskoczył z poziomu 0 na 1, a kiedy zalogowałem się ponownie, znowu widziałem poziom zerowy. Support powiedział mi, że widzi poziom pierwszy, kiedy w kliencie dalej pokazuje 0.

Błędy klienta dla graczy League of Legends nie są niczym nowym. Czasami ciężko wyobrazić płynnie i poprawnie działający klient, kiedy kolejne i kolejne elementy mogą doprowadzać graczy do frustracji.

ZOBACZ – Eclipse Aatrox jako świetny, fanowski skin do League of Legends

Możliwe jest, że Riot naprawi poszczególny błąd, ale również, że naprawi się on sam przy okazji. W większości przypadków twórcy będą liczyć raczej na drugą opcję, poprawiając jedynie kluczowe problemy.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama