Dlaczego gracze LoLa domagają się wyłączenia Hexflash’a? Problem nie został rozwiązany
Błąd z Hexflashem powrócił do League of Legends i może mieć spory wpływ na przebieg rozgrywki.
Flash jest najczęściej wykorzystywanym czarem przywoływacza w grze, który każdy gracz LoLa z pewnością bardzo dobrze zna. Riot w aktualizacji 7.22, która wprowadziła zupełnie nowy system run, postanowił dodać wyjątkowego Flasha, który ma zdecydowanie niższy czas odnowienia, nieco zmienione działanie i zastępuje klasyczny czar przywoływacza, kiedy ten wymaga odnowienia.
Od dłuższego czasu w League of Legends znajduje się bug, który jest powodowany przez wspomnianą runę i czar – Hexflasha. W przypadku niektórych bohaterów doprowadza to do błędów, które mogą dać sporą przewagę (Bug Setta z LoLa, który warto znać. Pozwala na zwiększenie zasięgu jednej ze zdolności). U innych natomiast potrafi kompletnie uniemożliwić dalsze używanie Flasha.
Kolejny błąd powiązany z Hexflashem
Hexflash jest w stanie wejść w interakcję z niektórymi zdolnościami, co niekoniecznie kończy się dobrze dla gracza. Na opisanym w innym artykule przykładzie Setta zdolność championa zyskuje dodatkowy zasięg. W innych przypadkach, jak na przykład u Maokaia gracz traci możliwość użycia czaru przywoływacza i nic nie jest w stanie tego odwrócić.
Jeśli zcastujesz poszczególne zdolności, kiedy Twój Flash się odnawia (w tym przypadku jest to W Maokaia), Flash zostaje kompletnie wyłączony i nie możesz aktywować go do końca gry. Restart rozgrywki czy ponowne połączenie nie naprawia tego problemu.
Po użyciu Hexflasha oraz innego skilla w momencie, kiedy Flash kończy się odnawiać, czar przywoływacza zostanie zablokowany do końca gry.
- ZOBACZ – Co społeczność LoLa myśli o aktualizacji wizualnej Caitlyn? “To jest perfekcyjne, chcemy więcej”
Błąd ten wystąpił 8 czerwca podczas rozgrywki pomiędzy Edward Gaming i Bilibili Gaming w lidze LPL. Mecz został powtórzony, a kolejnego dnia pojawiła się informacja, że runa zostanie wyłączona na pierwszy tydzień. Jak się okazuje, bug nie został do końca wyeliminowany, a gracze dalej napotykają na problem, który uniemożliwia dalsze używanie Flasha. Poświęcony tej sytuacji filmik pojawił się na kanale Vandirila, który znany jest z dokumentowania bugów występujących w LoLu.
Cała sytuacja może znacząco wpłynąć na przebieg tegorocznych mistrzostw Worlds, a gracze proszą Riot o wyłączenie runy.
Do czasu, kiedy Riot nie upewni się, że ten game breaking bug nie jest wyeliminowany, powinien wyłączyć tą runę. To już drugi raz w tym tygodniu, kiedy nie mogę grać przez niego grać. Riot powiedział, że poprawił to na pograniczu czerwca i lipca, ale wnioskując z licznych reportów w wątku z błędami, można uznać, że tak się nie stało.
Na ten moment twórcy nie odniósł się do sytuacji, która bez dwóch zdań jest poważna. Głównie ze względu na trwające w tym momencie mistrzostwa Worlds, które mogą zostać zakłócone tym błędem. Czy runa zostanie wyłączona? Na odpowiedź Riotu trzeba będzie jeszcze poczekać, jednak patrząc na liczne wpisy, można przypuszczać, że twórcy coś z tym zrobią.