w

Dlaczego ten przedmiot na Seraphine jest broken? Dziwna interakcja, która psuje rozgrywkę w LoLu

Riot Games

Nietypowa interakcja pomiędzy Moonstone Renewer, a Seraphine.


Społeczność League of Legends zauważyła, że jeden z kluczowych mitycznych przedmiotów, używanych przez rolę wspierającą, w przypadku Seraphine nie działa tak, jak powinien. Nie musi ona być bezpośrednio w walce, a wystarczy, że będzie w niej jeden ze sprzymierzeńców.

Dzięki temu jest w stanie ona leczyć sojuszników praktycznie przez cały czas i zarazem nadużywać itemu. Jak to wygląda i o co chodzi?

Moonstone i Seraphine

Chociaż od wprowadzenia nowych przedmiotów minęło już kilka miesięcy, okazuje się, że w kombinacji z niektórymi bohaterami są one zwyczajnie przesadzone i nie działają zbyt dobrze. Świetnym przykładem jest Moonstone Renewer, który leczy sojuszników, jeżeli bohater posiadający przedmiot znajduje się w walce i trafia atakami lub umiejętnościami.

Z Seraphine jest jednak zupełnie inaczej, a item działa również w momencie, kiedy bohaterka nie uczestniczy nawet w walce. Wystarczy, że będzie stała niedaleko walczącego sojusznika i użyje umiejętności, którą nawet nie musi trafić, ale odpali to pasywkę działającą z Moonstone Renewer. Świetnie przedstawił to jeden z użytkowników Reddita:

Wielu graczy uważa, że jest to zwyczajnie zbyt potężne, a bohaterka szybko powinna zostać pozbawiona tego efektu. Niektórzy z komentujących zauważyli, że faktycznie wyjaśniałoby to, dlaczego w meczach trwających 20 minut champion potrafił wyleczyć kilkanaście tysięcy HP.

Na ten moment nie wiadomo, kiedy zostanie to naprawione, a żaden z pracowników Riot Games nie odniósł się w temacie. Patrząc jednak na popularność tematu, można się domyślać, że któryś z deweloperów mógł zauważyć już ten problem.

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends