Reklama

Dokładny opis kolejnej aktualizacji 12.20 League of Legends. Wszystkie szczegółowe zmiany

League of Legends

Reklama

Jakie poprawki trafią do League of Legends w nadchodzącej aktualizacji?

Reklama


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, w których twórcy starają się balansować bohaterów potrzebujących wszelkich osłabień lub wzmocnień.

Oprócz tego odświeżane są również starsze zestawy umiejętności oraz korygowane wprowadzone wcześniej większe zmiany. Co dokładnie można znaleźć w zbliżającym się patchu 12.20?

Poprawki na patch 12.20

Wzmocnienia bohaterów

  • Jayce
    • Lightning Field (W)
      • Przywrócenie many zwiększone z 6/8/10/12/14/16 do 10/12/14/16/18/20
      • Bonusowy armor/odporność na magię zwiększone z  5/15/25/35 do 5/15/25/35 (+7,5 bonusowego AD)
  • Wukong
    • Cyclone (R)
      • Przelicznik AD zwiększony z 220% do 275%
  • Gwen
    • Snip Snip! (Q)
      • Obrażenia trafienia zwiększone z 10-26 do 10-30
      • Obrażenia ostatniego trafienia zwiększone z 60-140 do 60-160
  • Evelynn
    • Hate Spike (Q)
      • Bonusowe obrażenia w oznaczony cel zwiększone z 10-50 do 15-55
    • Allure (W)
      • Czas trwania charma zwiększony z 1-2 do 1-2,25 sekundy
  • Ziggs
    • Bouncing Bomb (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 85-285 do 95-295
  • Rammus
    • Defensive Ball Curl (W)
      • Usunięto spowolnienie nakładane na bohatera
    • Soaring Slam (R)
      • Prędkość zwiększona z 105% do 110% oryginalnej prędkości poruszania się

Osłabienia bohaterów

  • Sett
    • Bazowe statystyki
      • Odporność na magię zmniejszona z 32 do 28
    • Pit Grit (P)
      • Regeneracja zmniejszona z 0,25/0,5/1/2 do 0,15/0,5/1/2
      • Przelicznik prawego uderzenia zwiększony z 50% do 55% bazowego AD
  • Aatrox
    • Deathbringer Stance (P)
      • Leczenie zmniejszone z 100% do 80% zadanych obrażeń
  • Maokai
    • Sap Magic (P)
      • Leczenie zmniejszone z 4,5-12% do 4-10% maksymalnego zdrowia
    • Nature’s Grasp (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 120-80 do 120-100 sekund

Poprawki bohaterów

  • Elise
    • Neurotoxin (Q)
      • Zasięg castowania zmniejszony z 625 do 575
      • Zasięg jest mierzony teraz do krawędzi, a nie środka celu
  • Blitzcrank
    • Mana Barrier (P)
      • Tarcza zmieniona z 30% maksymalnej many do 15-45% maksymalnej many (skalujące się z poziomem)
    • Rocket Grab (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 105/155/205/255/305 do 105/150/195/240/285
    • Overdrive (W)
      • Obrażenia zadawane potworom zwiększone z 60-180 do 60-220
    • Power Fist (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 200% całkowitego AD (+25% AP) do 175% (+25% AP)

Reklama

Wzmocnienia przedmiotów

  • Mortal Reminder
    • Ilość ataków wymagana do aktywowania Głębokich Ran zmniejszona z 3 do 2
  • Sterak’s Gage
    • Bonusowe AD zwiększone z 45% do 50% bazowego AD
    • Wartość tarczy zwiększona z 75% do 80% bonusowego HP
    • Czas do rozpoczęcia opadania tarczy zwiększony z 3,75 do 4,5 sekundy

Osłabienia przedmiotów

  • Frozen Heart
    • Całkowity koszt zwiększony z  2500 do 2700
    • Ilość pancerza zwiększona z 80 do 90
    • Bazowa redukcja zdolności Rock Solid zmniejszona z 7 do 5

Poprawki przedmiotów

  • Demonic Embrace
    • HP zmniejszone z 450 do 350
    • AP zwiększone z 60 do 75
    • Obrażenia od maksymalnego zdrowia zmniejszone z 1% do 0,8% dla postaci walczącej z dystansu

Osłabienia systemowe

  • Lethal Tempo
    • Maksymalny bonusowy zasięg zmniejszony z 50/75 (dla postaci walczących w zwarciu/z dystansu) do 50 dla wszystkich
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej