Dokładny opis kolejnej aktualizacji 12.20 League of Legends. Wszystkie szczegółowe zmiany
Reklama
Jakie poprawki trafią do League of Legends w nadchodzącej aktualizacji?
Reklama
Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, w których twórcy starają się balansować bohaterów potrzebujących wszelkich osłabień lub wzmocnień.
Oprócz tego odświeżane są również starsze zestawy umiejętności oraz korygowane wprowadzone wcześniej większe zmiany. Co dokładnie można znaleźć w zbliżającym się patchu 12.20?
Poprawki na patch 12.20
Wzmocnienia bohaterów
- Jayce
- Lightning Field (W)
- Przywrócenie many zwiększone z 6/8/10/12/14/16 do 10/12/14/16/18/20
- Bonusowy armor/odporność na magię zwiększone z 5/15/25/35 do 5/15/25/35 (+7,5 bonusowego AD)
- Lightning Field (W)
- Wukong
- Cyclone (R)
- Przelicznik AD zwiększony z 220% do 275%
- Cyclone (R)
- Gwen
- Snip Snip! (Q)
- Obrażenia trafienia zwiększone z 10-26 do 10-30
- Obrażenia ostatniego trafienia zwiększone z 60-140 do 60-160
- Snip Snip! (Q)
- Evelynn
- Hate Spike (Q)
- Bonusowe obrażenia w oznaczony cel zwiększone z 10-50 do 15-55
- Allure (W)
- Czas trwania charma zwiększony z 1-2 do 1-2,25 sekundy
- Hate Spike (Q)
- Ziggs
- Bouncing Bomb (Q)
- Obrażenia zwiększone z 85-285 do 95-295
- Bouncing Bomb (Q)
- Rammus
- Defensive Ball Curl (W)
- Usunięto spowolnienie nakładane na bohatera
- Soaring Slam (R)
- Prędkość zwiększona z 105% do 110% oryginalnej prędkości poruszania się
- Defensive Ball Curl (W)
Osłabienia bohaterów
- Sett
- Bazowe statystyki
- Odporność na magię zmniejszona z 32 do 28
- Pit Grit (P)
- Regeneracja zmniejszona z 0,25/0,5/1/2 do 0,15/0,5/1/2
- Przelicznik prawego uderzenia zwiększony z 50% do 55% bazowego AD
- Bazowe statystyki
- Aatrox
- Deathbringer Stance (P)
- Leczenie zmniejszone z 100% do 80% zadanych obrażeń
- Deathbringer Stance (P)
- Maokai
- Sap Magic (P)
- Leczenie zmniejszone z 4,5-12% do 4-10% maksymalnego zdrowia
- Nature’s Grasp (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 120-80 do 120-100 sekund
- Sap Magic (P)
Poprawki bohaterów
- Elise
- Neurotoxin (Q)
- Zasięg castowania zmniejszony z 625 do 575
- Zasięg jest mierzony teraz do krawędzi, a nie środka celu
- Neurotoxin (Q)
- Blitzcrank
- Mana Barrier (P)
- Tarcza zmieniona z 30% maksymalnej many do 15-45% maksymalnej many (skalujące się z poziomem)
- Rocket Grab (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 105/155/205/255/305 do 105/150/195/240/285
- Overdrive (W)
- Obrażenia zadawane potworom zwiększone z 60-180 do 60-220
- Power Fist (E)
- Obrażenia zmniejszone z 200% całkowitego AD (+25% AP) do 175% (+25% AP)
- Mana Barrier (P)
Reklama
Wzmocnienia przedmiotów
- Mortal Reminder
- Ilość ataków wymagana do aktywowania Głębokich Ran zmniejszona z 3 do 2
- Sterak’s Gage
- Bonusowe AD zwiększone z 45% do 50% bazowego AD
- Wartość tarczy zwiększona z 75% do 80% bonusowego HP
- Czas do rozpoczęcia opadania tarczy zwiększony z 3,75 do 4,5 sekundy
Osłabienia przedmiotów
- Frozen Heart
- Całkowity koszt zwiększony z 2500 do 2700
- Ilość pancerza zwiększona z 80 do 90
- Bazowa redukcja zdolności Rock Solid zmniejszona z 7 do 5
Poprawki przedmiotów
- Demonic Embrace
- HP zmniejszone z 450 do 350
- AP zwiększone z 60 do 75
- Obrażenia od maksymalnego zdrowia zmniejszone z 1% do 0,8% dla postaci walczącej z dystansu
Osłabienia systemowe
- Lethal Tempo
- Maksymalny bonusowy zasięg zmniejszony z 50/75 (dla postaci walczących w zwarciu/z dystansu) do 50 dla wszystkich
Reklama