w

Dokładny opis patcha 11.6 do LoLa. Wszystkie szczegółowe nerfy i buffy

Riot Games

Co zmieni się w najbliższej aktualizacji?


Już w środę 17 marca na oficjalne serwery League of Legends zostanie wprowadzona 6 aktualizacja sezonu 2021. To właśnie w niej znerfione zostaną przedmioty oferujące leczenie oraz wprowadzony rework Xin Zhao.

Oprócz tego buffy i nerfy otrzyma w sumie kilka postaci, ale to na osłabieniu leczenia głównie bazuje patch 11.6.

Osłabienia systemowe

  • Ravenous Hunter
    • Bazowy Omnivamp: 1% >>> 0%
    • Omnivamp na Stack: 1.7% >>> 1.5%
  • Fleet Footwork (AP)
    • Heal AP ratio: 30 >>> 20%
  • Blade of the Ruined King
    • Kradzież życia: 12% >>> 10%
    • Obrażenia Syfonu: 40-120 >>> 40-150
  • Sterak’s Gage
    • Bloodlust: Leczenie z każdego stacka oprócz 1 zostało zredukowane o 50%
  • Stridebreaker
    • Zdrowie: 300 >>> 200
  • Seeker’s Armguard
    • Armor za likwidacje: 1 >>> 0.5 (maksymalnie 30 >>> 15)
  • Verdant Barrier
    • MR za likwidacje: 0.5 >>> 0.3 (maksymalnie 15 >>> 9)
    • AP: 25 >>> 20
  • Void Staff
    • AP: 65 >>> 70
    • Koszt: 2500 >>> 2700

Wzmocnienia przedmiotów

  • Shureliya’s Battlesong
    • Czas odnowienia umiejętności aktywnej: 90 >>> 75s
  • Luden’s Tempest
    • [NOWOŚĆ] Zadawanie obrażeń umiejętnościami wrogim bohaterom redukuje czas odnowienia o 0.5s (maks 6 na umiejętność).
  • Sunfire Aegis
    • Przyśpieszenie umiejętności: 15 >>> 20
    • Obrażenia od Pożogi: +10% >>> +12%
  • Rabadon’s Deathcap
    • Koszt: 3800 >>> 3600

Poprawki systemowe

  • Immortal Shieldbow
    • Lifesteal: 12% >>> 10%
    • Lifline Lifesteal Increase: Usunięte
    • Nowa pasywka: 25-50% Prędkość Ataku po włączeniu
    • Tarcza: 250-700 >>> 300-800
  • Teleport Summoner Spell
    • Przenoszenie prędkości z bazy po teleportacji: usunięte
    • Prędkość ruchu: 30 / 40 / 50% >>>> 50%
    • Czas odnowienia: 420-240 >>> 420 >>> 210
  • Liandry’s Anguish
    • Generuje 5% penetracji magicznej odporności na sekundę przeciwko podpalonym celom (maksymalnie 15%) >>> Zadaje do 12% dodatkowych obrażeń magicznych w zależności od dodatkowego zdrowia celu (maksymalne na 1250 bonusowego HP).
  • Ironspike Whip
    • Koszt: 1200 >>> 1100
    • Czas odnowienia: 15 >>> 20s
  • Smite Summoner
    • Bazowe leczenie: 70 >>> 90
  • Gromp Jungle Camp
    • EXP: 125-168.75 >>> 135-182.25

Osłabienia bohaterów

  • Hecarim
    • Q:
      • Obrażenia: 60-228 >>> 60-208
  • Karthus
    • Q:
      • Obrażenia: 45-125 >>> 45-115
  • Urgot
    • W:
      • Modyfikator przy trafieniu: 75% >>> 50%
  • Lillia
    • R:
      • Czas odnowienia: 130-90 >>> 150-110
  • Renekton
    • R:
      • Bonusowe zdrowie: 250-750 >>> 250-550
  • Gnar
    • Bazowe statystyki:
      • Prędkość ataku: 0.625 >>> 0.593

Wzmocnienia bohaterów

  • LeBlanc
    • W:
      • Koszt many:  60-120 >>> 60-100
  • Sylas:
    • Pasywka:
      • Prędkość ataku: 80% >>> 125%
    • W:
      • Czas odnowienia: 13-7 >>> 13-6
  • Pyke
    • E:
      • Czas odnowienia: 15 >>> 15/14/13/12/11
  • Volibear Jungle
    • W:
      • Leczenie przeciwko zranionym potworom: 50 >>> 100%
    • E:
      • Limit obrażeń: 150-750 >>> 750
  • Akali
    • Bazowe Statystyki:
      • Zdrowie: 575 >>> 500
      • HP na poziom: 95 >>> 105
    • Pasywka:
      • Przywracanie energii usunięte
    • Q:
      • Koszt energii: 120-100 >>> 130-70
      • Usunięto: Bonusowe obrażenia minionom na 9 poziomie
    • W:
      • [NOWOŚĆ] Teraz zwiększa również maksymalną energię o 80
    • E:
      • Całkowite obrażenia: 100-380 (+70% AD) (+100% AP) >>> 100-450 (+85% AD) (+120% AP)
      • Procent obrażeń przy pierwszym trafieniu: 50 >>> 30
      • Procent obrażeń przy drugim trafieniu: 50 >>> 70
    • R:
      • R1 typ obrażeń: Fizycznie >>> Magiczne
      • R1 wartość obrażeń: 125/225/325 (+50 bAD) >>> 80/220/360 (+50 bAD)(+30%AP)
  • Xin Zhao
    • Pasywka:
      • Leczenie: 10-112 (+10% AD) (+40% AP) >>> 7-92 (+10% AD) (+55% AP)
    • Q:
      • Bonusowe fizyczne obrażenia: 20/28/36/44/52 >>> 16/25/34/43/52
    • W:
      • Czas odnowienia: 12-8 >>> 12-6
      • W2 zasięg: 900 >>> 1000
      • Koszt many: 45 >>> 60
      • W2 AP Ratio: 0% >>> 50%
      • Czas rzutu: 0.5-04s >>>> 0.5s
      • Redukcja obrażeń w miniony: 50% >>> 50-0% na poziomach 1-16
      • W2 Wyzywa przeciwników i zapewnia wizję na trafionych potworach/bohaterach na 3 sekundy
      • Obrażenia od pchnięcia zwiększone do 33% w zależności od szansy na uderzenie krytyczne
      • Mała zmiana wyglądu poprawiający hitbox i wskaźniki
    • E:
      • Czas odnowienia: 12 >>> 11s
      • Prędkość doskoku: 3000 >>> 2500
      • Zasięg zwiększony do 1100 jeżeli przeciwnik jest Wyzwany przez W
    • R:
      • Czas trwania: 3s >>> 5s
      • AP Ratio: 0% >>> 110%
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends