Dokładny opis reworku Swaina w LoLu. Riot próbuje powrócić do pierwotnego ulta, jaki miał ten bohater
Co dokładnie chcą zmienić projektanci i jak zmiany mają odbić się na sile bohatera?
Fani League of Legends jakiś czas temu mogli dowiedzieć się o tym, że poza nadchodzącymi zmianami Olafa oraz Taliyah gracze mogą również spodziewać się poprawek Swaina (Riot zdradza, kto jeszcze przejdzie w LoLu rework umiejętności).
Mimo że zmiany zostały zapowiedziane jakiś czas późnej od pozostałej dwójki, ostatecznie fani tego bohatera nie musieli długo czekać. Dokładna lista planowanych poprawek już teraz została zaprezentowana przez jednego z projektantów. Co dokładnie Riot planuje zmienić?
Jak prezentują się zmiany Swaina?
Swain jest bohaterem, który ze środkowej alei zawędrował na topa, aby ostatecznie skończyć jako champion głównie wybierany w roli wsparcia. Na rolach, na których można znaleźć go najczęściej, zwycięża około 50% gier z wyjątkiem carry, gdzie liczba ta sięga nawet 54%. Postać więc radzi sobie nie najlepiej, a wielu jej fanów chciałoby jej powrotu na linię solo.
Riot Tim informuje, że zmiany mają na celu zabrać nieco mocy z burstu bohatera i przenieść ją w superumiejętność, która teraz jeszcze bardziej pomoże bohaterowi przywracać zdrowie.
Nowe wcielenie Swaina przedstawia przeniesienie mocy z jego burstu w superumiejętność, która teraz pozwoli spełnić mu najśmielsze fantazje bycia postrachem tankującym obrażenia podczas używania swojego ulta.
Zwiększamy częstotliwość, z jaką Swain może używać R i usuwamy „tykający zegar” określający, jak długo może pozostać w swojej formie. Dopóki wysysa wrogów, może działać w nieskończoność.
Przenieśliśmy również moc z przyciągania ze zdolności pasywnej i daliśmy nieco więcej siły wykonawczej Swainowi w zmianach Q, E oraz R. Jak zwykle numery są jeszcze czymś, co może się zmienić.
Jak dokładnie wyglądają poprawki?
- Ravenous Flock (P)
- Swain nie może już przyciągać przeciwników pod wpływem efektów kontroli tłumu.
- Przyciągnięcie nie zadaje już obrażeń.
- Leczenie zmienione z 4/5,5/7% (na poziomach 1/6/11) do 4/5,5/7/9% (na poziomach 1/6/11/16) maksymalnego zdrowia.
- Leczenie za fragment duszy zwiększone z 5 do 12
- Death’s Hand (Q)
- Koszt many zmniejszony z 65/70/75/80/85 do 45/50/55/60/65
- Czas odnowienia zmniejszony z 9/7,5/6/4,5/3 do 7/6/5/4/3 sekund
- Obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 (+40% AP) do 60/80/100/120/140 (+40% AP)
- Dodatkowe obrażenia za pocisk zmienione z 15/20/25/30/35% na 12/22/32/42/52 (+10% AP)
- Maksymalne obrażenia zmienione z 88/135/190/253/324 (+64/72/80/88/96% AP) na 108/168/228/288/348 (+80% AP)
- Vision of Empire (W)
- Koszt many zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 60/65/70/75/80
- Pingowanie zdolności pokazuje teraz, kto znajduje się w zasięgu zdolności.
- Nevermore (E)
- Może być teraz reaktywowane, aby przyciągnąć unieruchomionego przy pomocy Nevermore przeciwnika.
- Czas odnowienia zredukowany jest o 20% w trakcie trwania Demonic Ascension.
- Demonic Ascension (R)
- Czas odnowienia zmniejszony z 120 do 100/80/60 sekund
- Obrażenia na sekundę zmienione z 35/50/65 (+14% AP) do 20/45/70 (+10% AP)
- Wysysanie życia na sekundę zwiększone z 20/35/40 (+16% AP) do 15/40/65 (+25% AP)
- Nie daje już 125/200/275 HP
- Przy użyciu Demoni Ascension Swain otrzymuje 50 Demonicznej Mocy. Demonic Ascension trwa tak długo, jak bohater posiada Demoniczną Moc, a koszt podtrzymania zdolności wynosi 10 punktów na sekundę. Wysysając życie przeciwników Swain otrzymuje 20 mocy za każdą sekundę. Po 3 sekundach możliwe jest użycie umiejętności Demonflare.
- Demonflare (R2)
- Obrażenia zwiększone z 100/150/200 (+50% AP) do 150/225/300 (+60% AP)
- Demonflare spowalnia teraz przeciwników o 60% spadające w przeciągu 1,5 sekundy.
- Przy castowaniu Demonic Ascension Swain może użyć Demonflare raz. Nie kończy to trwania skilla Demonic Ascension.
- Demonflare nie ładuje się już z wysysaniem życia.
Brzmi to wszystko niesamowicie ciekawie i na pewno wiele osób będzie chciało przetestować nową wersję postaci jak najszybciej.