w

Duże zmiany balansu w Teamfight Tactics

Na PBE pojawiły się zmiany w TFT, odwrócą metę do góry nogami?


Fani Potyczek Taktycznych mogą mieć niemałą zagwozdkę, widząc przebieg zmian, albowiem są one znaczne i mocno wpłyną na taktyki.

Zmiany balansu

Na PBE właśnie pojawiły się zmiany w Teamfight Tactics, gracze są zdziwieni krokiem, który postawił Riot Games. Przyjrzyjmy się jednak ich dziełu.

Assasin
  • Sześciu bohaterów: bonus do obrażeń krytycznych 200% obrażeń, zamiast 150%.

Desert
  • Dwóch bohaterów: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
  • Czterech bohaterów: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.

Mage
  • Sześciu bohaterów: dodatkowe 30 mocy umiejętności.

Shadow
  • Obrażenia zwiększają się przez 6 sekund, zamiast 5.
  • Sześciu bohaterów: obrażenia zwiększają się o 175%, zamiast 150%.

Summoner
  • Trzech bohaterów: dodatkowe zdrowie i czas trwania 25%, zamiast 30%.
  • Sześciu bohaterów: dodatkowe drowie i czas trwania 100%, zamiast 120%.

Warden
  • Sześciu bohaterów: pancerz zwiększony z 450% do 999%.
Ezreal
  • Zwiększono obrażenia z 200/400/800 do 250/450/900.

Malzahar
  • Zdrowie puskląt zwiększone z 250 do 250/300/400.

Renekton
  • Zmieniono obrażenia z 200/325/450 na 150/275/475.

Veigar
  • Zwiększono obrażenia z 300/600/900 do 400/700/1000.

Vladimir
  • Zwiększono obrażenia z 200/325/450 do 200/325/500.

Yorick
  • Zdrowie stworów zmniejszone z 600/1000/2000 do 500/800/2000.
  • Obrażenia stworów zmniejszone z 100/200/300 do 100/175/250.