Duże zmiany balansu w Teamfight Tactics
Reklama
Na PBE pojawiły się zmiany w TFT, odwrócą metę do góry nogami?
Reklama
Fani Potyczek Taktycznych mogą mieć niemałą zagwozdkę, widząc przebieg zmian, albowiem są one znaczne i mocno wpłyną na taktyki.
Zmiany balansu
Na PBE właśnie pojawiły się zmiany w Teamfight Tactics, gracze są zdziwieni krokiem, który postawił Riot Games. Przyjrzyjmy się jednak ich dziełu.
Assasin
- Sześciu bohaterów: bonus do obrażeń krytycznych 200% obrażeń, zamiast 150%.
Reklama
Desert
- Dwóch bohaterów: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
- Czterech bohaterów: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.
Mage
- Sześciu bohaterów: dodatkowe 30 mocy umiejętności.
Shadow
- Obrażenia zwiększają się przez 6 sekund, zamiast 5.
- Sześciu bohaterów: obrażenia zwiększają się o 175%, zamiast 150%.
Summoner
- Trzech bohaterów: dodatkowe zdrowie i czas trwania 25%, zamiast 30%.
- Sześciu bohaterów: dodatkowe drowie i czas trwania 100%, zamiast 120%.
Warden
- Sześciu bohaterów: pancerz zwiększony z 450% do 999%.
Ezreal
- Zwiększono obrażenia z 200/400/800 do 250/450/900.
Malzahar
- Zdrowie puskląt zwiększone z 250 do 250/300/400.
Renekton
- Zmieniono obrażenia z 200/325/450 na 150/275/475.
Veigar
- Zwiększono obrażenia z 300/600/900 do 400/700/1000.
Vladimir
- Zwiększono obrażenia z 200/325/450 do 200/325/500.
Yorick
- Zdrowie stworów zmniejszone z 600/1000/2000 do 500/800/2000.
- Obrażenia stworów zmniejszone z 100/200/300 do 100/175/250.
Reklama