Dwuskładnikowe uwierzytelnianie w LoLu – coś czego potrzebujemy
Do League of Legends powinno trafić dwuskładnikowe uwierzytelnianie!
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo konta, Riot Games nie jest w tym najlepsze. Akurat tutaj powinni brać przykład z innych gier.
Czas na bezpieczeństwo
Pomimo 10 lat na karku, niestety do League of Legends dalej nie trafiło dwuskładnikowe uwierzytelnianie. Bezkonkurencyjnie, jest to jedna z najlepszych form obrony przed atakami na nasze konto.
Niestety osób zajmujących się włamaniami jest bardzo wiele, potrafią one doszczętnie zniszczyć całe zasoby przez rozegranie jednej czy nawet dwóch gier z pomocą skryptów. Takich sytuacji była masa, a coraz to inni gracz skarżą się bezpodstawnego bana. Support nic z tym nie robi i za używanie programów trzecich, nawet przy udowodnieniu, iż to nie byliśmy my, nie otrzymujemy unbana.
ZOBACZ – LoL Manager prawdopodobnie będzie za darmo. Ma polegać na losowości
Mając na uwagę bezpieczeństwo kont graczy, które na czarnym rynku chodzą nawet po kilka tysięcy dolarów, Riot Games powinno brać przykład z takich gier jak Fortnite czy Black Desert Online. Gry od prawie samego początku posiadają system dwuskładnikowy, a konta cieszą się bezpieczeństwem.
Skoro już nie musimy się logować na konto za każdym razem, wpisanie jednorazowo kodu wysłanego na maila lub nawet telefon, nie sprawiłoby nikomu problemu.