Efekt „przy trafieniu” Katariny sprawia problemy graczom, powinien zostać usunięty? „Co ja mam niby na to zbudować?”
Społeczność LoLa ma problemy z obrażeniami Katariny, które ciężko kontrować. Zasugerowano rozwiązanie.
Katarina jest jedną z tych postaci, która cieszy się dużym zainteresowaniem i ma spore grono, oddanych jej mainów. Dobry gracz Katy jest w stanie sam wygrać mecz w niskich dywizjach, szczególnie jeżeli przeciwnicy nie posiadają kontroli tłumu, za co wiele osób jej nie lubi i często banuje.
Bohaterka jest niezwykle mobilna i zadaje ogromną ilość obrażeń obszarowych. Graczom grającym na nią nie podoba się to, że są one różnego rodzaju, właśnie przez efekt „on-hit”. Teraz zaproponowano rozwiązanie tego problemu.
Kata bez efektu on-hit?
Wczoraj na Reddicie pojawił się post od jednego z frustrowanych grą na Złowieszcze Ostrze graczy. Jak twierdzi ma ona jeden duży problem i trudno jest ją kontrować. Chodzi tutaj o superumiejętność wyrzucającą przez 2,5 sekundy ogromną ilość sztyletów, a każdy z nich zadaje zmniejszone o 75% obrażenia z efektu przy trafieniu.
Katarina przez 2,5 sekundy wyrzuca sztylety wymierzone w trzech najbliższych wrogich bohaterów, zadając obrażenia magiczne i fizyczne. Każdy sztylet nakłada efekty przy trafieniu ze zmniejszoną do 25% efektywnością.
Jednym z przedmiotów mających takie działanie, jest właśnie Divine Sunderer. Dodatkowo daje on przyśpieszenie umiejętności oraz punkty zdrowia. Przez to Kata jest nie tylko silna, ale i wytrzymała.
Nie jestem dobry w tej grze i nie twierdzę, że jestem, ale ilość obrażeń, jakie zadaje tym przedmiotem, wydaje się czasami nierealna. Gra przeciwko niej jest nieprzyjemna. Z tego powodu, że ten przedmiot umożliwia jej również bycie bardziej wytrzymałą z tym buildem ze względu na wbudowane nieuchronne obrażenia oraz zdrowie.
Jeżeli przyjrzymy się statystykom graczy, to faktycznie najczęściej wybierają oni właśnie Divine na główny przedmiot i osiąga on największy wskaźnik wygrywanych spotkań.
Komentujący mają na to łatwe rozwiązanie. Jeden z reddiotów zauważył, że wystarczy usunąć ten efekt z jej ulta i problem zwyczajnie zostanie rozwiązany.
Na ten moment jest ona zbyt elastycznym pickiem. Może zbudować różne przedmioty i zadawać wszystkie dostępne obrażenia. W związku z tym zbudowanie na nią odpowiednich itemów jest niemożliwe. Czy Riot dostosuje się do próśb społeczności? Na ten moment ciężko to stwierdzić, bohaterka nie kwalifikuje się do nerfów. Pojawia się średnio w 10% gier i wygrywa poniżej 50% spotakń.