Reklama

Efekt „przy trafieniu” Katariny sprawia problemy graczom, powinien zostać usunięty? „Co ja mam niby na to zbudować?”

League of Legends

Reklama

Społeczność LoLa ma problemy z obrażeniami Katariny, które ciężko kontrować. Zasugerowano rozwiązanie.

Reklama


Katarina jest jedną z tych postaci, która cieszy się dużym zainteresowaniem i ma spore grono, oddanych jej mainów. Dobry gracz Katy jest w stanie sam wygrać mecz w niskich dywizjach, szczególnie jeżeli przeciwnicy nie posiadają kontroli tłumu, za co wiele osób jej nie lubi i często banuje.

Bohaterka jest niezwykle mobilna i zadaje ogromną ilość obrażeń obszarowych. Graczom grającym na nią nie podoba się to, że są one różnego rodzaju, właśnie przez efekt „on-hit”. Teraz zaproponowano rozwiązanie tego problemu.

Kata bez efektu on-hit?

Wczoraj na Reddicie pojawił się post od jednego z frustrowanych grą na Złowieszcze Ostrze graczy. Jak twierdzi ma ona jeden duży problem i trudno jest ją kontrować. Chodzi tutaj o superumiejętność wyrzucającą przez 2,5 sekundy ogromną ilość sztyletów, a każdy z nich zadaje zmniejszone o 75% obrażenia z efektu przy trafieniu.

Reklama

Katarina przez 2,5 sekundy wyrzuca sztylety wymierzone w trzech najbliższych wrogich bohaterów, zadając obrażenia magiczne i fizyczne. Każdy sztylet nakłada efekty przy trafieniu ze zmniejszoną do 25% efektywnością.

Jednym z przedmiotów mających takie działanie, jest właśnie Divine Sunderer. Dodatkowo daje on przyśpieszenie umiejętności oraz punkty zdrowia. Przez to Kata jest nie tylko silna, ale i wytrzymała.

Nie jestem dobry w tej grze i nie twierdzę, że jestem, ale ilość obrażeń, jakie zadaje tym przedmiotem, wydaje się czasami nierealna. Gra przeciwko niej jest nieprzyjemna. Z tego powodu, że ten przedmiot umożliwia jej również bycie bardziej wytrzymałą z tym buildem ze względu na wbudowane nieuchronne obrażenia oraz zdrowie.

Jeżeli przyjrzymy się statystykom graczy, to faktycznie najczęściej wybierają oni właśnie Divine na główny przedmiot i osiąga on największy wskaźnik wygrywanych spotkań.

Komentujący mają na to łatwe rozwiązanie. Jeden z reddiotów zauważył, że wystarczy usunąć ten efekt z jej ulta i problem zwyczajnie zostanie rozwiązany.

Na ten moment jest ona zbyt elastycznym pickiem. Może zbudować różne przedmioty i zadawać wszystkie dostępne obrażenia. W związku z tym zbudowanie na nią odpowiednich itemów jest niemożliwe. Czy Riot dostosuje się do próśb społeczności? Na ten moment ciężko to stwierdzić, bohaterka nie kwalifikuje się do nerfów. Pojawia się średnio w 10% gier i wygrywa poniżej 50% spotakń.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej