Reklama

Gracze LoLa mają negatywne zdanie o nowych bohaterach – „bardziej mnie przerażają niż ekscytują”

League of Legends

Reklama

Społeczność League of Legends uważa, że nowe postacie są niesamowicie irytujące.

Reklama


Wieczorem 13 lipca do League of Legends dołączyła Nilah, bohaterka, która pełni rolę melee ADC. Niedługo po premierze postać osiągnęła 52% współczynnika wygranych – bardzo dużo, jak na zupełnie nowego championa, którym wiele osób nie potrafi jeszcze grać.

Sporo graczy stwierdziło, że nowy strzelec jest niesamowicie irytujący i gra się na niego po prostu nieprzyjemnie. Z tego też powodu niektórzy banują Nilah w każdej grze od momentu jej premiery.

Społeczność twierdzi, że nie powinno tak być, by nowe postacie były szczerze nienawidzone i zamiast chcieć je przetestować, fani LoLa wolą ich unikać, ponieważ czują, że ci są po prostu OP.

Reklama

Problem z nowymi postaciami w LoLu

To, że od jakiegoś czasu nowi bohaterowie uznawani są za przekombinowanych i przeładowanych, wiadomo nie od dziś. Niestety sytuacja się nie zmienia i niektórzy gracze są po prostu zmęczeni takim stanem rzeczy.

Jeden z użytkowników Reddita miał już tego dość, więc postanowił podzielić się swoimi przemyśleniami z resztą społeczności.

W ciągu ostatnich kilku lat, nowe premiery championów bardziej mnie przerażały niż ekscytowały.

Zacząłem grę w presezonie 3 i pamiętam, że byłem podekscytowany, gdy wypróbowywałem nowych bohaterów, gdy ci pojawiali się w grze.

Jednak przez ostatnie kilka lat boję się nowych postaci, ponieważ wiem, że champion będzie miał przeładowany zestaw, który będzie problemem do zbalansowania przez pierwsze kilka tygodni. Jeśli bohater okaże się niezbalansowany, Riot będzie go przesadnie buffował, aż do sprawienia, że będzie broken. Natomiast jeśli okaże się zbyt silny, Riot znerfi go tylko do tego stopnia, że będzie „lekko” OP.

Następnie, po wielu próbach i błędach, bohater osiąga około ~50% win ratio, ale nadal jest niesamowicie frustrujący w grze przeciwko niemu. Riot nie tknie go, ponieważ zależy im tylko na współczynniku wygranych, a Reddit będzie twierdził, że postać ta ma kontry i standardowe win ratio, więc wszystko jest w porządku.

Kiedy myślisz, że to już koniec, nowy champion jest wypuszczany ponownie i cały cykl zaczyna się od nowa.

Jestem po prostu zmęczony przeładowanymi bohaterami i chcę cieszyć się kolejką solo bez martwienia się o to, jaką broken postać muszę zbanować za pomocą mojego pojedynczego bana.

W komentarzach pod wpisem pojawiły się rozbudowane dyskusje o tym, co jest OP u poszczególnych championów, którzy zostali wydani w ostatnim czasie.

Niektórzy gracze twierdzą, że nie da się naprawić tego problemu, ponieważ ten wynika z projektu championów, a nie ich przeliczników.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama