Gracze LoLa odkryli, że ult Wukonga randomowo zadaje mniej obrażeń. „Ciekawe ile postaci ma podobny błąd”
Poważny błąd związany z Wukongiem. Okazuje się, że zadaje mniej obrażeń, niż powinien.
Obrażenia w League of Legends są niezwykle ważne i raczej każdy zdaje sobie sprawę, że powinny być ściśle określone. Tak też jest i zazwyczaj każdy może sprawdzić, jakich szkód wyrządzi przeciwnikowi daną umiejętnością.
Okazuje się jednak, że nie do końca działa to w przypadku Małpiego Króla. Ten potrafi czasami ze swojej superumiejętności zadać nawet o 11% mniej, niż powinien.
Obrażenia Wukonga
Nie jest to raczej nic niezwykłego, że gracze LoLa odkrywają nowe błędy związane z produkcją Riotu. Tym razem problem nie dotyczy dziwnych animacji czy też przechodzenia przez ściany, a obrażeń. Dodatkowo nie znaleziono też przyczyny, więc trudno wyjaśnić, co powoduje takie działanie superumiejętności Wukonga.
- ZOBACZ – Czy do serii Ashen Knight z LoLa powinny dołączyć kobiety? Te koncepty skórek pokazują, że tak
Eksperyment przeprowadził użytkownik Reddita o nicku StenfiskarN i uzyskał dwa ciekawe wyniki. W pierwszej próbie zadał kukłom 314 obrażeń. Natomiast chwilę później, przy tych samych runach i z tymi samymi przedmiotami, było to już 279. Oznacza to, że jego damage zmniejszył się o 11%.
Komentujący nie dostrzegli przyczyny takiego sposobu działania ulta, ale zastanawiają się, jakie jeszcze inne postacie mogą borykać się z tym bugiem.
Inni przekonują, że nawet jeżeli błąd jest znany, to będzie trudno go zgłosić. Rioterzy nie chcą naprawiać takich błędów i zajmują się nimi, dopiero gdy będzie o nich głośno. Ten post został polubiony przez ponad tysiąc osób. Być może dotrze też do twórców, a ci znajdą powód obniżenia obrażeń i go faktycznie naprawią.