w

Gracze LoLa ponownie narzekają na itemy dla magów. Czy Riot w końcu coś z tym zrobi?

Społeczność znowu poruszyła temat przedmiotów pod AP. Według niej itemy tego typu są zwyczajnie nudne.


Temat przedmiotów w League of Legends powraca regularnie. Gracze lubią dyskutować na ten temat, ponieważ jest o czym mówić, szczególnie że Riot regularnie coś zmienia, dodaje lub usuwa.

Ostatnią większą modyfikacją było oczywiście wprowadzenie przedmiotów mitycznych. Mimo że twórcy starają się wciąż udoskonalać swoją grę i sprawiać, by gracze regularnie czuli powiew świeżości, to społeczność twierdzi, że w LoLu ciągle jest ten sam problem – itemy pod AP są nudne. Dlaczego?

Itemy pod AP są zbyt nudne?

W grze jest wiele klas, które polegają na różnym stylu gry. Jednak uprościć je można do dwóch grup – postaci pod AP i AD. Jak wiadomo, pierwszy skrót oznacza moc umiejętności, natomiast drugi – obrażenia fizyczne.

W sklepie jest wiele kategorii przedmiotów – jedne skupiają się na obrażeniach, inne na szybkości ataku, skróceniu czasu odnowienia umiejętności i nie tylko. W teorii każdy może zbudować własny spersonalizowany build, który dostosuje się do jego potrzeb. W praktyce jednak tak nie jest.

Już jakiś czas temu poruszono temat tego, że itemy dla magów są zbyt podobne do siebie i tak naprawdę nie oferują nic ciekawego poza zwiększaniem mocy umiejętności. Nie mają wyrazistych efektów, które sprawiałyby, że każdy z nich byłby wyjątkowy.

Temat powrócił i tym razem poruszył go użytkownik o nicku Yvraine. Po raz kolejny wątek zdobył dużą popularność.

Itemizacja dla magów jest po prostu nudna. Rabadon’s Deathcap, Seraph’s Embrace, Void Staff, Horizon Focus, Cosmic Drive… wszystkie dają czyste statystyki bez zauważalnych dodatkowych efektów.

Ogólnie rzecz biorąc jest to naprawdę frustrujące, gdy grasz magiem i chcesz zmaksymalizować zadawane obrażenia po zakończeniu mitycznego itemu. Co kupujesz? Wszystko co masz do wyboru robi dokładnie to samo. Więcej damage, nic poza tym.

Horizon Focus to jedyny przedmiot który daje coś więcej (wrogowie zostają ujawnieni po trafieniu), co jest oczywiście miłym dodatkiem. Cosmic Drive jest fajny, ale poza Vladimirem, który kocha wszystkie statystyki jakie daje, jest to dalej niszowy przedmiot, który jest w porządku, ale nigdy nie jest idealnym wyborem dla nikogo.

Dlaczego każdy przedmiot w tej grze ma zauważalny efekt dodatkowy oprócz dodawanych statystyk, ale tak wiele itemów pod AP tego nie ma?

Nie musi być to efekt po aktywacji. Po prostu dajcie coś tym wszystkim przedmiotom, aby po zakupie faktycznie zauważyć różnicę. Inną niż tylko wzrost AP.

Temat wraca regularnie i jak widać, sporo graczy uważa ten problem za naprawdę poważny. Czy Riot coś zmieni? Trudno powiedzieć. Być może wraz z nowym sezonem pojawi się jakiś świeży interesujący item pod AP lub te obecne zostaną zmienione w ciekawy sposób.