Reklama

Gracze LoLa śmieją się z różnicy pomiędzy starymi, a nowymi bohaterami. Opis skilli Nausa krótszy od „E” Akshana

League of Legends

Reklama

Ciekawa różnica w opisie umiejętności dwóch bohaterów.

Reklama


W League of Legends postacie podzielić możemy na trzy kategorie. Stare, zreworkowane i te najnowsze. Różnica pomiędzy pierwszą, a trzecią kategorią jest najbardziej odczuwalna i widoczna.

Trudno jest więc się dziwić graczom, że tak chętnie je porównują i śmieją się, że kiedyś wszystko było proste i łatwe, a teraz jedna mechanika rozpisana jest na pół strony.

Nasus vs Akshan

Najnowszy bohater, który przybył do League of Legends, aby uratować świat przed Czarną Mgłą i Viego cieszy się obecnie dużą popularnością. Jedni uważają, że jest kompletnie broken, inni natomiast już ruszyli na Summoner’s Rift, aby przetestować go osobiście.

Reklama

Tym razem jednak uwagę społeczności przykuło coś innego. Mianowicie chodzi o opis umiejętności „E” Akshana, który porównano do opisu wszystkich umiejętności Nausa. Okazuje się, że do opisania umiejętności Kustosza Pustyni użyto 191 słów i 1149 znaków w angielskiej wersji League of Legends wiki.

Natomiast jeżeli chodzi o Akshana, są to już 223 słowa i 1365 znaków… na samym E.

Do rozpisania wszystkich umiejętności bohatera potrzebujemy 721 słów, 4407 znaków, czyli ponad 3.5 raza więcej niż Nasusa.

Pasywka: 146 słów
Q: 84 słowa
W: 149 słów
E: 223 słowa
R: 119 słów

Odkrył to i podzielił się ze społecznością użytkownik Reddita lightfrog94, czym wywołał ogromną dyskusję. Czy jednak jest nad czym dyskutować i taki opis o czymś świadczy?

Choć wydawać się może, że długi opis pokazuje, jak bardzo skomplikowany i złożony jest bohater, to tak nie jest. Zazwyczaj wszystko opiera się na dokładnym wyjaśnieniu każdej z pasywek. Przykładowo Garen lub Sion również mają długie opisy, a nie należą do skomplikowanych postaci. Podobnie jest z Jhinem i wieloma innymi championami.

Z drugiej strony niektórzy uważają, że świadczy to dobrze o deweloperach. Starają się oni wdrażać nowe pomysły i mechaniki, aby gra nie stała się monotonna. No bo kto by chciał zobaczyć kolejnego prostego bohatera z takimi samymi umiejętnościami jak 10 poprzedników.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej