w

Gracze LoLa wciąż zastanawiają się dlaczego ta funkcja nadal nie pojawiła się w kliencie

Społeczność League of Legends dziwi się, że Riot nie dodał funkcji, o którą gracze proszą od jakiegoś czasu.


Większość graczy LoLa (i ogólnie gier multiplayer) choć raz doświadczyła nawet małych problemów z internetem. Tego typu usterki potrafią skutecznie popsuć radość z meczu, a w gorszych przypadkach nawet przyczynić się do przegranej, ponieważ granie ze skokami pingu nie należy ani do łatwych, ani do przyjemnych czynności.

Sporo osób, które wiedzą, że nie mają zbyt dobrego internetu, sprawdzają stan swojego połączenia podczas gier na boty lub w rozgrywce niestandardowej. Społeczność League of Legends od dawna prosiła Riot, by ten wprowadził do klienta możliwość sprawdzenia pingu, bez wchodzenia do rozgrywki. Niestety po latach wciąż taka funkcja nie pojawiła się w LoLu.

Wyświetlanie pingu w kliencie LoLa

Gracz o pseudonimie MasterBaroch poruszył sprawę sprawdzania pingu przez klienta gry, choć oczywiście nie jest on pierwszą osobą, która wspomina coś na ten temat. Jak łatwo się domyślić, wcześniejsze prośby społeczności nic nie dały, więc kwestia pingu w kliencie wraca regularnie. Gracz napisał:

Dlaczego klient nie ma funkcji, która informuje o wysokim pingu, gdy próbujesz ustawić się w kolejce do gry? Taki dodatek byłby niesamowicie przydatny, ponieważ wiele razy zdarza się, że próbuję rozpocząć grę i kończy się to frustracją, ponieważ po prostu nie mogę grać przez wysoki ping. Zamiast sprawdzać na zewnętrznych stronach za każdym razem, gdy chcę rozpocząć grę, łatwiej byłoby otrzymać powiadomienie w stylu “Czy chcesz rozpocząć grę z wysokim pingiem?”. Wydaje mi się, że byłoby to łatwe do zaimplementowania, więc zastanawiam się, dlaczego nie zostało to zrobione wcześniej.

Komentujący zgodzili się, że taka funkcja już dawno temu powinna pojawić się w kliencie, ale nie ma co liczyć, że Riot nagle wysłucha graczy i wprowadzi ją w najbliższym czasie. Niektórzy żartują, że twórcy nie potrafią sobie poradzić z aktualnymi błędami w dodatkach, które wprowadzili z własnej woli, więc dodawanie czegoś na prośbę fanów tylko powiększyłoby liczbę bugów.