Gracze LoLa zgłaszali poważny błąd Rell od jej wyjścia w każdym patchu. Riot właśnie się o nim dowiedział
Błąd Rell w LoLu, który istnieje od jej wypuszczenia. Riot właśnie się o nim dowiedział.
Raczej każdy gracz LoLa wie, że Riot słynie między innymi ze swojej komunikacji ze społecznością… a raczej jego częstym brakiem. Wprawdzie często bywało tak, że niektóre elementy gry były zmieniane po licznych uwagach i protestach graczy, jednak są to dość rzadkie sytuacje.
Tak jest i tym razem. Twórcy LoLa po raz kolejny udowodnili, jak często zaglądają do skarg i reportów graczy na temat błędów gry. Ich zainteresowanie jest na tyle wysokie, że dopiero teraz dowiedzieli się o bugu dotyczącym Rell, który istnieje od samej jej premiery. A przypomnijmy, że bohaterka wyszła w grudniu 2020 roku.
Rell zbugowana od wydania
To, że w League of Legends istnieją błędy, wie raczej każdy. Zazwyczaj są to nic nieznaczące lub mające niewielki wpływ na rozgrywkę bugi. Czasami natomiast zdarzają się te gorsze, psujące rozgrywkę, ale zazwyczaj pojawiają się po patchu i w następnym już ich nie ma, ponieważ szybko zostają naprawione. Nie licząc paru wyjątków, jakie miały miejsce w ostatnich miesiącach. Tym razem pora na wspierającą Rell.
Gracze nie do końca przejęli się jej wyjściem na oficjalne serwery. Podobną taktykę zastosował Riot, ale tym razem dotyczyła ona poważnego błędu. Zauważony został dopiero teraz, czyli po prawie roku od kiedy jest w grze. Aby tego dokonać, jej mainy potrzebowały osobnego tematu na Reddicie, a nie tego przeznaczonego do tego typu zgłoszeń.
Dopiero wtedy post skomentował Rioter i przyznał, że nie wiedzieli oni o tym błędzie wcześniej.
Zgłaszałem ten błąd w dosłownie każdym patchu przez cały sezon i do tej pory obyło się bez żadnej reakcji, ale życzę Ci dużo szczęścia. – napisał gracz.
Nie słyszałem o tym problemie. Przyjrzę się temu. – odpowiedział Rioter.
O jaki błąd chodzi? Mianowicie o „E” Rell, które nie działa tak, jak powinno. Jeżeli bohaterka straci zasięg z oznaczonym sojusznikiem i kliknie użycie umiejętności, zamiast 2,75-sekundowego odnowienia, aby mogła połączyć się z innym, umiejętność trafia na CD, jakby została poprawnie włączona. Pokazał to w filmie autor postu.
Być może teraz mainy tej postaci mogą odetchnąć z ulgą. Błąd był uciążliwy i potrafił zepsuć niejedną akcję. Na poprawki jednak będzie trzeba trochę poczekać, przynajmniej do następnej aktualizacji.