Gracze LoLa znowu podejmują temat remake’u wskazując, że potrzebuje istotnych poprawek
Jakich zmian potrzebuje remake? Fani ponownie zwracają uwagę na jeden problem.
Moment dodania do gry opcji, która pozwala na uniknięcie straty LP i zaoszczędzenie czasu, kiedy w zespole znajduje się osoba, która nie przyłączyła się do gry, był dla społeczności naprawdę sporym krokiem naprzód, jednak od samych początków tej funkcji fani wypominają systemowi ogromną wadę. Czego ona dotyczy i jakie rozwiązania proponują gracze?
Głosowanie remake powinno zostać zmienione?
Nie jest to pierwszy raz, kiedy fani LoLa podejmują ten temat. W przeszłości pojawił się już artykuł o zbliżonej tematyce (Czy remake w LoLu powinien działać automatycznie? Dlaczego aktualne rozwiązanie jest problematyczne). Tym razem w poście użytkownika hcarp1 można przeczytać przemyślenia, który przegrał grę rankingową dlatego, że jego sojusznicy zagłosowali przeciwko.
Grałem grę, gdzie nasz midlaner w trzeciej minucie dalej był AFK. Rozpocząłem głosowanie remake, a to, z jakiegoś powodu, zakończyło się niepowodzeniem. W rezultacie, zamiast wcześniejszego opuszczenia rozgrywki, skończyła się ona porażką i stratą LP. Wydaje mi się dziwne, że jakiekolwiek głosowanie jest w ogóle konieczne w sytuacji, gdzie, jeśli ktoś zagłosuje na nie, cała reszta drużyny musi grać 20 minut, aby przeważnie przegrać.
Reklama
W odpowiedzi autor wpisu usłyszał wiele słynnych cytatów, z którymi z pewnością spotkała się większość graczy. Przewijają się kwestie takie jak na przykład „nie remake’ujcie, on zaraz wróci” albo „dalej możemy to wygrać”.
ZOBACZ – Buty w LoLu też będą wyglądać, jak w grze mobilnej. Oto ich nowy wygląd
Lumix365 wspomina również sytuację, która pokazuje to, jak niefortunnie może skończyć się gra, która jest kontynuowana po omawianym głosowaniu.
Jungler wraca do gry i mówi, że to, że byli afk przez pierwsze 3 minuty, nie jest żadnym problemem. Ignoruje fakt, że przeciwny leśnik campi linie, a po 15 minutach zaczyna wyzywać wszystkich innych graczy za przegraną. W momencie, kiedy ktoś mu przypomni, że był afk na początku, pisze uśmieszek i zaczyna wymieniać KDA linii, które przegrały.
Jakie jest rozwiązanie, które pomogłoby uniknąć takich sytuacji? Najlepszym wydaje się to, które było już poruszone w poprzednim artykule. Remake byłby opcjonalny tylko w momencie, kiedy zespół to 5-osobowy premade. W innym przypadku wystarczyłby jeden głos, aby zakończyć grę.
Ciągle pojawiające się posty sugerują, że Riot prędzej czy później będzie musiał zwrócić na nie uwagę i przyjrzeć się problemowi. Natłok pracy związanej z przedsezonem sugeruje jednak, że społeczność nie szybko ujrzy zmiany w tej kwestii.