Gracze LoLa zwracają uwagę na kolejny element rozgrywki, który wymaga zmian
Która mechanika z League of Legends zdaniem graczy wymaga nerfów?
Przedsezon w League of Legends sporo zmienił w tym, jak buduje się większość bohaterów. Wraz z nowymi i poprawionymi przedmiotami wiązało się również sporo zmian kluczowych dla rozgrywki mechanik.
Licznych poprawek doczekało się między innymi leczenie i itemy, które są w stanie nieco je osłabić. Co, zdaniem graczy, również wymaga, aby Riot się temu przyjrzał?
Przedmioty a prędkość poruszania się
To, jak szybcy stali się niektórzy bohaterowie League of Legends po przedsezonowej aktualizacji 10.23, zdaniem społeczności jest zbyt dużym problemem. Dowodem na to może być niesamowita popularność Udyra, który wprawdzie został już osłabiony, jednak dalej radzi sobie bardzo dobrze (Dlaczego Udyr sieje postrach w LoLu i wszyscy nim grają? “Ten build jest obrzydliwy”).
Wspomniana postać nie jest jednak jedyną, która zyskała tak dużo dzięki dodatkowej prędkości poruszania się.
Bruiserzy, jak na przykład Darius mogą zbudować Stridebreakera, Dead Man’s Plate i dowolny przedmiot dla tanka dający movement speed, aby osiągnąć 600 prędkości poruszania się. Nie potrzebny jest nawet Ghost.
Dlaczego 3 mityczne przedmioty dające 3% movement speedu nie mogą dawać 10% odporności na spowolnienia, której w League tak naprawdę nie daje nic poza butami.
Nie mam na myśli wyłącznie Dariusa. Wystarczy spojrzeć na Udyra, którego prędkość poruszania się praktycznie nie spada, kiedy ten zbuduje Lich Bane. Dlaczego ten przedmiot daje teraz 10% movement speedu zamiast 5?
Wszystkie mityczne przedmioty zapewniające dostęp do dodatkowej prędkości poruszania się cieszą się naprawdę sporą popularnością. Według strony leagueofgraphs.com Turbo Chemtank, który znajduje się najniżej ze wszystkich trzech pozycji, ma 5% pick ratio oraz 53% win ratio.
Na ten moment nie wiadomo, jakie są plany Riotu odnośnie tej mechaniki. Zmiany Udyra mogą wskazywać jednak, że twórcy będą preferowali korygować bohaterów, zamiast ją osłabiać.