Gracze narzekają na leczenie postaci w sezonie 2021 w LoLu, Riot powinien całkowicie zreworkować tę mechanikę?
Mechanika leczenia się i redukcji powinna zostać zreworkowana? Tak twierdzą gracze LoLa.
Aktualnie w sezonie 2021 w League of Legends, jest wiele postaci, które potrafią się leczyć. Jeżeli jednak tego nie robią, to większość z nich może zakupić przedmioty to umożliwiające.
Jednak społeczności wcale się to nie podoba i gracze proszą deweloperów o przeróbkę tej mechaniki. Dotyczyć ma ona zarówno leczenia się, kradzieży życia, jak i efektów nakładających „Głębokie Rany”.
Rework leczenia
Zapewne każdy z nas spotkał się z sytuacją, w której przeciwnikowi został tylko niewielki procent HP, ale nagle wyleczył się praktycznie do fulla, nawet jeżeli posiadamy antiheala. Leczenie, to podstawowa mechanika w League of Legends, która po raz kolejny jest na celowniku graczy. Tym razem podjęto dyskusję o tym na Reddicie, gdzie szybko przerodziła się w realny pomysł całkowitego reworku.
Najpierw temat poruszył użytkownik mbbroXD, który zauważył, że w sezonie 11 Riot Games chciało nieco ograniczyć leczenie. Jednak stało się coś innego i jak twierdzi, nigdy wcześniej nie widział, tak dużej jego ilości. Jako przykład wymienił przedmioty Goredrinker oraz Shieldbow i kilka postaci, jak zreworkowana Sona, Soraka z nowym ultem, Apheliosa, Sylasa oraz Samirę. Podkreślił również, że lista jest naprawdę długa.
Wydaje się, że wszystko leczy się za szalone ilości HP. Irelii nie można zepchnąć z linii, Viego został wypuszczony z losową premią do utrzymania się w wysokości 150% dla stworów i to będąc bohaterem bez many. Nie ma gry, w której nie buduję drugiego albo trzeciego przedmiotu z antihealem…
Komentujący szybko przyznali rację autorowi i uznali, że faktycznie teraz Głębokie Rany są obowiązkowe w praktycznie każdym meczu i tęsknią za czasami, kiedy budowało się je tylko na Sorakę lub Vladimira.
- ZOBACZ – Riot o bohaterach, którzy pojawili się w 2021 roku. Deweloperzy są zadowoleni, czy wręcz przeciwnie?
Co więc proponują fani? Usunięcie lub duże znerfienie efektu antiheala oraz odpowiednie przystosowanie do tego leczenia. Crazymage321 twierdzi, że:
Jednym z największych problemów, z jakimi boryka się wielu graczy w ostatnim sezonie, jest wyścig zbrojeń między poziomem mocy leczenia i głębokich ran. Kiedy jeden jest trochę do przodu, Riot po prostu wzmacnia drugi, aby to zrekompensować i trwa to do aktualnego momentu. Teraz większość ludzi buduje przedmioty leczące, takie jak Goredrinker lub Shieldbow, a następnie, aby je dopasować, większość lobby buduje Głębokie Rany.
Być może w nadchodzącym już wielkimi krokami sezonie 2022 Riot Games faktycznie weźmie sobie rady graczy do serca. Temat ten jednak nie pojawił się po raz pierwszy i gracze dyskutowali właśnie w podobny sposób rok wcześnie. Jak widać, do tej pory nic się nie zmieniło, ale niewykluczone, że Riot Games zajmie się tym w przedsezonie.