Reklama

Gracze narzekają na leczenie postaci w sezonie 2021 w LoLu, Riot powinien całkowicie zreworkować tę mechanikę?

League of Legends

Reklama

Mechanika leczenia się i redukcji powinna zostać zreworkowana? Tak twierdzą gracze LoLa.

Reklama


Aktualnie w sezonie 2021 w League of Legends, jest wiele postaci, które potrafią się leczyć. Jeżeli jednak tego nie robią, to większość z nich może zakupić przedmioty to umożliwiające.

Jednak społeczności wcale się to nie podoba i gracze proszą deweloperów o przeróbkę tej mechaniki. Dotyczyć ma ona zarówno leczenia się, kradzieży życia, jak i efektów nakładających „Głębokie Rany”.

Rework leczenia

Zapewne każdy z nas spotkał się z sytuacją, w której przeciwnikowi został tylko niewielki procent HP, ale nagle wyleczył się praktycznie do fulla, nawet jeżeli posiadamy antiheala. Leczenie, to podstawowa mechanika w League of Legends, która po raz kolejny jest na celowniku graczy. Tym razem podjęto dyskusję o tym na Reddicie, gdzie szybko przerodziła się w realny pomysł całkowitego reworku.

Reklama

Najpierw temat poruszył użytkownik mbbroXD, który zauważył, że w sezonie 11 Riot Games chciało nieco ograniczyć leczenie. Jednak stało się coś innego i jak twierdzi, nigdy wcześniej nie widział, tak dużej jego ilości. Jako przykład wymienił przedmioty Goredrinker oraz Shieldbow i kilka postaci, jak zreworkowana Sona, Soraka z nowym ultem, Apheliosa, Sylasa oraz Samirę. Podkreślił również, że lista jest naprawdę długa.

Wydaje się, że wszystko leczy się za szalone ilości HP. Irelii nie można zepchnąć z linii, Viego został wypuszczony z losową premią do utrzymania się w wysokości 150% dla stworów i to będąc bohaterem bez many. Nie ma gry, w której nie buduję drugiego albo trzeciego przedmiotu z antihealem…

Komentujący szybko przyznali rację autorowi i uznali, że faktycznie teraz Głębokie Rany są obowiązkowe w praktycznie każdym meczu i tęsknią za czasami, kiedy budowało się je tylko na Sorakę lub Vladimira.

Co więc proponują fani? Usunięcie lub duże znerfienie efektu antiheala oraz odpowiednie przystosowanie do tego leczenia. Crazymage321 twierdzi, że:

Jednym z największych problemów, z jakimi boryka się wielu graczy w ostatnim sezonie, jest wyścig zbrojeń między poziomem mocy leczenia i głębokich ran. Kiedy jeden jest trochę do przodu, Riot po prostu wzmacnia drugi, aby to zrekompensować i trwa to do aktualnego momentu. Teraz większość ludzi buduje przedmioty leczące, takie jak Goredrinker lub Shieldbow, a następnie, aby je dopasować, większość lobby buduje Głębokie Rany.

Być może w  nadchodzącym już wielkimi krokami sezonie 2022 Riot Games faktycznie weźmie sobie rady graczy do serca. Temat ten jednak nie pojawił się po raz pierwszy i gracze dyskutowali właśnie w podobny sposób rok wcześnie. Jak widać, do tej pory nic się nie zmieniło, ale niewykluczone, że Riot Games zajmie się tym w przedsezonie.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej