Gwarantowana rola w kolejnym meczu za dobre zagranie? Gracze chcieliby tę funkcję w LoLu
Jeden z graczy uznał, że chciałby, by w League of Legends system nagradzał osoby, które dobrze zagrały na danej pozycji.
League of Legends to gra drużynowa, w której 5 osób udaje się na różne pozycje. Każda z ról ma nieco inne zadania, dlatego odpowiednie dobranie bohaterów ma sporo zalet i pomaga w wygrywaniu.
Nikogo nie dziwi to, że masa osób lepiej odnajduje się w konkretnej roli, ponieważ taki styl gry im odpowiada bądź po prostu lubią postacie związane z tą pozycją. Nie zawsze jednak trafi się tam, gdzie by się chciało, ponieważ w grze istnieje coś takiego jak autofill.
Gracze chcieliby, by system chronił ich przed wrzuceniem na znienawidzoną pozycję. Według nich rozwiązanie z Wild Rift jest tutaj idealne.
Ochrona przed autofillem
Użytkownik Reddita o nicku LightTrack stwierdził, że w League of Legends powinna istnieć funkcja, która została wprowadzona do Wild Rift. W mobilnym odpowiedniku lubianego tytułu od Riotu gracze są nagradzani za starania, dzięki czemu mogą być pewni, że w kolejnym meczu znów trafią na pozycję, która im odpowiada.
„Ze względu na twój świetny występ w ostatnim meczu, dostaniesz swoją pozycję w tej rozgrywce” – zobaczyłem to po raz pierwszy w Wild Rift i poczułem się naprawdę dobrze z samym sobą. To było tak, jakby gra mnie doceniła i zachęcała do dalszego starania.
- ZOBACZ – Anonimowość w lobby w LoLu sprawi, że w grach będzie jeszcze więcej botów? Odpowiedź Riotera
Główna gra Riotu, która jest podobno bardziej popularna, nie ma tej funkcji i nie słyszałem, żeby ktoś inny też o tym mówił. Macie jakieś pomysły, dlaczego nie ma tego w League of Legends na PC? Wydaje mi się, że nie powinno być problemu z włączeniem tej funkcji, ponieważ ta sama firma pracuje nad obiema produkcjami.
Takie rozwiązanie zachęciłoby graczy do robienia wszystkiego co w ich mocy, niezależnie od trybu, w jakim grają.
- ZOBACZ – Ghoule Yoricka z League of Legends dają przykład tego, jakie priorytety powinni mieć gracze w LoLu
Faktem jest, że społeczność lubi być doceniana i chce widzieć, że staranie się podczas meczu ma sens. Wielu graczy uważa, że taka ochrona przed autofillem i pokazanie ludziom, że dawanie z siebie wszystko ma sens, dobrze wpłynęłoby na jakość gier. Być może mniej osób traciłoby motywację lub miałoby chęć trollować.