Jak będą wyglądały banery z reklamami na Summoner’s Rift? Gracze uważają, że jest ich za dużo
Pojawiło się wiele przykładów tego, jak dokładnie będą wyglądały banery z reklamami na Summoner’s Rift.
O banerach reklamowych na Summoner’s Rift mówi się już od około 2 tygodni. Zapowiedź takiego dodatku na mapie wywołała mieszane opinie wśród społeczności. Dziś wiadomo dokładnie, jak będzie to wszystko wyglądało.
Każda linia dostała swoje osobne bannery, więc oglądając transmisje możecie być pewni, że zobaczycie którąś reklamę.
Banery reklamowe na Summoner’s Rift w League of Legends
Wszyscy zaintrygowani informacją, że na mapie pojawią się banery reklamowe, mogą w końcu zobaczyć, jak dokładnie będą się one prezentowały w czasie rozgrywki. Przypomnijmy na początek, na czym mają polegać takie modyfikacje mapy i dlaczego Riot zdecydował się je wprowadzić:
Poczynając od letniego splitu, fani oglądający oficjalne transmisje e-sportu League of Legends zobaczą więcej graficznych prezentacji marek związanych z e-sportem bezpośrednio na mapie gry. W przyszłości ligi będą eksperymentować, stosując unikalne rozwiązania pogłębiające więzi naszych partnerów z pełnymi zaangażowania lokalnymi i regionalnymi społecznościami fanowskimi.
Oto przykłady banerów w kilku miejscach na Summoner’s Rift:
ZOBACZ – Na serwerach LoLa Turcji ceny RP są niższe. Gracze chcą obniżek na EUNE
Przypomnijmy, że póki co bannery znajdą się tylko na transmisjach. Oznacza to tyle, że będą widoczne jedynie dla widzów, a nie dla graczy na Summoner’s Rift. Już teraz jednak słychać głosy o tym, że bannerów jest po prostu za dużo.
Riot tłumaczył to chęcią rozwoju i lepszym promowaniem sportowych doświadczeń, natomiast społeczność wprost wytyka, że chodzi o zadowolenie sponsorów i potencjalnych partnerów.
Uważamy, że to ważny krok, który pomoże naszym ligom i drużynom osiągnąć następny etap w rozwoju naszego sportu. Banery Summoner’s Rift wraz z produktami takimi jak Pro View i misje oglądania pozwalają nam tworzyć przeżycia integralnie związane z podstawową grą w League of Legends, które otwierają przed graczami i widzami więcej możliwości udziału w sportowych doświadczeniach. Przed letnim splitem pojawią się kolejne produkty wzbogacające cyfrowe doświadczenie fanów śledzących rozgrywki ze swoich domów!
Skoro teraz gracze są niezbyt zadowoleni to co będzie w sytuacji, gdy reklamy znajdą się także w samych grach? Na szczęście nic o tym jeszcze nie wiadomo.