Reklama

Jak wygląda zaktualizowany wskaźnik hitboxu „Q” Gravesa? Riot posłuchał graczy LoLa

League of Legends

Reklama

Twórcy postanowili odświeżyć wygląd wskaźnika jednej z umiejętności Gravesa.

Reklama


Riot od czasu do czasu stara się aktualizować starszych bohaterów. Niektórzy z nich otrzymują pełne reworki, które obejmują nie tylko wprowadzenie zupełnie nowego modelu do gry, ale także odświeżają splash arty, linie dialogowe i fabułę postaci.

Czasem bywa też tak, że odświeżony jest tylko konkretny skill postaci. Oczywiście tego typu aktualizacje nie są wykonywane tylko po to, by champion ładniej się prezentował. Odświeżanie animacji i efektów ma również pozytywnie wpływać na grę i czyni ją bardziej czytelną. Tym razem twórcy postanowili przyjrzeć się Gravesowi i poprawić jego Q. Co się zmieni?

Aktualizacja wskaźnika Q Gravesa

Jeden z pracowników Riot Games – Kevin „Sirhaian” Leroy, który odpowiada za efekty wizualne w grze, podzielił się z fanami krótkimi filmikami, przedstawiającymi animację Q Gravesa. Jak zauważyła społeczność, wygląd wspomnianej umiejętności w najnowszej skórce Sentinel odbiegał od tego, co można było zobaczyć w przypadku innych skinów. Okazuje się, że twórcy zaplanowali ogólną aktualizację wizualną tego skilla.

Reklama

Twórcy podkreślili, że odświeżenie wskaźników umiejętności na różnych skinach było konieczne dla zachowania lepszej czytelności. Riot chciał, by nowy wskaźnik nie tylko zwiększał przejrzystość w czasie meczu, ale również gwarantował, że skórki będą sprawiedliwie pokazywać zasięg umiejętności.

Riot Sirhaian wyjaśnił, że ze starym wskaźnikiem był pewien problem:

Otrzymaliśmy wiele opinii na temat tego, że Q Sentinel Gravesa różni się od innych skórek. Q w tym skinie zostało zaprojektowane w oparciu o hitbox dla pocisku zwrotnego, a nie na tym, jak wyglądało to w poprzednich skórkach.

VideoVideo

Wyjaśnię to: pierwszy pocisk Q jest bardzo cienki, natomiast pocisk powrotny jest znacznie szerszy. Quick cast poprawnie pokazuje początkową szerokość, jednak efekt wizualny (VFX) nie zmieniał się, gdy pocisk wracał, wciąż przedstawiając pierwotną wielkość.

Według twórców brak odpowiedniego przedstawienia faktycznej szerokości powrotnego pocisku może być mylący i wprowadzać w błąd.

Aby było sprawiedliwie i by umiejętność miała lepszą przejrzystość, zdecydowaliśmy się, że zaktualizujemy także starsze skórki, by dobrze oddawały hitbox skilla.

VideoVideo

Nowe wskaźniki Gravesa na wszystkich jego skórkach pojawią się na PBE jeszcze dziś. Zmiany powinny trafić na serwery live wraz z kolejną aktualizacją.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej