w

Jak żywioły mapy wpływają na winratio bohaterów LoLa? Riot odpowiada

Riot ponownie wypowiedział się na temat wpływu rodzaju smoków i zmieniającej się mapy na win ratio niektórych bohaterów.

Reklama


Twórcy odpowiedzieli na pytanie dotyczące wpływu nowej mapy na poszczególne postacie.

Jakiś czas temu Rioterzy wypowiadali się już na temat wpływu zmieniającej się mapy na bohaterów League of Legends. Pisaliśmy o tym tutaj: Riot ujawnia wpływ zmian w LoLu na bohaterów. Smoki sporo namieszały.

W „Spytaj Riot” twórcy ponownie poruszyli ten temat.

Czy któryś bohater ma znacznie wyższy lub niższy współczynnik zwycięstw po otwarciu jednej ze szczelin żywiołów? Na przykład, czy Rengar ma wyższy współczynnik zwycięstw po otwarciu Oceanicznej Szczeliny?

Ogólnie rzecz biorąc, współczynniki zwycięstw bohaterów nie zmieniają się znacząco dla poszczególnych szczelin (najbardziej znacząca zmiana zawiera się w granicach 1%). Uważamy, że to idealny efekt, ponieważ poszczególne szczeliny tworzą nowe środowisko gry, ale nie wpływają na rozgrywkę w takim stopniu, by wzmacniać lub osłabiać jedną z drużyn.

ZOBACZ – Riot identyfikatory to kolejna nowość, która niedługo zostanie wprowadzona

Dodatkowo szczeliny żywiołów tworzące bardziej zagęszczone i mroczniejsze mapy idealnie nadające się do zastawiania pułapek (oceaniczna, górska) są równoważone sparowanymi wzmocnieniami, które wzmacniają obronę. W rezultacie te efekty się znoszą.

Rengar, który według naszych oczekiwań miał szaleć na Oceanicznej Szczelinie, w rzeczywistości ma na tej mapie nieco gorsze wyniki. Jego najlepsza mapa to Piekielna Szczelina, prawdopodobnie ze względu na synergię jej wzmocnień z jego zestawem eksplozywnym. Lecz nawet w przypadku Rengara najgorsza dla niego mapa zmniejsza współczynnik o 0,25%, a najlepsza zwiększa go o 0,31%, co oznacza, że to jak gracie jest ważniejsze od tego, na której mapie gracie.

ZOBACZ – Twitch nie dostanie skórki z okazji chińskiego Roku Szczura. Riot zapowiada innego skina

 

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends