Karma, która trafi do Wild Rift znacząco różni się od tej z LoLa. Jej maini są wręcz zazdrośni
Jak prezentuje się zestaw umiejętności odświeżonej Karmy, która wkrótce trafi do Wild Rift?
Karma to jedna ze starszych bohaterek, której zestaw umiejętności jednak nie odstaje od dzisiejszych standardów. Jest to głównie zasługa tego, że postać przeszła rework, który odmłodził jej skillset, a rok temu poprawiono jej efekty wizualne. Możliwość wzmocnienia każdego skilla przy pomocy superumiejętności prawdopodobnie byłaby uciążliwa do używania na urządzeniach mobilnych.
Riot postanowił znacząco zmienić zestaw umiejętności bohaterki, która w patchu 3.1 24 marca trafi na serwery Wild Rift. Gracze League mają nadzieję, że odświeżona Karma prędzej czy później zostanie dodana również do LoLa. Jak prezentuje się nowy skillset?
Karma w Wild Rift
O tym, jak prezentuje się nowy zestaw umiejętności bohaterki gracze mogli dowiedzieć się z filmiku, w którym jeden z projektantów Wild Rift – Alan Moore opisywał znaczącą dla gry aktualizację 3.1. Poza tym, że znaczne zmiany dotkną rozgrywki, ponieważ zapowiedziano, że w ramach testów do gry trafią znane z LoLa smoki oraz powiązane z nimi mapy, do rozgrywki dołączy Shen oraz Karma.
Społeczność skupiła się na drugiej z wymienionych postaci, ponieważ bohaterka otrzyma znacząco różniący się zestaw zdolności niż ten, który fani mogą znać z League of Legends.
Karma – Oświecona przechyla szalę zwycięstwa na środkowej alei lub jako wspierająca, wzmacniając sojuszników i spowalniając wrogów. Karma jest nieco inna niż jej pierwowzór z PC. W Wild Rift jest przede wszystkim magiem bitewnym.
- ZOBACZ – To najmniej lubiany przez ADC support. Mainy wypowiedziały się, z kim za żadne skarby nie chcą grać
Po pierwsze zamieniliśmy superumiejętność Karmy na jej umiejętność bierną. Każde zaklęcie Karmy kumuluje ładunek Mantry, a po zebraniu trzech kolejna umiejętność będzie wzmocniona.
Wewnętrzny Płomień uwalnia energię, która zadaje obrażenia i spowalnia wrogów. Wzmocniony pozostawia pole spowalniające, które eksploduje drugi raz.
Skupiona Wola może stworzyć więź z dwoma pobliskimi wrogami. Jeśli bohaterowie nie wyjdą poza zasięg więzi, zostaną na krótko unieruchomieni. Wzmocniona tworzy kolejną więź, zmuszając przeciwników do rozproszenia się. Jeśli żadna z więzi nie zostanie przerwana na czas, to unieruchomienie potrwa dłużej.
Trzecia umiejętność, Inspiracja, zapewnia sojusznikowi tarczę zwiększającą prędkość ruchu. Dzięki Mantrze tarcza może wzmocnić jeszcze jednego sojusznika.
Nowa superumiejętność, Transcendentny Uścisk, tworzy pierścień duchowej energii, zadający obrażenia, spowalniający i rzucający wrogów do środka, jeśli zostali złapani na krawędzi. Chcemy, by grający Karmą mieli więcej możliwości kontroli wrogów podczas gry, a Transcendentny Uścisk bardzo się do tego przyczyni.
Fani mają nadzieję, że odświeżona bohaterka w późniejszym czasie trafi również na Summoner’s Rift. Graczom Karmy przypadł do gustu nowy zestaw umiejętności, który już niedługo będzie można przetestować w mobilnej produkcji studia Riot Games.