Reklama

Opis Patcha 14.24 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 14.24 w LoLu.

Reklama


Wybieramy się na wycieczkę w głąb Arcane. Witajcie w patchu 14.24! W ostatnim patchu 2024 r. świętujemy zakończenie Arcane, wprowadzając aktualizację Viktora, porcję skórek z Arcane obejmujących pierwszą błogosławioną skórkę, Strzaskaną Jinx z Arcane, oraz nowy rodzaj elementów kosmetycznych – wykończenia Nexusa. W tym patchu dodajemy również Sanktuarium, modyfikacje balansu w ARAM-ie, specjalny turniej Clash na Moście Postępu i nową rotację mitycznego sklepu, więc koniecznie zapoznajcie się ze zmianami poniżej! Jeśli chodzi o rozgrywkę, wprowadzamy aktualizację Viktora, kolejne zmiany dla Warwicka i Rell, pierwszą porcję zmian wyważających dla Ambessy i inne standardowe zmiany wyważające bohaterów, którzy najbardziej odstają od pozostałych.

Patch w skrócie

Strzaskana Jinx z Arcane, Profesor Heimerdinger z Arcane, Zbawiciel Viktor z Arcane, Vander Warwick z Arcane i Ostatni Bastion Ekko z Arcane będą dostępni 11 grudnia 2024 r. o godz. 21:00 CET.

Reklama

Ulepszenie wykrywania AFK

Począwszy od patcha 14.24, będziemy usprawniać nasz system wykrywania AFK, który śledzi, czy gracze są aktywni. Teraz gracze zostaną uznani za AFK, jeśli stoją bezczynnie w fontannie przez dłuższy czas w dowolnym momencie rozgrywki. Oznacza to, że wczesne poddanie się będzie dostępne również dla graczy, którzy znajdą się w grze ze współgraczem stojącym bezczynnie w fontannie.

Sanktuarium i mityczny sklep

Wraz z patchem 14.24 wprowadzamy Sanktuarium i pierwszą błogosławioną skórkę – Strzaskaną Jinx z Arcane. Na wypadek, gdyby wam to umknęło: jakiś czas temu udostępniliśmy artykuł dotyczący Sanktuarium, błogosławionych skórek i sposobie ich zdobycia. Mityczny sklep przejdzie sporą transformację i przeróbkę zawartości ze względu na zmiany dotyczące nowej zawartości do zdobycia (błogosławione skórki, efekty wykończenia Nexusa). Usuniemy kilka zbędnych rzeczy oraz elementów, na które i tak nigdy nie wydalibyście swojej ME. Wykorzystujemy również okazję, by ponownie wprowadzić elementy, o które prosiliście już od jakiegoś czasu (klasyczne skórki, barwy wydarzeń i emotki)! Pamiętacie jeszcze o dawnych elementach, które bardzo chcieliście mieć, ale niestety nie pojawiły się w kliencie od lat? Teraz będziecie mogli je zdobyć. Krótko mówiąc, Sanktuarium będzie nowym głównym sposobem na zdobywanie Mitycznej Esencji, którą możecie wydawać w sklepie na zawartość premium (nowe i stare prestiżowe skórki, klasyczna zawartość itp.). Zauważycie brak niektórych elementów w mitycznym sklepie – np. nie będzie możliwości wymieniania Mitycznej Esencji na Niebieską Esencję, Pomarańczową Esencję lub odłamki skórek. Były one rzadko kupowane lub nie pasowały do filozofii zbierania Mitycznej Esencji na ekskluzywną zawartość.

Aktualizacja Viktora

Dołączcie do wielkiej ewolucji. Ewolucja Viktora trafia w tym patchu na Rift z aktualizacją, w której przerabiamy bohatera na modłę Arcane. W tej aktualizacji usprawniamy efekty wizualne, dodajemy nowe portrety i kilka modyfikacji rozgrywki.

Wykończenia Nexusa

Mamy nowy rodzaj zawartości, który pojawi się w tym patchu w mitycznym sklepie: wykończenia Nexusa! Efekty wykończenia Nexusa to nowy sposób zrobienia wrażenia na przeciwnikach (i sojusznikach) nietypowymi efektami wizualnymi i dźwiękowymi, animacjami itd. Na samym końcu gry zostanie odtworzony efekt wykończenia używany przez losowo wybranego gracza z wygrywającej drużyny i będzie on widoczny dla wszystkich uczestników meczu. Te pierwsze efekty będą miały motywy nawiązujące do Jinx i Arcane, ale następne nie muszą być już powiązane ze skórką. Efektów wykończenia Nexusa można używać z DOWOLNYM bohaterem lub skórką. Pierwszy efekt wykończenia Nexusa będzie dostępny w mitycznym sklepie za 250 ME przez czas trwania wydarzenia.

Bohaterowie

Ambessa

W: skrócono czas działania tarczy i zmniejszono jej wytrzymałość. E: zmniejszone obrażenia.

Ambessa wciąż jest nieco za silna po modyfikacjach z ostatniego patcha, w szczególności w rękach graczy na wysokim poziomie umiejętności. Jednym z jej problemów jest fakt, że w grze jest zbyt mało bohaterów, którzy kontrują ją w alei. W tym patchu chcemy to zmienić, wzmacniając bohaterów, którzy powinni mieć przewagę nad Ambessą, a w szczególności tych, którzy skupiają się na obrażeniach i sprawdzaniu statystyk.

W – Wyrzeczenie

  • Czas działania tarczy: 2 sek. ⇒1,5 sek.
  • Wytrzymałość tarczy: 85-350 pkt. (zależnie od poziomu) (+175% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒50-320 pkt. (zależnie od poziomu) (+150% dodatkowych obrażeń od ataku)

E – Rozszarpanie

  • Obrażenia: 40/65/90/115/140 pkt. (+40/50/60/70/80% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒40/65/90/115/140 pkt. (+40/45/50/55/60% dodatkowych obrażeń od ataku)

Corki

E: zmniejszone obrażenia.

Corki został przerobiony na tyrana alei. Odnosi w tym zakresie sukcesy, ale robi to zbyt dobrze we wczesnej fazie gry. Chcemy, aby użytkownicy Corkiego musieli robić coś więcej niż tylko naciskanie klawiszy podczas maszerowania naprzód, aby wygrać aleję. Obniżamy nieco jego obrażenia we wczesnej fazie gry, aby nie mógł bezkarnie atakować wrogów.

E – Karabin Maszynowy

  • Obrażenia: 100/150/200/250/300 pkt. (+250% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒80/130/180/230/280 pkt. (+240% dodatkowych obrażeń od ataku)

Elise

Zmniejszone podstawowe zdrowie.

Elise radzi sobie ostatnio całkiem nieźle, w szczególności na wyższym poziomie umiejętności, gdzie jej wczesna dominacja prowadzi zazwyczaj do przewagi, która kończy grę. Uważamy, że ważne jest zachowanie jej eksplozywnej mocy zabójczyni. Zmniejszamy więc zadawane przez nią obrażenia we wczesnej fazie gry i dajemy innym graczom możliwość odparcia bohaterki, a nawet zabicia jej.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 650 pkt. ⇒620 pkt.

Graves

Q: zmniejszone obrażenia wtórne.

Graves otrzymał spore osłabienie w ostatnim patchu, w którym zmodyfikowaliśmy Kolekcjonera i dystansową wersję Widmowego Ostrza Youmuu. Poza tym nadal wspina się po rankingu dżunglerów, w szczególności na wyższych poziomach rozgrywek. W tym patchu osłabiamy jego obrażenia eksplozywne, aby wydłużyć czas jego schematów wymiany ciosów i dać przeciwnikom szansę na kontrowanie.

Q – To Koniec!

  • Obrażenia początkowe: 45/65/85/105/125 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒bez zmian
  • Obrażenia wtórne: 85/120/155/190/225 pkt. (+40/70/100/130/160% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒85/120/155/190/225 pkt. (+40/65/90/115/140% dodatkowych obrażeń od ataku)

LeBlanc

Q: zmniejszone obrażenia.

LeBlanc ma obecnie wysoką częstotliwość banów, a jej współczynnik zwycięstw jest blisko rozsądnego poziomu. Nieco osłabiamy bohaterkę, aby ograniczyć frustrację grających przeciwko niej. Skupiamy się na wczesnej fazie gry, gdyż jest w niej szczególnie silna na wyższym poziomie rozgrywek i nie skaluje się zbyt dobrze.

Q – Znak Złośliwości

  • Obrażenia: 70/95/120/145/170 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒65/90/115/140/165 pkt. (+40% mocy umiejętności)

Master Yi

Q: zwiększone skalowanie z szansą na trafienie krytyczne.

Wzmacniamy trafienia krytyczne Mastera Yi. Mamy na celu ponowne wprowadzenie alternatywnego zestawu przedmiotów skupionych na trafieniach krytycznych. Nadal chcemy, aby jego główny zestaw przedmiotów skupiał się na efektach przy trafieniu. Nie wzmacniamy go w tym patchu. Zmiany są dla tych, którzy uwielbiają zestawy z 2009 r. Wprowadzamy również drobną zmianę, dzięki której bardziej oczywiste będzie, jakie obrażenia całkowite zadajecie wrogowi.

Q – Cios Alfa

  • Skalowanie z szansą na trafienie krytyczne: 35%, 49% z Ostrzem Nieskończoności ⇒56,25% 86,25% z Ostrzem Nieskończoności
  • Unoszący się tekst z obrażeniami teraz sumuje łączne obrażenia zadane jednemu celowi wraz z pojedynczymi trafieniami.

Dr Mundo

E: zmniejszone dodatkowe obrażenia od ataku.

Poczciwy doktorek radzi sobie za dobrze na niskich poziomach umiejętności, więc nieco go osłabiamy. Zmniejszamy jego mniej widoczne obrażenia i zachowujemy wytrzymałość, gdyż fani Mundo uwielbiają satysfakcjonujące rzuty tasakiem.

E – Tępy Uraz

  • Dodatkowe obrażenia od ataku: 2/2,25/2,5/2,75/3% maksymalnego zdrowia ⇒2/2,2/2,4/2,6/2,8% maksymalnego zdrowia

Poppy

Zmniejszony podstawowy pancerz; zwiększony przyrost pancerza. Q: zmodyfikowane obrażenia.

Wprowadzamy modyfikacje dla Poppy, gdyż bohaterka jest niezwykle silna jako wspierająca pomimo odpowiedniego wyważenia w innych rolach. Zmniejszamy przepaść pomiędzy jej rolami, osłabiając wczesną fazę gry. Pozwalamy jej wyskalować się na tyle, aby mogła zniwelować wprowadzone osłabienie poziomami i złotem, które górni i dżunglerzy zyskują szybciej.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz: 38 pkt. ⇒35 pkt.
  • Przyrost pancerza: 4,7 pkt. ⇒5 pkt.

Q – Uderzenie Młotem

  • Obrażenia: 40/60/80/100/120 pkt. (+90% dodatkowych obrażeń od ataku) (+9% maksymalnego zdrowia celu) ⇒30/55/80/105/130 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+9% maksymalnego zdrowia celu)

Rell

Zwiększone podstawowe zdrowie. Umiejętność bierna: zwiększona wartość wykradanego pancerza i odporności na magię; zwiększona wartość minimalna. W: zwiększona wytrzymałość tarczy.

Zmiany Rell w ostatnim patchu sprawiły, że bohaterka jest słabsza, niżbyśmy tego chcieli. Naprawiamy to sporymi wzmocnieniami w tym patchu. Chcemy się upewnić, że będzie mogła grać w przedniej formacji jako obrońca z niskim przychodem złota. Wzmacniamy więc umiejętność bierną, aby uwydatnić ten styl gry.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 610 pkt. ⇒640 pkt.

Umiejętność bierna – Odkształcanie Formy

  • Wykradany pancerz i odporność na magię: 2% ⇒3%
  • Minimalna wartość kradzieży: 1-2 pkt. ⇒1,5-3 pkt. (skalowanie liniowe)

W – Ferromancja: Roztrzaskanie

  • Tarcza: 15/40/65/90/115 pkt. (+12% maksymalnego zdrowia) ⇒25/50/75/100/125 pkt. (+13% maksymalnego zdrowia)

Riven

E: zmniejszona wytrzymałość tarczy.

Riven radzi sobie zbyt dobrze, w szczególności na wyższym poziomie rozgrywek. Na 9. poziomie skok mocy Zaćmienia otrzymał znaczny przyrost obrażeń po wprowadzeniu wzmocnienia w patchu 14.20. Chcemy je zachować, ale teraz jego kosztem będzie zwiększona wrażliwość we wczesnej fazie gry poprzez jej E.

E – Waleczność

  • Wytrzymałość tarczy: 80/105/130/155/180 pkt. (+110% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒70/95/120/145/170 pkt. (+110% dodatkowych obrażeń od ataku)

Rumble

Q: zwiększone obrażenia. W: zwiększona wytrzymałość tarczy.

Rumble nie radzi sobie za dobrze po kilku osłabieniach, które zmniejszyły jego moc w rozgrywkach profesjonalnych. Bohater jest słabszy we wczesnej fazie gry, więc rekompensujemy to zwiększonymi obrażeniami jego głównej umiejętności zadającej obrażenia w późnej fazie gry i zwiększoną przeżywalnością zapewnianą przez W.

Q – Ogniopluj

  • Obrażenia całkowite: 60/90/120/150/180 pkt. (+100% mocy umiejętności) (+6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia celu) ⇒60/90/120/150/180 pkt. (+110% mocy umiejętności) (+6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia celu)

W – Tarcza Złomu

  • Wytrzymałość tarczy: 25/55/85/115/145 pkt. (+25% mocy umiejętności) (+4% maksymalnego zdrowia) ⇒25/55/85/115/145 pkt. (+ 30% mocy umiejętności) (+4% maksymalnego zdrowia)

Swain

Zmniejszony podstawowy pancerz i przyrost pancerza.

Swain jest obecnie nieco zbyt silny, w szczególności w alei środkowej i dolnej. Zmniejszamy jego odporność na obrażenia fizyczne, aby niektórzy środkowi i prowadzący w dolnej alei mieli większą szansę na pokonanie go.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz: 26 pkt. ⇒25 pkt.
  • Przyrost pancerza: 5,2 pkt. ⇒4,7 pkt.

Talon

Zmniejszona podstawowa odporność na magię. Umiejętność bierna: zmniejszony modyfikator obrażeń zadawanych potworom.

Talon jest świetnym dżunglerem i środkowym na wyższym poziomie umiejętności, dlatego musimy go nieco osłabić. Spowalniamy jego niezwykle szybkie czyszczenie dżungli w środkowej fazie gry i zmniejszamy niezwykle wysoką odporność na magię. Te osłabienia powinny wpłynąć na obie ze wspomnianych ról.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa odporność na magię: 39 pkt. ⇒36 pkt.

Umiejętność bierna – Koniec Ostrza

  • Modyfikator obrażeń zadawanych potworom: 120% ⇒110%

Twitch

Q: zwiększona prędkość ataku i czas działania prędkości ataku.

Twitch jest jednym z trudniejszych do opanowania prowadzących ze względu na unikalny styl gry tego pseudozabójcy. Nawet mając to na uwadze, uważamy, że nie powinien przegrywać tak wiele gier, jak obecnie. Pomagamy naszemu ulubionemu szczurowi, dając mu mały zastrzyk mocy, który przypadnie do gustu wszystkim fanom śmierdzącego szczura. Czas działania jego prędkości ataku będzie teraz odpowiadać czasowi działania superumiejętności. Zwiększamy również prędkość ataku, aby zwiększyć jego poziom mocy.

Q – Zasadzka

  • Czas działania prędkości ataku: 5 sek. ⇒6 sek.
  • Prędkość ataku: 40/45/50/55/60% ⇒45/50/55/60/65%

Viktor

Wprowadzono zmiany we wszystkich umiejętnościach.

Przygotowaliśmy całkiem sporą aktualizację (ewolucję) dla Viktora, aby lepiej dopasować go w grze do wersji z Arcane. Mamy do omówienia całkiem sporo zmian, więc zaczynajmy. Jeśli chodzi o umiejętność bierną Viktora, chcemy, aby bohater mógł ją skutecznie ewoluować w każdej grze. Dlatego przenosimy część jego hexfragmentów z zabójstw bohaterów na zabójstwa stworów oblężniczych, bo powinno mu w tym pomóc. Wprowadzamy wzmocnienia jego Q i E, aby usprawnić wczesną fazę gry Viktora, co zachęci go do wymiany ciosów w alei. W bohatera otrzymało sporo modyfikacji zakulisowych, ale wprowadzamy kilka usprawnień w jakości rozgrywki. Na koniec mamy prawdopodobnie największą zmianę. R Viktora teraz otrzymuje ulepszenie po pełnej ewolucji, które pozwala zwiększyć rozmiar jego Burzy Arkanów z każdym udziałem w zabójstwie, co świetnie odzwierciedli potencjał do wywołania zagłady świata, którym wykazał się w Arcane.

Umiejętność bierna – Wielka Ewolucja

  • Hexfragmenty za stwory oblężnicze: 5 ⇒10
  • Hexfragmenty za udziały w zabójstwach: 25 ⇒20

Q – Wyssanie Mocy

  • Wytrzymałość tarczy: 25-105 pkt. (zależnie od poziomu) (+18% mocy umiejętności) ⇒40-115 pkt. (zależnie od poziomu) (+18% mocy umiejętności)

W – Pole Grawitacyjne

  • Spowolnienie: 30/33/37/40/45% ⇒33/36/39/42/45%
  • Czas spędzony w Polu Grawitacyjnym przed ogłuszeniem: 1,1 sek. ⇒2,5 sek.
  • Naprawiony błąd: Pole Grawitacyjne nie będzie już miało problemów z ogłuszaniem w wyznaczonym czasie.
  • Nałożenie spowolnienia: Cel nie może już zostać spowolniony po ogłuszeniu W. ⇒Spowolnienie działa teraz przez cały czas, przez jaki pozostajesz w Polu Grawitacyjnym.
  • Czas działania spowolnienia: 1 sek. ⇒0,25 sek.
  • Usprawnienie: Poprawiono spójność i niezawodność, a także naprawiono kilka błędów.

E – Hextechowy Promień

  • Koszt many: 70/80/90/100/110 pkt. ⇒60/70/80/90/100 pkt.

R – Burza Arkanów

  • Wielka Ewolucja: Superumiejętność może teraz ewoluować po ewolucji wszystkich innych umiejętności i zebraniu dodatkowych 100 hexfragmentów.
  • Unicestwienie: Ewoluowanie Burzy Arkanów sprawia teraz, że zwiększa ona swój rozmiar o 40% i zyskuje +3 sek. do czasu trwania, jeśli zada obrażenia wrogowi, który zginie. Rozmiar można zwiększyć maks. 6 razy, a czas działania można wydłużyć o maks. 6 sek.

Warwick

W tym patchu zwiększamy komfort rozgrywki w następstwie zmian wprowadzonych w zeszłym miesiącu. Zaczynamy od nieznacznego zwiększenia zasięgu Q po wciśnięciu, aby złagodzić różnicę, która nieco zwiększała jego zasięg i obszar trafienia na skutek zwiększonego rozmiaru. Zwiększamy czas trwania wzmocnienia prędkości ataku W i wprowadzamy kilka usprawnień, które usprawnią grę naszym ukochanym tatusiem. Zmniejszamy nieco jego podstawowe obrażenia od ataku, aby zrobić miejsce dla innych wzmocnień.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒63 pkt.

Q – Kły Bestii

  • Zasięg rzucenia: 350 jedn. ⇒365 jedn.

W – Krwawe Łowy

  • Czas trwania wzmocnienia prędkości ataku: 0,75 sek. ⇒2 sek.
  • Wzmocnienie prędkości ataku jest teraz przyznawane przy ataku lub zaklęciu, po którym zdrowie celu spadnie poniżej progu.
  • Prędkość ataku Warwicka jest teraz przyznawana przy pierwszym ataku przeciwko nowemu celowi, którego zdrowie jest poniżej progu.

Yuumi

Q: zmniejszony koszt many; zwiększone obrażenia.

Yuumi radzi sobie gorzej, niż powinna, i jest w niefortunnej sytuacji, gdyż rozwija umiejętności w najpopularniejszy dla niej sposób (najpierw Grasujący Pocisk), przez co wypada słabiej od alternatyw. Mamy nadzieję zmniejszyć tę przepaść, wprowadzając wzmocnienia awansów.

Q – Grasujący Pocisk

  • Koszt many: 50/60/70/80/90/100 pkt. ⇒50/55/60/65/70/75 pkt.
  • Minimalne obrażenia: 60/90/120/150/180/210 pkt. (+20% mocy umiejętności) ⇒60/95/130/165/200/235 pkt. (+20% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia: 80/135/190/245/300/355 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒80/140/200/260/320/380 pkt. (+30% mocy umiejętności)

Zapisywanie przedmiotów w kolejce

Od wprowadzenia kolejkowania przedmiotów w patchu 14.19 zauważyliśmy poprawę w nawykach zakupowych graczy. Otrzymaliśmy też opinie, według których kupowanie składników negatywnie wpływa na istniejącą pamięć mięśniową, czego chcemy uniknąć. Nadal wprowadzamy usprawnienia funkcji i dodaliśmy możliwość zrezygnowania z niej, jeśli negatywnie wpływa na rozgrywkę.

  • Dodano możliwość wyłączenia automatycznego kupowania składników przy próbie zakupu przedmiotu, na który was nie stać.
  • Zwiększono czytelność paska złota, który pokazuje, jak dużo brakuje wam do zakupu zakolejkowanego przedmiotu.
  • Usunięto nakładający się żółty pierścień, który wyświetlał złoto wydane na składniki wchodzące w skład przedmiotu w kolejce.

ARAM

Witajcie, gracze ARAM-u. Mamy nadzieję, że usprawnienia wprowadzone w ostatnim patchu przypadły wam do gustu! W tym patchu skupiamy się na dwóch aspektach: Usprawnienia leczenia: zauważyliśmy frustrujące przypadki zbyt wysokiego leczenia zapewnianego przez bohaterów i przedmioty. Dlatego zmniejszamy ogólne leczenie, aby rozgrywka była bardziej wyważona i mniej przytłaczająca. Aktualizacja nagrody w złocie: w oparciu o wasze opinie wprowadziliśmy zmiany złota nagród w ARAM-ie. Bohaterowie będą teraz zyskiwać 1 szt. złota nagrody za każde 2 szt. złota zdobyte za zabójstwa i asysty. Zmiana ta ma na celu sprawienie, że nagrody będą bardziej dopasowane do dynamicznej rozgrywki ARAM-u. Będziemy wprowadzać kolejne usprawnienia w razie potrzeby. Jeszcze jedna ważna zmiana. Specjalne okazje! Sok Cappa kosztuje teraz 100 szt. złota! Możecie kupić do 25 kapeluszy.

Wzmocnienia bohaterów

  • Senna: otrzymywane obrażenia: 105% ⇒ 100%

Osłabienia bohaterów

  • Ambessa: otrzymywane obrażenia: 100% ⇒ 105%
  • Corki: przyspieszenie umiejętności: 0 jedn. ⇒ -20 jedn.
  • Tryndamere: zapewniane leczenie: 135% ⇒ 120%
  • Udyr: zapewniane leczenie: 100% ⇒ 90%, zapewniane tarcze: 100% ⇒ 90%
  • Veigar: ładunki za każdy udział w zabójstwie bohatera: 5 ⇒ 3
  • Wukong: czas odnowienia W: 18/17/16/15/14 sek. ⇒ 20/19/18/17/16 sek.; czas odnowienia R: 130/110/90 sek. ⇒ 140/120/100 sek.

Modyfikacje przedmiotów

  • Nieskończona Rozpacz: mnożnik leczenia: 250% ⇒ 175%

Turniej Clash – Puchar ARAM-u

Kolejny turniej Clash, Puchar ARAM-u, rozpocznie się w ten weekend! Dołączcie do nas na Moście Postępu i stańcie do walki w ostatnim Clashu 2024 r.!

  • Początek zapisów: 9 grudnia o godz. 11:00 (czasu lokalnego)
  • Terminy turnieju: 14 i 15 grudnia, (ok. 16:00-19:00 czasu lokalnego, zależnie od regionu)

Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie poznać więcej szczegółów dotyczących turnieju Clash, zapraszamy na naszą stronę FAQ Clash tutaj!

Aktualizacja mitycznego sklepu

W artykule z serii „/od dewelopera” dotyczącym błogosławionych skórek, mitycznego sklepu i wykończeń Nexusa wspominaliśmy o zmianach, które wprowadzimy w sklepie. Chcemy, aby mityczny sklep był miejscem pełnym ekscytującej i ekskluzywnej zawartości. Niektóre z oferowanych obecnie elementów, np. prestiżowe skórki, odpowiadają temu celowi, ale takie elementy jak chociażby Niebieska Esencja, Pomarańczowa Esencja i odłamki skórek nie pasują do naszej wizji mitycznego sklepu. Usuwamy więc te elementy z ofert mitycznego sklepu. W przyszłości możecie spodziewać się więcej ofert nowej zawartości, np. wykończeń Nexusa oraz zwiększonej częstotliwości rotacji w sklepie. Co więcej, rozeznajemy się w sprawie przywrócenia ekskluzywnych akcesoriów, zaczynając od Barw wydarzeń. W nadchodzących miesiącach będziemy obserwować, jaka zawartość jest najbardziej pożądana przez graczy, i zapoznawać się z waszymi opiniami dotyczącymi rotacji sklepu. Później w 2025 r. wprowadzimy funkcje takie jak lepsza kategoryzacja zawartości i jaśniejsze czasy rotacji w kliencie, więc czekajcie na wieści!

Już dostępne

  • Efekt wykończenia Nexusa Kabuuum!
  • Duchowy Wojownik Pyke (Prestiżowy)
  • Yone z Heartsteel (Prestiżowy)
  • Akali z Sabatu (Prestiżowa)
  • Yasuo z True Damage (Prestiżowy)
  • Zdobywca Popiołów Pantheon
  • Hextechowy Amumu
  • Tajemniczy Totem Arcane
  • Totem Wybrańców Zimy
  • Barwa + Ikona Diany Wybranki Zimy (Wieniec)
  • Barwa + Ikona Shaco Wybrańca Zimy (Wieniec)
  • Barwa + Ikona Swaina Wybrańca Zimy (Wieniec)
  • Barwa + Ikona Warwicka Wybrańca Zimy (Wieniec)
  • Barwa + Ikona Zileana Wybrańca Zimy (Wieniec)
  • Barwa + Ikona Zoe Wybranki Zimy (Wieniec)
  • Ikona Arcane 2021
  • Ikona Caitlyn z Arcane
  • Ikona Ekko z Arcane
  • Ikona Heimerdingera z Arcane
  • Ikona Jayce’a z Arcane
  • Ikona Jinx z Arcane
  • Ikona Vi z Arcane
  • Ikona Viktora z Arcane
  • Ikona Mitycznej Esencji Wybrańców Zimy 2023
  • Ikona Mitycznej Esencji Festynu Księżyca 2024
  • Ikona Mitycznej Esencji w Samo Południe 2024
  • Ikona Mitycznej Esencji Empireum MSI 2024
  • Ikona Mitycznej Esencji Oddziału Anima 2024
  • Ikona Mitycznej Esencji Mistrzostw 2024

Opuszczają mityczny sklep

  • Sona Nieśmiertelnej Podróży (Prestiżowa)
  • Malphite Mrocznej Gwiazdy (Prestiżowy)
  • Czarodziej Gwiazd Ekko (Prestiżowy)
  • Renata Glasc La Ilusión (Prestiżowa)
  • Rycerz Popiołów Pyke
  • Barwa Rycerza Popiołów Pyke’a (Żywy żar)
  • Hextechowa Annie
  • Nautilus Crystalis Indomitus
  • Barwa Nautilusa Crystalis Indomitus (Strzaskanego)
  • Emotka Utracone i Zapomniane

Naprawione błędy i drobne zmiany

Drobne zmiany

  • Ghule Yoricka teraz liczą się jako oddzielne instancje obrażeń względem siebie.
  • Blokada tych samych zaklęć Zdobywcy została skrócona do 4 sek.
  • Szybka Gra: Teraz możecie wybrać rolę z poziomu poczekalni bez otwierania okna bohaterów.
  • Szybka Gra: Ulepszono rozmieszczenie niektórych elementów interfejsu wyboru bohaterów.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego śmierć klona Wukonga w jego własnej dżungli wywoływała aktywację sygnału inwazji wroga.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zwierzątka nie kumulowały i nie czerpały korzyści z efektu biernego Włóczni Shojin.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt wizualny amunicji działek Heimerdingera resetował się co 0,25 sek., gdy bohater miał dostępne 2 totemy z talizmanów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre umiejętności mierzone ujawniały rzucającego (czasami globalnie), gdy kursor rzucającego najeżdżał na wroga.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego tarcza magii Sivir nie blokowała ujawniania W Swaina, nawet jeśli obrażenia zaklęcia zostały prawidłowo zablokowane.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne R Viktora z Psychoperacji desynchronizowały się z punktu widzenia sojuszników.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rengar czasami nie mógł generować ładunków Zdobywcy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne ikony Żółwika się desynchronizowały.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność bierna Ambessy nie wchodziła w kolizję z superumiejętnością Azira.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy zniszczenia działek Heimerdingera odtwarzał się wielokrotnie, jeśli działko zostało zniszczone podczas dezaktywacji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego E Syndry nie zadawało obrażeń niektórym potężnym potworom.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność bierna Ambessy czasami była rzucana automatycznie po użyciu jej R.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czasy pojawiania się obozów w dżungli nie były wyświetlane po pierwszym pojawieniu się w przypadku braku wizji miejsca pojawienia się.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy W Warwicka nie odtwarzał się na celach z niskim poziomem zdrowia, które były oznaczone Krwawymi Łowami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy W Yasuo był słyszalny we mgle wojny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Herold w określonych sytuacjach szarżował w jedną wieżę dwukrotnie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Viktor otrzymywał 25 hexfragmentów po zabiciu klona.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zaopatrzenia i przedmiotów aktywnych nie można było użyć, jeśli przeniesiono je na inne miejsce podczas używania pewnych umiejętności.

Nadchodzące skórki, Barwy i ikony

W tym patchu pojawią się następujące skórki:

Strzaskana Jinx z Arcane

Profesor Heimerdinger z Arcane

Zbawiciel Viktor z Arcane

Vander Warwick z Arcane

Ostatni Bastion Ekko z Arcane

W tym patchu pojawią się następujące Barwy:

Profesor Heimerdinger z Arcane

Vander Warwick z Arcane

Ostatni Bastion Ekko z Arcane

W tym patchu pojawią się następujące wykończenia:

Kabuuum!

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej