w

Kiedy Clash w Europie? Riot Games potwierdziło 30 września

Riot Games ogłosiło starty testów trybu Clash, który w zawita w końcu na europejskie regiony.

Reklama

W sumie testy potrwają trzy dni, potem czekają nas kolejne etapy odpowiednio 5.10 w sobotę i 6.10 w niedzielę.

Tworzenie drużyn do testu Clash w EUW/EUN/RU zacznie się 30 września. Aby się zakwalifikować, ukończcie swoje rankingowe gry rozstawiające i upewnijcie się, że macie poziom honoru powyżej 2. Turniej odbędzie się w sobotę i niedzielę — możecie grać za darmo (bez biletu) w jednym dniu lub w obu.

Harmonogram testu Clash w EUW/EUN/RU:

Poniedziałek 30.09 — piątek 4.10 Sobota 5.10 Niedziela 6.10
Tworzenie drużyny 19:00 CEST dla EUW/EUN, 19:00 CEST dla RU 19:00 CEST dla EUW/EUN, 19:00 CEST dla RU

 

Nagrody

Uczestnicy testu otrzymają skrzynie z łupami, ikonę i punkty triumfu, które można wykorzystać do odblokowania banerów i logo drużyn w grze.

Co testujemy

Spędziliśmy wiele czasu, szukając rozwiązań dla przeciążenia serwerów. Podczas tego dwudniowego testu przeprowadzimy próby następujących elementów:

Reklama

Ruchome czasy rozpoczęcia: Zamiast jednego czasu rozpoczęcia w danym kręgu umiejętności — gdzie wszyscy muszą zatwierdzić się, powiedzmy, o 17:00 — wasza drużyna będzie mogła zatwierdzić się o dowolnej porze wielogodzinnego okna czasowego. Po zatwierdzeniu się drużyna zostanie przypisana do drabinki, gdy tylko jakaś będzie dostępna, i zaczną się mecze. Pomoże nam to zróżnicować czas rozpoczęcia meczów, a także umożliwi dołączenie do turnieju tym graczom, którzy nie zdążyli się zatwierdzić.

Na przykład zatwierdzenie drużyn IV Kręgu zacznie się o 17:00, Krąg III zacznie o 17:30, Krąg II zacznie o 18:00, a Krąg I zacznie o 18:30. Zatwierdzanie dla wszystkich kręgów skończy się o 19:00.

Dwa jednodniowe turnieje: Zmieniamy formułę weekendów Clash z jednego trzydniowego turnieju na dwa oddzielne jednodniowe turnieje. W ten sposób znacząco zmniejszy się złożoność rozgrywek, co ułatwi naprawianie drabinek lub meczów, które zostały zepsute z dowolnego powodu. Każdego dnia będą stosowane rozstawienia po 8 drużyn, a wasza drużyna będzie mogła startować albo tylko jednego dnia, albo w oba dni.

Odzyskiwanie drabinki: Wraz z uproszczeniem struktury turnieju wprowadzamy dodatkową technologię naprawy drabinek, która ma nam pomóc w rozwiązywaniu wszelkich problemów pojawiających się w trakcie trwania rozgrywek. Na przykład jeśli wasz przeciwnik rozłączy się przed meczem, możemy spróbować naprawić waszą drabinkę, zastępując w pierwszym meczu nieobecną drużynę inną.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends