Kolejna postać, która musiała dostać nerfy w 24 po trafieniu na serwery. A miało już nie być takich sytuacji
Nowy mag z League of Legends otrzymał hotfix w pierwszych 24 godzinach od premiery.
Vex trafiła do League of legends w patchu 11.19, a jej współczynnik wygranych sięgnął poziomu 50,67% w zaledwie 24 godziny od premiery. Jest to zdecydowanie bardziej imponujący wynik od poprzedniego bohatera – Akshana, którego win rate po premierze wynosiło 34%.
Ze względu na to, że gracze muszą początkowo opanować nowy zestaw umiejętności, twórcy zdają sobie sprawę, że ilość zwyciężanych gier z czasem wzrośnie. Z tego powodu tak duże win rate na samym starcie zdaniem twórców oznacza, że bohaterka była za silna i z tego powodu na serwery live trafiły jej osłabienia.
Nerfy Vex
Na serwery trafiły hotfixy, które mają na celu osłabić zdolność pasywną Vex i jej duże obrażenia w późniejszych fazach rozgrywki. Zarówno skalowanie, jak i podstawowe obrażenia zostały dotknięte drobnymi nerfami, aby bohaterka nie mogła wysadzać bohaterów ciągłym nakładaniem efektu w late game’owych walkach.
Osłabień doczekało się również Q, które ma wpłynąć głównie na wyważenie jej waveclearu w pobliżu midgame’u.
Poniżej można przyjrzeć się kompletnej liście poprawek, które zostały wprowadzone w ramach hotfixu.
- Doom 'n Gloom (P)
- Obrażenia zmniejszone z 30-180 (+25% AP) do 30-140 (+20% AP)
- Mistral Bolt (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 60/110/160/210/260 (+60% AP) do 60/105/150/195/240 (+60% AP)
ZOBACZ – Przecieki z LoLa okazały się prawdziwe. Poznaliśmy sześć nowych skórek, w tym dwie dla Yasuo
Ze względu na to, że gracze LoLa dalej dopiero poznają zestaw umiejętności Vex, współczynnik wygranych bohaterki będzie jeszcze rósł. Z tego powodu Riot postanowił wprowadzić niezbędne osłabienia, które zapewnią, że win rate nie przekroczy zbyt wysokiego poziomu.