Reklama

Kolejne poprawki rankedów w League of Legends. Jak Riot ocenia poprzednie zmiany w zdobywaniu LP?

League of Legends

Reklama

Riot informuje o dalszych zmianach w zdobywaniu punktów w systemie rankingowym w LoLu.

Reklama


Osiągnięcia rankingowe są dla wielu graczy League of Legends naprawdę istotne. Nic więc dziwnego, że zarówno społeczność, jak i sami twórcy traktują rankedy poważnie.

Riot stara się, by wspinanie się po drabince rankingowej było sprawiedliwe. Tyczy się to nie tylko balansu bohaterów, przedmiotów czy run, ale także tego, na jakiej zasadzie zdobywa się LP w różnych sytuacjach.

Od czasu do czasu system przydzielania punktów jest modyfikowany i udoskonalany, by działał jeszcze lepiej. Twórcy poinformowali, że o ile są zadowoleni z ostatnich zmian, tak wciąż chcą wprowadzić kilka drobniejszych usprawnień.

Reklama

Dalsze prace nad rankedami

Tak, jak było wspomniane wyżej, Riot cały czas stara się udoskonalać swój system rankingowy. Według twórców niedawno wprowadzone zmiany są zadowalające, jednak nie oznacza to, że jest już idealnie.

W opisie najnowszej aktualizacji przeczytać można o tym, co Riot sądzi o ostatnich zmianach w systemie zdobywania LP oraz co jeszcze chce zmienić.

Jesteśmy zadowoleni z naszych zmian w systemie zdobywania PL, ale mamy kilka drobnych usprawnień, by poprawić wasze odczucia.

Dalsze poprawki, które zaplanował Riot, prezentują się następująco:

  • Liczba utraconych i zyskanych PL, gdy wasza widoczna ranga jest mniej więcej równa waszemu MMR: 22 ⇒ 25
  • Wprowadzono drobne zmiany w liczbie traconych i zyskiwanych PL dla krańcowych wartości MMR i w przypadku różnicy rang.
    • Doprecyzowano opis poczekalni dla ograniczeń kolejki rankingowej solo/duet, gdy MMR jednego z graczy jest na poziomie kręgu Mistrza lub wyższym.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej