Kolejne zmiany postaci w LoLu, które mogą trafić do gry w patchu 12.12 sa testowane na PBE
Riot obecnie na serwerze testowym sprawdza wiele zmian. W tym nerfy Katariny i kilku itemów.
Po ogromnych zmianach wytrzymałości, leczenia i tarcz w patchu 12.10 Riot walczy z prawidłowym zbalansowaniem rozgrywki. Chociaż gracze uważają, że stan gry znacznie się poprawił, to kilka elementów wciąż pozostawia wiele do życzenia.
Teraz na PBE, czyli serwerze testowym, pojawiło się kilka nowych poprawek, które powinny trafić na oficjalne serwery już 23 czerwca, w czwartek. Pamiętajmy jednak, że mogą się one nieco różnić, od tego, co ostatecznie zostanie wprowadzone.
Zmiany postaci
- Q: Koszt many: 70 flat –> 30-50
- R: Bazowe obrażenia: 150-350 –> 200-400
- Q: Skalowanie AP: 75% –> 80%
- R: Pancerz i Odporność na magię Tibbersa: 30-70 –> 30-90
- Regeneracja zdrowia: 8.5 +0.85 –> 7 + 0,7
- Zasięg ataków: 125 –> 175
- Pasywka:
- Teraz generuje jeden stack za „zlikwidowanie dużych minionów”
- bAS za stack: 0.25%-1.25% liniowo na poziomach 1-18 –> 0.28%-1% liniowo na poziomach 1-13
- Q:
- Bugfix: Nie zadaje już podwójnych Nieuchronnych Obrażeń z pasywki R’ki
- Minimalne bazowe obrażenia: 8-20 –> 8-16 (Maksymalne obrażenia wciąż wynoszą x4.0 tych wartości)
- R:
- Podniesienie obrażeń Koralowca Pustki w zależności od brakującego zdrowia: 25%-35% –> 25% flat
- Bonusowy zasięg ataków: 50-100 –> 50 flat
- Skalowanie zdrowia Remora z minionów na linii: 70% flat –> 50%-70%
- Bugfix: Nie traci już zwiększonego maksymalnego zdrowia po spożyciu Herolda/Barona Koralowca Pustki, będąc już w formie superumiejętności.
- Q: Bazowe obrażenia: 90-290 –> 105-305
- R: Aktywne bazowe obrażenia 250-500 –> 275-525
Dr. Mundo:
- Q: Obecne skalowanie zdrowia: 20%-30% –> 20%-28%
- R: tHP leczenie przez czas trwania: 20%-60% –> 20%-50%
Fiora:
- P: bazowe skalowanie tHP: 3% –> 2%
Heimerdinger:
- Q: Bazowe obrażenia z wieżyczek: 6-18 –> 7-23
- Q: Bazowe zdrowie wieżyczek: 150-575 liniowo na poziomach 1-18 –> 175-700 liniowo na poziomach 1-18
- Nie dotyczy wieżyczek z R + Q
- E: czas odnowienia: 12s –> 11s
- P: Procentowy koszt zdrowia: 22.5%-5.5% liniowo na poziomach 1-18 –> 20%-3% liniowo na poziomach 1-18
- P Procentowe bazowe koszty many: 33%-7.5% liniowo na poziomach 1-18 –> 30%-4.5% liniowo na poziomach 1-18
- E: Bazowe obrażenia: 70-150 –> 80-220
- R: Bazowe zdrowie Stokrotki: 1250 / 2500 / 3750 –> 1300 / 2600 / 3900
- R: Bazowa odporność stokrotki: 15 / 40 / 90 –> 20 / 50 / 100
- W: Bazowe spowolnienie: 24%-40% –> 20%-36%
- W: Pasywne bazowe przyśpieszenie: 6%-12% –> 6%-10%
- E: Tarcza 75-175 +60% AP –> 65-165 +55% AP
- Wzrost many: 40 –> 55
- P: Czas odnowienia na target: 6s flat –> 6s / 5s / 4s / 3s na poziomach 1 / 6 / 11 / 16
- P: Przelicznik bAD sztyletu: 75% –> 65%
- E: Bazowe obrażenia: 15-75 –> 20-80
- E: Przelicznik tAD: 50% –> 40%
- R: Modyfikator on-hit: 25%-35% –> 28%-38%
- Fizyczne obrażenia na pocisk: (16% * (1 +80% całego AS)) bonusowego AD –> (16% * (1 +142.85% za 100% bonusowego AS)) bonus AD
- Skuteczna zmiana obrażeń: 24.4224% (+8.4224% za 100% bonusowego AS) bonus AD –> 16% (+22.856% za 100% bonusowego AS) bonus AD
- Bazowe AD: 62 –> 60
- Q: Bazowe obrażenia: 95-235 –> 95-215
W: Ma teraz znacznik zaklęcia do resetowania ataku (powinno odświeżyć teraz jeden stack Hail of Blades)
- E: Czas odnowienia: 11s-9s –> 9s flat
- E: Czas trwania spowolnienia: 1s –> 1.5s
- Wzrost zdrowia: 103 –> 99
- Wzrost pancerza: 4.7 –> 4.0
- Q: Skalowanie bAD: 25% –> 40%
- W: Skalowanie obrażeń obszarowych AP: 9% –> 12% (obrażenia pojedynczego celu niezmienione)
- E: Obrażenia: 70-170 +70% bAD +50% AP –> 70-170 +75% bAD +60% AP
- W: Spowolnienie: 60% flat –> 50%-70%
- R: Bonusowe statystyki: 30-90 –> 20-100 (affects AP, AR, MR, MS, HP5, i na równi MP5)
- R: Bazowe leczenie: 125-275 –> 150-350
- R: Nie zdejmuje już efektu Głębokich Ran przed uleczeniem
- P: Bazowe leczenie tHP: 2.5% –> 2.0%
- R: Bazowe skalowanie utraconego zdrowia: 15%-25% –> 12%-20%
- Zdrowie ghuli: 100-185 liniowo na poziomie 1-18 +15% Całe HP Yoricka –> 110-212 liniowo na poziomie 1-18 +20% Całe HP Yoricka
- Zdrowie Dziewicy: 300 / 1000 / 3000 +70% Całe HP Yoricka –> 350 / 1100 / 3300 +75% Całe HP Yoricka
- P: Tarcza: 56-360 –> 60-380
- E: Bazowe przyśpieszenie: 15% –> 20%
- E: Bazowe leczenie: 70-190 –> 70-150
- Regeneracja zdrowia: 3.25 +0.55 –> 4.5 +0.7
- W: Obrażenia: 10-150 +150% tAD +70% AP –> 20-160 +130% tAD +60% AP
Zmiany przedmiotów
- Przepis zmieniony z Blasting Wand na Fiendish Codex, całkowity koszt i statystyki niezmienione
Bugfix: Bugfix: Teraz zadaje prawidłowe obrażenia (zmniejszone przez pozostawanie MR przez dodatkowy czas), ale nadal jest nakładany w zbugowany sposób przez oddzielną instancję.
Poprawki podpowiedzi
- Opis Sterak’s Gage teraz wyjaśnia, że tarcza zanika z upływem czasu.
- Opisy Rell Ei Urgot E zawierają czas trwania CCka
Inne zmiany
- Qiyana i Renata mają dodane brakujące cechy umiejętności, więc powinny pojawić się teraz w wyzwaniach synergii.
- Nautilus:
- Drugorzędna klasa zmieniona z fighter na support
- Rell:
- Drugorzędna klasa zmieniona z żadnej na support
- Syndra:
- Drugorzędna klasa zmieniona z support na żadną