w

Kolejne zmiany postaci w LoLu, które mogą trafić do gry w patchu 12.12 sa testowane na PBE

Riot Games

Riot obecnie na serwerze testowym sprawdza wiele zmian. W tym nerfy Katariny i kilku itemów.


Po ogromnych zmianach wytrzymałości, leczenia i tarcz w patchu 12.10 Riot walczy z prawidłowym zbalansowaniem rozgrywki. Chociaż gracze uważają, że stan gry znacznie się poprawił, to kilka elementów wciąż pozostawia wiele do życzenia.

Teraz na PBE, czyli serwerze testowym, pojawiło się kilka nowych poprawek, które powinny trafić na oficjalne serwery już 23 czerwca, w czwartek. Pamiętajmy jednak, że mogą się one nieco różnić, od tego, co ostatecznie zostanie wprowadzone.

Zmiany postaci

Amumu:
  • Q: Koszt many: 70 flat –> 30-50
  • R: Bazowe obrażenia: 150-350 –> 200-400
Annie:
  • Q: Skalowanie AP: 75% –> 80%
  • R: Pancerz i Odporność na magię Tibbersa: 30-70 –> 30-90
Bel’Veth:
  • Regeneracja zdrowia: 8.5 +0.85 –> 7 + 0,7
  • Zasięg ataków: 125 –> 175
  • Pasywka:
    • Teraz generuje jeden stack za “zlikwidowanie dużych minionów”
  • bAS za stack: 0.25%-1.25% liniowo na poziomach 1-18 –> 0.28%-1% liniowo na poziomach 1-13
  • Q:
    • Bugfix: Nie zadaje już podwójnych Nieuchronnych Obrażeń z pasywki R’ki
    • Minimalne bazowe obrażenia: 8-20 –> 8-16 (Maksymalne obrażenia wciąż wynoszą x4.0 tych wartości)
  • R:
    • Podniesienie obrażeń Koralowca Pustki w zależności od brakującego zdrowia: 25%-35% –> 25% flat
    • Bonusowy zasięg ataków: 50-100 –> 50 flat
  • Skalowanie zdrowia Remora z minionów na linii: 70% flat –> 50%-70%
  • Bugfix: Nie traci już zwiększonego maksymalnego zdrowia po spożyciu Herolda/Barona Koralowca Pustki, będąc już w formie superumiejętności.
Blitzcrank:
  • Q: Bazowe obrażenia: 90-290 –> 105-305
  • R: Aktywne bazowe obrażenia 250-500 –> 275-525

Dr. Mundo:

  • Q: Obecne skalowanie zdrowia: 20%-30% –> 20%-28%
  • R: tHP leczenie przez czas trwania: 20%-60% –> 20%-50%

Fiora:

  • P: bazowe skalowanie tHP: 3% –> 2%

Heimerdinger:

  • Q: Bazowe obrażenia z wieżyczek: 6-18 –> 7-23
  • Q: Bazowe zdrowie wieżyczek: 150-575 liniowo na poziomach 1-18 –> 175-700 liniowo na poziomach 1-18
  • Nie dotyczy wieżyczek z R + Q
  • E: czas odnowienia: 12s –> 11s
Ivern:
  • P: Procentowy koszt zdrowia: 22.5%-5.5% liniowo na poziomach 1-18 –> 20%-3% liniowo na poziomach 1-18
  • P Procentowe bazowe koszty many: 33%-7.5% liniowo na poziomach 1-18 –> 30%-4.5% liniowo na poziomach 1-18
  • E: Bazowe obrażenia: 70-150 –> 80-220
  • R: Bazowe zdrowie Stokrotki: 1250 / 2500 / 3750 –> 1300 / 2600 / 3900
  • R: Bazowa odporność stokrotki: 15 / 40 / 90 –> 20 / 50 / 100
Janna:
  • W: Bazowe spowolnienie: 24%-40% –> 20%-36%
  • W: Pasywne bazowe przyśpieszenie: 6%-12% –> 6%-10%
  • E: Tarcza 75-175 +60% AP –> 65-165 +55% AP
Jarvan IV:
  • Wzrost many: 40 –> 55
  • P: Czas odnowienia na target: 6s flat –> 6s / 5s / 4s / 3s na poziomach 1 / 6 / 11 / 16
Katarina:
  • P: Przelicznik bAD sztyletu: 75% –> 65%
  • E: Bazowe obrażenia: 15-75 –> 20-80
  • E: Przelicznik tAD: 50% –> 40%
  • R: Modyfikator on-hit: 25%-35% –> 28%-38%
  • Fizyczne obrażenia na pocisk: (16% * (1 +80% całego AS)) bonusowego AD –> (16% * (1 +142.85% za 100% bonusowego AS)) bonus AD
  • Skuteczna zmiana obrażeń: 24.4224% (+8.4224% za 100% bonusowego AS) bonus AD –> 16% (+22.856% za 100% bonusowego AS) bonus AD
Lucian:
  • Bazowe AD: 62 –> 60
  • Q: Bazowe obrażenia: 95-235 –> 95-215
Olaf:
  • W: Ma teraz znacznik zaklęcia do resetowania ataku (powinno odświeżyć teraz jeden stack Hail of Blades)

Seraphine:
  • E: Czas odnowienia: 11s-9s –> 9s flat
  • E: Czas trwania spowolnienia: 1s –> 1.5s
Shaco:
  • Wzrost zdrowia: 103 –> 99
  • Wzrost pancerza: 4.7 –> 4.0
  • Q: Skalowanie bAD: 25% –> 40%
  • W: Skalowanie obrażeń obszarowych AP: 9% –> 12% (obrażenia pojedynczego celu niezmienione)
  • E: Obrażenia: 70-170 +70% bAD +50% AP –> 70-170 +75% bAD +60% AP
Singed:
  • W: Spowolnienie: 60% flat –> 50%-70%
  • R: Bonusowe statystyki: 30-90 –> 20-100 (affects AP, AR, MR, MS, HP5, i na równi MP5)
Soraka:
  • R: Bazowe leczenie: 125-275 –> 150-350
  • R: Nie zdejmuje już efektu Głębokich Ran przed uleczeniem
Viego:
  • P: Bazowe leczenie tHP: 2.5% –> 2.0%
  • R: Bazowe skalowanie utraconego zdrowia: 15%-25% –> 12%-20%
Yorick:
  • Zdrowie ghuli: 100-185 liniowo na poziomie 1-18 +15% Całe HP Yoricka –> 110-212 liniowo na poziomie 1-18 +20% Całe HP Yoricka
  • Zdrowie Dziewicy: 300 / 1000 / 3000 +70% Całe HP Yoricka –> 350 / 1100 / 3300 +75% Całe HP Yoricka
Yuumi:
  • P: Tarcza: 56-360 –> 60-380
  • E: Bazowe przyśpieszenie: 15% –> 20%
  • E: Bazowe leczenie: 70-190 –> 70-150
Zeri:
  • Regeneracja zdrowia: 3.25 +0.55 –> 4.5 +0.7
  • W: Obrażenia: 10-150 +150% tAD +70% AP –> 20-160 +130% tAD +60% AP

Zmiany przedmiotów

Night Harvester:
  • Przepis zmieniony z Blasting Wand na Fiendish Codex, całkowity koszt i statystyki niezmienione
Shadowflame:
  • Bugfix: Bugfix: Teraz zadaje prawidłowe obrażenia (zmniejszone przez pozostawanie MR przez dodatkowy czas), ale nadal jest nakładany w zbugowany sposób przez oddzielną instancję.

Poprawki podpowiedzi

  • Opis Sterak’s Gage teraz wyjaśnia, że tarcza zanika z upływem czasu.
  • Opisy Rell Ei Urgot E zawierają czas trwania CCka

Inne zmiany

  • Qiyana i Renata mają dodane brakujące cechy umiejętności, więc powinny pojawić się teraz w wyzwaniach synergii.
  • Nautilus:
    • Drugorzędna klasa zmieniona z fighter na support
  • Rell:
    • Drugorzędna klasa zmieniona z żadnej na support
  • Syndra:
    • Drugorzędna klasa zmieniona z support na żadną