Koncepty Summoner’s Rift z 2012 roku. Jak mogła wyglądać mapa w League of Legends?
Pracownik, który był odpowiedzialny za szkice koncepcyjne Summoner’s Rift, postanowił podzielić się nimi.
Jeden z grafików współpracujących z Riotem – Trent Kaniuga – podzielił się szkicami koncepcyjnymi Summoner’s Rift z 2012 roku. Aktualnie pracuje on w niezależnym studiu i jest odpowiedzialny między innymi za część grafik z Legends of Runeterra i kilku innych gier takich jak Fortnite, Overwatch i czasami Hearthstone. Poza tym pracuje nad własnym projektem Twilight Monk.
Szkice koncepcyjne Summoner’s Rift
Projekt widocznie jest utrzymany w stylu starszej mapy. Aktualne Summoner’s Rift jest nieco łagodniejsze i mniej skomplikowane od grafik przedstawionych w roku 2012.
Z grafiki można dowiedzieć się, że mapa miała mieć elementy architektury, które gracze mogliby eksplorować, a inhibitory miałyby wpływ na otaczającą je atmosferę. Graczom zaznajomionym z tytułami MOBA oba elementy mogą wydawać się znajome. W Docie 2 można wybierać efekty atmosferyczne obejmujące całą mapę, a w Heroes of the Storm znajdują się struktury, do których gracz może wejść.
ZOBACZ – Sett i Senna mieli 100 procentowy pick/ban rate w wiosennych rozgrywkach LCS
Na grafikach da się zauważyć podobieństwo względem układu aktualnej mapy, choć widać, że poszczególne jej fragmenty są utrzymane w zupełnie różnych klimatach.
Poniższy koncept prawdopodobnie przedstawia miejsce, w którym pojawia się Baron Nashor. Stylistyka i nazwa „Ołtarz Ceremonialny” sugerują, że mógłby on mieć swoich wyznawców, którzy przyzywaliby go w trakcie rozgrywki.
Poniżej znajdują się grafiki, dzięki którym można bliżej przyjrzeć się strukturom, które znalazłyby się na mapie.
ZOBACZ – EUW w LoLu dostanie większe zadośćuczynienie za problemy z serwerami, niż EUNE