LoL 10.4: Szczegółowy opis nerfów i buffów. Jak Riot doda nowe postacie do dżungli
Wczoraj informowaliśmy, kto w League of Legends otrzyma buffy, a kto nerfy.
Riot podzielił się już informacjami na temat szczegółowych zmian bohaterów. W efekcie wiemy nie tylko kto zostanie wzmocniony, lub osłabiony, ale także w jaki sposób.
Zmian w patchu 10.4 szykuje się naprawdę sporo. Przypomnijmy, że Riot planuje już patch 10.5, w którym zobaczymy zmiany górnej alei.
10.4: Buffy
Jayce
- (Q)
- Bazowe obrażenia zwiększone z 450-200 na 55-225
Gnar
Prędkość poruszania Mega Gnara zmieniona z 40 na 50%
- (R)
- Bonusowy przelicznik AD zmieniony z 20 na 50%
- Przelicznik AP zmieniony z 50% na 100%
Garen
- (Q)
- Przelicznik AD zmieniony z 40 na 50%
- (W)
- Maksymalne stacki zwiększają o 10% pancerz i MR
- Tarcza zmieniona z 10% maksymalnego HP na 70-170 (+20% bonusowego HP)
Sylas
- (Q)
- Obrażenia zmienione z 40-100 na 40-120
Rammus
Bazowa prędkość ataku zmienione z 0.625 na 0.666 (5% więcej)
Udyr
Otrzymuje 5% globalnego czasu odnowienia umiejętności (czas pomiędzy przełączaniem się) za buff Smoka Powietrza
Amumu
- (Q)
- Prędkość dasha zmieniona z 1350 na 1800
- (R)
- Zatrzymuje dashe
- Czas odnowienia zmniejszony z 150-110 na 130-100
Caitlyn
Bazowa prędkość ataku na pierwszym poziomie zmieniona z 10% na 20%
Lux (wsparcie)
- (Q)
- Obrażenia zmienione z 70-250 na 80-260
- Czas odnowienia zmniejszony z 13-9 na 11-9
Kayle
- (R)
- Czas castowania na sojusznikach zmniejszony z 1.5s na 0.25s
10.4: Nerfy
Soraka (TOP)
- Bazowe statystyki
- Zdrowie zmienione z 529.04 do 535
- Zdrowie na poziom zmienione z 78 na 74
- Mana zmieniona z 350.8 na 375
- Mana na poziom zmieniona z 60 do 40
- AD zmienione z 50.04 na 50
- (Q)
- Samoleczenie zmienione z 60/80/100/1201140 ( +.5 przelicznika AP) na 40/50/60/70180 ( +.3 przelicznika AP)
- Czas trwania Odłmłodzenia zmieniony z 5 na 2.5
- Koszt many zmieniony z 40/45/50/55160 na 60/65/70175/80
- Bonusowa prędkość poruszania zmieniona z 15/20/25/30/35% na 10/12.5/15/17.5/20%
- (W)
- Podczas Odłmodzenia, koszt uzdrowienia zredukowany o 40/55/70/85/100%
- Leczenie zmienione z 80/110/140/170/200 na 80/115/150/185/220
Sona TOP
Koszt many Q, W, E wzrósł o 25 jednostek. Jeżeli jednak trafimy czarami sojusznika, zostanie zwrócone nam 30 many.
Aphelios
Teraz możemy zobaczyć obie bronie na pasku zdrowia. Calibrum zapewnia tylko jeden reset auto ataku, zamiast dwóch. Wieżyczki atakują tylko trzy razy, zamiast czterech i mają o jeden punkt zdrowia mniej dla ataków z daleka, ale za to o dwa więcej dla czarów obszarowych.
(R)
- Zmniejszono zasięg superumiejętności z 1600 na 1300 jednostek.
Singed
Bazowe punkty zdrowia zmniejszone z 610 do 580
Podstawowy pancerz zmieniony z 37 na 34
Aurelion Sol
- (W)
- Zwiększone obrażenia z gwiazd zmienione z 50% na 40%.
Dżungla
- Darius – Leczenie za pomocą Q działa na potwory. Pasywna umiejętność zadaje im 120% obrażeń.
- Garen – E zadaje potworom 150% obrażeń.
- Talon – Umiejętność pasywna działa na duże stwory i zadaje 120% obrażeń.
- Zed – Przywracanie energii działa na potworach. Umiejętność pasywna zadaje im 100% obrażeń.
- Diana – Umiejętność pasywna zadaje 150% obrażeń potworom.
- Mordekaiser – Umiejętność bierna Nadejście Ciemności, od teraz zadaje więcej obrażeń potworom z dżungli. Wartości zostały zmienione z 15-100, na 25-120.
- Mini Gnar – Maksymalne obrażenia z W w potwory zwiększone z 100-300 na stałe 300.
Systemy
Buffy systemowe
- Bami Cinder: [Nowość] Immolate – Raz na 10 sekund, umiejętność unieruchamiająca zadaje dodatkowe 6 – 23 + 2% Bonusowego HP i tworzy kulę ognia naokoło bohatera, która również zadaje takie same obrażenia
- Sunfire: [Nowość] Immolate – Raz na 10 sekund, umiejętność unieruchamiająca zadaje dodatkowe 26 – 43 + 5% Bonusowego HP i tworzy kulę ognia naokoło bohatera, która również zadaje takie same obrażenia
- Cinderhulk: [Nowość] Immolate – Raz na 10 sekund, umiejętność unieruchamiająca zadaje dodatkowe 12 – 29 + 4% Bonusowego HP i tworzy kulę ognia naokoło bohatera, która również zadaje takie same obrażenia
- Exhaust: Czas trwania zmieniony z 2,5 sekund na 3 sekundy
- Phase Rush: Okno czasowe między atakami zmienione z 3 sekund na 4 sekundy. Prędkość ruchu dla atakujących wręcz zmieniona z 25-40% na 30-50%
- Hail of Blades: Okno czasowe między atakami zmienione z 2 sekund na 3 sekundy. Czas odnowienia 4 sekundy poza walką zmieniony na 8 sekund w walce i poza nią
- Unfilinching: Zapewnia 10% odporności na spowolnienia po użyciu Czaru Przywoływacza
Nerfy systemowe:
- Stopwatch: Zwiększono koszt zakupu z 600 na 650 sztuk złota
- Perfect Timing: Darmowy Stopwatch w 10 minucie, został zmieniony na 14 minutę. Czas możemy skrócić do 12 minut za udział w likwidacjach. Usunięto CDR na GA, Stoneplate i Zhonya