Lol 9.24 – Zmiany Ryze, Kassadina, Akali, Brauma, Ryze, Karmy, Rammusa, Amumu i Sivir
Reklama
Przyszły już szczegółowe informacje o planowanych zmianach w aktualizacji 9.24.
Reklama
Wczoraj wiedzieliśmy już, kto otrzyma zmiany w najnowszej aktualizacji League of Legends. Ujawniono także szczegóły zmian Yuumi, czy Senny.
Dzisiaj doszły do tego pozostałe postacie.
Zmiany w 9.24 w Lolu
Nerfy
Senna
- Bazowe statystyki
- Rekomendowane przedmioty zostały zaktualizowane
- Przyrost zdrowia 85 -> 75
- (P)
- Szanse na wypadnięcie dusz z minionów zabitych przez Sennę 5.55% -> 1.67%
- Z klonów bohaterów nie wypadają już dusze
- Sojuszniczy Bard nie może już zabić dusz ze swojego Q
- (Q)
- Obrażenia 50 – 170 (0.5 bonusu AD) -> 40 – 160 (0.4 bonusu AD)
- (W)
- Czas trwania unieruchomienia 1.45 – 2.25 -> 1.25 – 2.25
- (R)
- Przelicznik AP obrażeń: 0.4 -> 0.5
- Przelicznik AP tarczy: 0.4 -> 0.5
Ryze
Reklama
- (Q)
- Obrażenia zmienione z 80-100 -> 65-165
Kassadin
- (Q)
- Czas odnowienia zmieniony z 9 -> 11
- (W)
- Odnowienie many zmienione z 4-8% -> 4-6% brakującej many
Akali
- (Q)
- Hitbox za Akali usunięty
- Na 5 poziomie bonus obrażeń do minionów 133% -> 125%
Garen
- (E)
- Ilość obrotów do bonusu prędkości ataku: 1 na 20% -> 1 na 25%
- Obrażenia na poziom zwiększone z 8.2 -> 6.6
Buffy
Braum
- Bazowe statystyki
- Zdrowie: 540 + 87 na poziom -> 540 + 98 na poziom
- Regeneracja zdrowia: 8 + 1 na poziom -> 8 + 1.5 na poziom
- (W)
- Czas odnowienia 14 – 10 -> 12 – 8
- Koszt many: 50 – 70 -> 40
- Armor i odporność na magię przyznawana sojusznikowi: 10 – 26 + 10 – 16% bonusu armora/odporności Brauma -> 10 – 26 + 12%
- Armor i odporność na magię przyznawana Braumowi: 10 – 26 + 10 – 16% bonusu armora/odporności Brauma -> 10 – 26 + 36%
- (R)
- Bazowe obrażenia: 150 – 350 -> 150 – 450
- Podbicie pierwszego celu skaluje się teraz z 0.25s do 1-1.5 s bazując na dystansie od Brauma. Każdy inny cel jest podbijany na 0.25 sekundy.
Yuumi
- (P)
- Teraz przywraca 50-160 many
- Tarcza 50-300 -> 50 – 400
- (Q)
- Koszt many 75/80/85/90/95/100 -> 85/90/95/100/105/110
- Przelicznik AP 0.45 -> 0.3
- Wzmocnione obrażenia 50/85/120/155/190/225 (+0.65AP) -> 50/95/140/185/230/275 (+0.4 AP)
- Czas trwania lotu pocisku 3s -> 2s
- (W)
- Teraz przez 0.25s jest nietykalna
- Yuumi już nie może się teleportować ze swoim sojusznikiem
- Unieruchomienie Yuumi sprawia, że czar otrzymuje 5s czasu odnowienia.
- Zwiększenie siły adaptacyjnej Yuumi dla niej i sojusznika 5/7/9/11/13 + 4/7/10/13/16% -> Yuumi i sojusznik otrzymują 12/14/16/18/20 + 12/14/16/18/20% siły adaptacyjnej
- (E)
- Czas odnowienia 18/17/16/15/14 -> 12/11/10/9/8
- Koszt many 30/40/50/60/70 -> 100/115/130/145/160
- Leczenie 30/40/50/60/70 (+0.1 AP) -> 70/1101150/190/230 (+0.3AP)
- Prędkość poruszania się 25% -> 15%
- [Zmiana] Prędkość poruszania nie zmienia się w czasie
- [Usunięto] Nie ma już opłaty.
- [Usunięto] Nie zwiększa już leczenia bazując na brakującej ilości zdrowia.
- [Nowość] Teraz otrzymuje 25/30/35/40/45% prędkości ataku
- Czas trwania wzmocnienia 2s -> 3s
Karma
- (E)
- Tarcza zmieniona z 70-170 -> 80-200
Rammus
- (E)
- Czas odnowienia zmieniony z 12 -> 12-10
- Zdrowie na poziom zmienione z 86 -> 95
Amumu
- (Q)
- Czad odnowienia zmieniony z 12-8 -> 10-8
Sivir
- Bazowe AD zmienione z 61 -> 63
Azir
- Winratio Conqueror jest wyższe, więcej szczegółów pojawi się w przyszłym tygodniu.
Corki
- Winratio Conqueror jest wyższe, więcej szczegółów pojawi się w przyszłym tygodniu.
Ogólne
- Conqueror
- Zasięg leczenia 15% -> 8% zadanych obrażeń
- Czas trwania wzmocnienia 8 sekund -> 6 sekund
- Rift Herald
- Naładowane bazowe obrażenia 1500 -> 2000
- Naładowane obrażenia co poziom Haralda 175 -> 125
- Omnistone
- Zwiększa szanse na pojawienie się użytecznej runy w zależności od sytuacji
Reklama