w

Lol 9.24 – Zmiany Ryze, Kassadina, Akali, Brauma, Ryze, Karmy, Rammusa, Amumu i Sivir

Przyszły już szczegółowe informacje o planowanych zmianach w aktualizacji 9.24.


Wczoraj wiedzieliśmy już, kto otrzyma zmiany w najnowszej aktualizacji League of Legends. Ujawniono także szczegóły zmian Yuumi, czy Senny.

Dzisiaj doszły do tego pozostałe postacie.

Zmiany w 9.24 w Lolu

Nerfy

Senna

  • Bazowe statystyki
    • Rekomendowane przedmioty zostały zaktualizowane
    • Przyrost zdrowia 85 -> 75
  • (P)
    • Szanse na wypadnięcie dusz z minionów zabitych przez Sennę 5.55% -> 1.67%
    • Z klonów bohaterów nie wypadają już dusze
    • Sojuszniczy Bard nie może już zabić dusz ze swojego Q
  • (Q)
    • Obrażenia 50 – 170 (0.5 bonusu AD) -> 40 – 160 (0.4 bonusu AD)
  • (W)
    • Czas trwania unieruchomienia 1.45 – 2.25 -> 1.25 – 2.25
  • (R)
    • Przelicznik AP obrażeń: 0.4 -> 0.5
    • Przelicznik AP tarczy: 0.4 -> 0.5

Ryze

  • (Q)
    • Obrażenia zmienione z 80-100 -> 65-165

Kassadin

  • (Q)
    • Czas odnowienia zmieniony z 9 -> 11
  • (W)
    • Odnowienie many zmienione z 4-8% -> 4-6% brakującej many

Akali

  • (Q)
    • Hitbox za Akali usunięty
    • Na 5 poziomie bonus obrażeń do minionów 133% -> 125%

Garen

  • (E)
    • Ilość obrotów do bonusu prędkości ataku: 1 na 20% -> 1 na 25%
    • Obrażenia na poziom zwiększone z 8.2 -> 6.6

Buffy

Braum

  • Bazowe statystyki
    • Zdrowie: 540 + 87 na poziom -> 540 + 98 na poziom
    • Regeneracja zdrowia: 8 + 1 na poziom -> 8 + 1.5 na poziom
  • (W)
    • Czas odnowienia 14 – 10 -> 12 – 8
    • Koszt many: 50 – 70 -> 40
    • Armor i odporność na magię przyznawana sojusznikowi: 10 – 26 + 10 – 16% bonusu armora/odporności Brauma -> 10 – 26 + 12%
    • Armor i odporność na magię przyznawana Braumowi: 10 – 26 + 10 – 16% bonusu armora/odporności Brauma -> 10 – 26 + 36%
  • (R)
    • Bazowe obrażenia: 150 – 350 -> 150 – 450
    • Podbicie pierwszego celu skaluje się teraz z 0.25s do 1-1.5 s bazując na dystansie od Brauma. Każdy inny cel jest podbijany na 0.25 sekundy.

Yuumi

  • (P)
    • Teraz przywraca 50-160 many
    • Tarcza 50-300 -> 50 – 400
  • (Q)
    • Koszt many 75/80/85/90/95/100 -> 85/90/95/100/105/110
    • Przelicznik AP 0.45 -> 0.3
    • Wzmocnione obrażenia 50/85/120/155/190/225 (+0.65AP) -> 50/95/140/185/230/275 (+0.4 AP)
    • Czas trwania lotu pocisku 3s -> 2s
  • (W)
    • Teraz przez 0.25s jest nietykalna
    • Yuumi już nie może się teleportować ze swoim sojusznikiem
    • Unieruchomienie Yuumi sprawia, że czar otrzymuje 5s czasu odnowienia.
    • Zwiększenie siły adaptacyjnej Yuumi dla niej i sojusznika 5/7/9/11/13 + 4/7/10/13/16% -> Yuumi i sojusznik otrzymują 12/14/16/18/20 + 12/14/16/18/20% siły adaptacyjnej
  • (E)
    • Czas odnowienia 18/17/16/15/14 -> 12/11/10/9/8
    • Koszt many 30/40/50/60/70 -> 100/115/130/145/160
    • Leczenie 30/40/50/60/70 (+0.1 AP) -> 70/1101150/190/230 (+0.3AP)
    • Prędkość poruszania się 25% -> 15%
    • [Zmiana] Prędkość poruszania nie zmienia się w czasie
    • [Usunięto] Nie ma już opłaty.
    • [Usunięto] Nie zwiększa już leczenia bazując na brakującej ilości zdrowia.
    • [Nowość] Teraz otrzymuje 25/30/35/40/45% prędkości ataku
    • Czas trwania wzmocnienia 2s -> 3s

Karma

  • (E)
    • Tarcza zmieniona z 70-170 -> 80-200

Rammus

  • (E)
    • Czas odnowienia zmieniony z 12 -> 12-10
    • Zdrowie na poziom zmienione z 86 -> 95

Amumu

  • (Q)
    • Czad odnowienia zmieniony z 12-8 -> 10-8

Sivir

  • Bazowe AD zmienione z 61 -> 63

Azir

  • Winratio Conqueror jest wyższe, więcej szczegółów pojawi się w przyszłym tygodniu.

Corki

  • Winratio Conqueror jest wyższe, więcej szczegółów pojawi się w przyszłym tygodniu.

Ogólne

  • Conqueror
    • Zasięg leczenia 15% -> 8% zadanych obrażeń
    • Czas trwania wzmocnienia 8 sekund -> 6 sekund
  • Rift Herald
    • Naładowane bazowe obrażenia 1500 -> 2000
    • Naładowane obrażenia co poziom Haralda 175 -> 125
  • Omnistone
    • Zwiększa szanse na pojawienie się użytecznej runy w zależności od sytuacji