LoL: K’Sante – Umiejętności nowego bohatera League of Legends. Dokładny opis wszystkich skilli
K’Sante to nowa postać, jaka pojawi się w League of Legends. Jeszcze przed Riotem standardowo w sieci pojawił się opis umiejętności.
W tym momencie jest to przeciek, więc należy traktować to z dystansem. Leak publikowany jest przez zaufane źródła, więc raczej nie ma wątpliwości, że ponownie ktoś ujawnił szczegóły postaci zbyt wcześnie.
Przypomnijmy, że według dostępnych informacji, K’Sante ma być postacią przeznaczoną na górną aleję, która będzie w stanie szybko dostosowywać się do tego, co dzieje się na mapie.
K’Sante – umiejętności
Tłumaczenie może być niedokładne ze względu na to, że w tym momencie oryginał dostępny jest tylko w języku obcym.
Pasywka – Nieustraszony Instynkt & Dauntless Instinct
Umiejętności K’Sante oznaczają wrogów na krótką chwilę. Zaatakowanie oznaczonego przeciwnika zużywa znak, zadając dodatkowe obrażenia fizyczne zależne od maksymalnego zdrowia.
Wszystko na wierzchu: Zaatakowanie oznaczonego przeciwnika zamiast tego zadaje obrażenia fizyczne i dodatkowe obrażenia nieuchronne bazujące na maksymalnym zdrowiu.
Q – Uderzenia Ntofo & Ntofo Strikes
K’Sante uderza swoją bronią, zadając obrażenia fizyczne i czasowo spowalniając trafione cele. Jeżeli wróg zostanie trafiony, K’Sante na krótki czas otrzymuje ładunek. Przy dwóch ładunkach, K’Sante wystrzeliwuje falę uderzeniową, która przyciąga wrogów.
Wszystko na wierzchu: Czas odnowienia tej umiejętności jest skrócony i nie spowalnia
W – Twórca ścieżek & Path Maker
Rozpoczęcie ładowania: K’Sante przez krótki czas unosi swoją broń w defensywie, stając się nie do powstrzymania i zmniejszając otrzymywane obrażenia.
Wypuszczenie: K’Sante taranuje do przodu, zadając obrażenia fizyczne zależne od maksymalnego zdrowia, odrzucając i ogłuszając wrogów, przez których przejdzie, na krótki czas w zależności od czasu ładowania.
Wszystko na wierzchu: Czas odnowienia tej umiejętności jest odświeżany, redukcja otrzymywanych obrażeń jest zwiększona, zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne w zależności od czasu ładowania, a prędkość szarży i doskoku jest podwojona.
E – Praca nóg & Footwork
K’Sante doskakuje, zyskując na krótki czas tarczę. Doskok do sojusznika znacznie zwiększa dystans, a także daje osłonę. Inne umiejętności mogą być rzucane podczas Pracy nóg.
R – Wszystko na wierzchu & All out\
K’Sante rozbija swoje tonfy, zadając obrażenia fizyczne i odrzucając wrogiego bohatera. Wrodzy bohaterowie, którzy trafią w ścianę, otrzymają większe obrażenia, zostaną przewróceni przez ścianę i na chwilę ogłuszeni. K’Sante następnie doskakuje za wrogiem i używa Wszystko na wierzchu przez dłuższy czas
Wszystko na wierzchu: K’Sante traci procent maksymalnego zdrowia, dodatkowego pancerza i dodatkowej odporności na magię. K’Sante zyskuje obrażenia od ataku, omnivamp i zmienia swoje umiejętności.
Na pewno postać wywoła sporo kontrowersji. Widać, że ma dwa tryby i będzie bardzo ciekawa mechanicznie.