LoL patch 13.3. Kto dostanie nerfa, a kto buffa? Wstępne plany Riotu na następną aktualizację
Reklama
Zmiany supportów, ASU Ahri i wielu bohaterów uwzględnionych w kolejnym patchu LoLa.
Reklama
Przyszedł czas na ogłoszenie kolejnych buffów i nerfów, które trafią do gry w kolejnej aktualizacji – patchu 13.3. Jak zawsze jeden z Rioterów opublikował listę postaci, które będą dotknięte zmianami w tej łatce. Według wczesnych zapowiedzi 10 championów zostanie zmienionych, a poza tym pewne modyfikacje dotknął wczesne ganki w jungli czy overheala. Wiadomo już między innymi o przesuniętym ASU Ahri, czy wzmocnienach supportów. Jak prezentują się konkretne zmiany?
Patch 13.3
Wzmocnienia bohaterów
- Kayle
- Lee Sin
- Kayn (Shadow Assassin)
- Jarvan IV
- Trundle
- LeBlanc
- Alistar
- Triumphant Roar (P)
- Leczenie Alistara zmienione z 23-142 na 5% maksymalnego HP (wzmocnienie o około 40%)
- Leczenie sojuszników zmienione z 46-284 na 6% maksymalnego HP Alistara (nerf o około 15%)
- Pulverize (Q)
- Koszt many zmniejszony z 55-75 do 50-70
- Przelicznik AP zwiększony z 50% do 70%
- Heatbutt (W)
- Koszt many zmniejszony z 65-85 do 50-70
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 90%
- Trample (E)
- Koszt many zmniejszony z 50-90 do 50-70
- Przelicznik AP zwiększony z 740% do 70%
- Triumphant Roar (P)
- Braum
- Bazowe statystyki
- Regeneracja zdrowia zwiększona z 8,5 do 10
- Bazowe zdrowie zwiększone z 610 do 640
- Concussive Blows (P)
- Odporność celu na zdolność zmieniona z 8/6/4 sekund na 1/7/13 poziomach na 1/6/11 poziom
- Winter’s Bite (Q)
- Czas odnowienia zmniejszony z 10-6 do 8-6 sekund
- Bazowe statystyki
- Nautilus
- Staggering Blow (P)
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 8-110 do 14-116
- Titan’s Wrath (W)
- Koszt many zmniejszony z 80 do 60
- Tarcza zwiększona z 40-80 (+8-12% maksymalnego HP) do 50-90 (+8-12% maksymalnego HP)
- Riptide (E)
- Obrażenia zwiększone z 55-175 (+30% AP) do 55-195 (+50% AP)
- Staggering Blow (P)
- Pantheon
- Bazowe statystyki
- Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0,644 do 0,658
- Comet Spear (Q)
- Koszt many zmniejszony z 30 do 25
- Czas odnowienia zmniejszony z 13-8 do 11-7 sekund
- Bazowe statystyki
ZOBACZ – Riot tak kombinuje, że by Yuumi była dobra dla każdego, nawet dla graczy LoLa z 1 poziomem
- Pyke
- Bone Skewer (Q)
- Obrażenia zwiększone 100-300 (+60% AD) do 100-300 (+100% AD)
- Phantom Undertow (E)
- Obrażenia zwiększone z 105-225 (+100% AD) do 105-265 (+100% AD)
- Bone Skewer (Q)
- Rakan
- Gleaming Quill (Q)
- Obrażenia zwiększone z 70-250 (+70% AP) do 70-290 (+90% AP)
- Leczenie zwiększone z 30-115 do 40-210
- Battle Dance (W)
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%
- Gleaming Quill (Q)
- Thresh
- Damnation (P)
- AP i pancerz za stack zwiększone z 1 do 1,25
- Death Sentence (Q)
- Obrażenia zwiększone z 100-260 (+50% AP) do 100-280 (+75% AP)
- Dark Passage (W)
- Czas odnowienia zmieniony z 22-16 do 21-17 sekund
- Flay (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 13-10 do 12-10 sekund
- Przelicznik AP zwiększony z 40% do 60%
- Damnation (P)
Reklama
Osłabienia bohaterów
- Amumu
- Zac
- K’Sante
Wzmocnienia systemowe
- Overheal
- Tarcza zmieniona z 10 (+9% maksymalnego HP) na 20-300 (zależne od poziomu)
Osłabienia systemowe
- Ganki jungli we wczesnych fazach gry
Poprawki systemowe
- Ratiant Virtue
- Czas odnowienia zwiększony z 60 do 90 sekund
- Maksymalne zdrowie zwiększone z 10% do 15%
- Całkowite leczenie zmienione z 8% maksymalnego zdrowia przez 9 sekund do 15% maksymalnego zdrowia przez 8 sekund
- Aura, która wzmacnia ability haste i leczenie została usunięta
- Niezaimplementowane zmiany
- Aktywacja ma miejsce manualnie, a nie przy użyciu superumiejetności
- Failsafe – Przy otrzymaniu obrażeń, które zredukowałyby HP poniżej 15% automatycznie aktywuje zdolność (dzieli cooldown z aktywowaniem przedmiotu)
- Tenacity
- Efekt sumuje się z różnych źródeł
Reklama