Mimo że twórcy LoLa starają się walczyć z nadmiernym sustainem, ta postać jest przez nich omijana
Sustain to potężna broń, którą Riot w pewnym momencie starał się osłabić. Jedna z postaci jednak dalej wyróżnia się z tłumu.
W League of Legends można trafić na wiele mechanik, które powszechnie postrzegane są za mocne. Niektórzy nie przepadają za walką z postaciami, które są w stanie stać się niewidzialne, a inni nie lubią bohaterów, którzy mogą krótkim czasie przywrócić w łatwy sposób całe hp, które stracili podczas ostatniej wymiany w fazie liniowej.
Mimo że Riot starał się nieco osłabić leczenie u wielu championów, niektóre postacie zdają się omijać nerfy.
Kto zdaniem graczy leczy się za dużo?
We wpisie jednego z graczy można przeczytać o licznych bohaterach, którzy stracili na osłabieniach przedmiotów, polegających na zmniejszeniu wartości przywracanego zdrowia. Riot konsekwentnie starał się osłabić itemy, jednak nie brał pod uwagę postaci, które nie potrzebują ich, aby leczyć się równie dużo we wczesnych czy późniejszych fazach rozgrywki.
Renekton, Yasuo, Yone, Viego, Aatrox, Lee, etc. Wszyscy zostali obrani za cel osłabień sustainu, co nie jest problemem, ponieważ Riot i większość community uznała za nieinteraktywne leczenie się do full hp jedną falą minionów.
Tymczasem Irelia buduje Vampiric Scepter i leczy 60% swojego zdrowia dzięki Q na jednej fali.
Nie rozumiem dlaczego niektórzy bohaterowie tracą swój sustain, a inni, jak na przykład wspomniana Irelia, mogą zrobić coś takiego z zaledwie jednym leczącym przedmiotem.
W komentarzach można znaleźć wiele wypowiedzi graczy, którzy uważają podobnie, jednak część z nich zwraca uwagę na fakt, że większość championów, których wymienił autor wpisu, nie posługuje się maną czy energią, kiedy nieumiejętny gracz Irelii bardzo szybko jest w stanie pozbyć się całej swojej many. Pojawiają się też komentarze krytykujące poszczególne mechaniki, które posiada wspomniana bohaterka.
Uwielbiam Irelię, ale nienawidzę buildu z Shieldbowem oraz BoTRKiem. Sprawia on, że champion staje się botem z masywną ilością sustainu. Uważam, że jej zmiany były świetne, ale aplikujące lifesteal Q powinno zostać zmienione.
- ZOBACZ – Postać, do której Faker zraził się najbardziej. Po tych porażkach od 3 lat nie wybrał go ponownie
Gracze zaznaczają, że Irelia nie jest jedyną postacią, która tak bardzo zyskuje na sile w momencie zbudowania mitycznego przedmiotu Immortal Shieldbow. Tak liczne komentarze mogą sugerować, że to właśnie ten item stanowi problem.
Shieldbow powinien zostać podzieony na dwa przedmioty. Item dla ADC oraz item, który zapewnia sustain.
To chore, że przedmiot pozwala na utrzymanie się na full hp i jednocześnie może uratować kogoś, kto źle się pozycjonuje.
Przeczytać można również wypowiedzi na temat tego, że głębokie rany od dawna są niezbędną bronią do walki z wieloma championami, jednak problem jest wtedy, kiedy nawet redukcja leczenia nie robi na niektórych postaciach wrażenia.
Riot z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, jak potężną bronią jest możliwość przywracania sobie zdrowia i stale monitoruje bohaterów, którzy ją posiadają.